2007-08-07, 15:46
Bannlyst
Alla bilder jag sett på JK så ser han ut som nåt man fiskat upp med en dragg från havets botten.
Ett riktigt slemmigt vidrigt kräk.
Inte konstigt - han ÄR tydligen precis vad han ser ut som.

Kan vi inte göra som de gjorde i vilda västern? Rulla in honom i tjära och fjädrar.
Låt honom springa skamlängder runt Stureplan med fjärrkontroll i arslet och en skylt där det står:
"Kasta ruttna tomater på mig, jag är inte värd annat"
...
2007-08-07, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoscoTanner
Nu ska man inte övertolka sunkigt skrivna artiklar i AB men dina konstigheter är nödvändigtvis inte så konstiga.

1. Det står ingenstans att hon inte försökt ringa tidigare. Uppenbarligen var tjejen för borta för att kunna svara och killarna kan helt enkelt ha struntat i att svara om telefonen ringt tidigare.

2. De beställde in drinkar och shots. Det står i artikeln att hon smuttade på drinken. Om hon drack shots framgår inte.

3. Det var bekanta som sett henne. Behöver inte vara nära vänner överhuvudtaget och det troliga är väl att sådana snarare betraktar det som sker som ytterst pinsamt och därmed inte blandar sig i.

Jag hoppas du har rätt och att grabbarna får tillfälle att nyttja en närligande anstallts dusch under riktigt lång tid. Men det lär också finnas starka hämndmotiv mot J, och om han är lika dum, som han är ful, lär det ju inte vara direkt svår att lura honom i en fälla.

Vi får hoppas Don´t drop the soap
2007-08-07, 15:55
Medlem
Sluta nu att kalla dessa löss för Stureplansprofiler.

Killar som köper en shot-bricka på Patricia är inga stekare, profiler eller andra heta killar.

Patricia och de andra ställen på söder där de här killarna hänger är lokaler dit förortsmänniskor mestadels går för attroa sig. Inget fel med det men att kalla dessa grabbar Stureplansprofiler är bara helt fel.
2007-08-07, 15:56
Medlem
Båtflyktnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wilt99
E, han på fotbollssidan, som det spekuleras om är tillsammans med http://www.edstroem.blogspot.com/ , enligt den sidan:

Söndag, 2007-08-05, 19:30
"Nu är jag hemma hos mamma och E är hemma hos sina föräldrar. Ska försöka ringa honom nu kanske..."

Aftonbladet 2007-08-06:
"26-ÅRINGEN Strax före klockan 18 i går tar sig 26-årige Stureplansprofilen in i sin mammas lägenhet vid Hornstull, där våldtäkten ska ha ägt rum. Efteråt beger sig 26-åringen hem till sin bostad i närheten, där han grips av polis 19.19."

Fel E. Kolla bloggen för torsdag den 2 aug det är E med långa ansiktet.
Det finns länk i tråden till en vimmelbild av båda E.
http://www.stureplan.se/articles/3461/

EDIT satte dit länken, rulla ner en bit.
2007-08-07, 15:58
Medlem
bjures avatar
Rättslig tänkande

Från ett rättsligt perspektiv är det antagligen störst risk att domen blir det samma som i förra målet.

OM INTE: Jag antar att de tog blodprov på tjejen på SÖS. Om detta visar spår av droger ligger nog John o Eric lite knapert till.

Däremot om det inte visar på några droger, kommer det nog inte bli något av detta heller, då tjejen knappt hade några minnen alls efter Patricia. Våldsamt sex är i sig inte olagligt.

Sen tänker inte jag bedöma vad som är rätt eller fel, men så blir det troligen
Medlem
Ibland när man är spritfull så kan man bli riktigt borta. En f.d söp bort plånboken och var säker på att hon blivit drogad, gick och gjorde test och nej, inga spår.

