2007-09-29, 12:05
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhusbiff
Det kallas för våldtäkt och är förbjudet enligt lag. Det kallas även våldtäkt även om det inte går att fälla våldtäktsmannen, i det här fallet väldtäktsmännen AJ och JK.

Jag hoppas att du får rollen som allsmäktig domare, du som vet allt. Du berättar mycket om vad det är som faktiskt hänt utan att komma med någonting annat egentligen...

Är det helt enkelt så att du litar blint på kvinnan i detta fall?
2007-09-29, 12:08
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:

Bra svar. Nu har jag full koll på att du inte respekterar andras åsikter om saker och ting. Jag säger vad jag utläser av informationen som givits mig och motiverar detta, du svarar med vad du "vet" och sedan en ironisk smiley? Bra där. Du är rolig att diskutera med.
2007-09-29, 12:11
Medlem
Radhusbiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twilight zone
Fy fan vilken korkad jävla brud. Är ju iofs inten förvånad med tanke på begåvningsnittet på Stureplan, men helt allvarligt..?!

http://www.city.se/Nyheter/1.859978/jag-kunde-bara-tanka-nej-inte-han-han-ar-en-tont

– Hej mamma! Vet du vem jag har blivit tillsammans med...?
– Nä?
– Tam ta da da! Stureplanvåldtäktsmannen!

Jisses vilket generalpucko. Hoppas mamma talar henne till rätta. Go mamsen!
2007-09-29, 12:15
Medlem
Citat:
– Hej mamma! Vet du vem jag har blivit