Jag tycker att ungdomar ska ta det lite lugnare med spriten.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kingofstyle
Jag hoppas du har rätt och att grabbarna får tillfälle att nyttja en närligande anstallts dusch under riktigt lång tid. Men det lär också finnas starka hämndmotiv mot J, och om han är lika dum, som han är ful, lär det ju inte vara direkt svår att lura honom i en fälla.

Vi får hoppas Don´t drop the soap

Verkar som om du om möjligt är dummare än John Kjellström.

Att bara tro att en tjej utsätter sig själv för misshandel och våldtäkt utav personer som bevisligen gjort illa andra kvinnor tidigare verkar tämligen osannolikt.

Och alla detta för att hämnas en liknade händelse..

Vore ju enklare att de gick ut och sög av 20 killar och som betalning bad dem spöa upp John Kjellström och hans bögpolare, någon skulle säkert göra det

Citat:
Ursprungligen postat av Raggmunken
Sluta nu att kalla dessa löss för Stureplansprofiler.

Killar som köper en snapps-bricka på Patricia är inga stekare, profiler eller andra heta killar.

Patricia och de andra ställen på söder där de här killarna hänger är lokaler dit förortsmänniskor mestadels går för attroa sig. Inget fel med det men att kalla dessa grabbar Stureplansprofiler är bara helt fel.

Nej men blev du stött…

Inse att alla killar som hänger på Stureplan är smygbögar och kom ut ur garderoben
2007-08-07, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gizmoz
Verkar som om du om möjligt är dumare än John Kjellström.

Att bara tro att en tjej utsätter sig själv för misshandel och våldtäkt utav personer som bevisligen gjort illa andra kvinnor tidigare verkar tämligen osannolikt.

Och alla detta för att hämnas en liknade händelse..

Vore ju enklare att de gick ut och sög av 20 killar och som betalning bad dem spöa upp John Kjellström och hans bögpolare, någon skulle säkert göra det

Du jobbar på SÖS så att du kan redogöra för skadorna?
Det som hänt nu lär nog få konsekvenser för grabbarna, som vida överstiger "spö utav 20 avsugna killar", det är ju skottpengar på dem nu..
2007-08-07, 16:05
Medlem
besservissers avatar
Är det nån som kan bekräfta eller dementera om det är dessa tre herrar som florerar i den här tråden?

http://www.stureplan.se/articles/4324/images/article_image_61cc58acc2cfb9b4.jpg
2007-08-07, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av besservisser
Är det nån som kan bekräfta eller dementera om det är dessa tre herrar som florerar i den här tråden?

http://www.stureplan.se/articles/4324/images/article_image_61cc58acc2cfb9b4.jpg

Det påstås att det är slemmet i mitten, mer vet inte jag.

Citat:
Ursprungligen postat av kingofstyle
Du jobbar på SÖS så att du kan redogöra för skadorna?
Det som hänt nu lär nog få konsekvenser för grabbarna, som vida överstiger "spö utav 20 avsugna killar", det är ju skottpengar på dem nu..
BRA!!!

KANSKE KAN DE LÄRA SIG AV LÄXAN. Det RÄCKTE ju tydligen inte för en av dem, han kanske ser sig som Gud själv eftersom han blev friad? Och nu går på gatorna som en "obefläckad" man??

SHOOT FIRST, ASK QUESTIONS LATER!
2007-08-07, 16:06
Medlem
Ignatius Is avatar
Hörni kvällstidningsjournalister? Det här har ni väl inte missat?

http://www.lastnightsparty.com/swedish/slides/IMG_8723.html
2007-08-07, 16:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius I
Hörni kvällstidningsjournalister? Det här har ni väl inte missat?

http://www.lastnightsparty.com/swedish/slides/IMG_8723.html
Intressant. Är det "slemmet"?! För tjejen är ju Elita?
Fast jag fattar inte vad detta har med nåt att göra...
Dessa bilder är tagna på Midsommarafton.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in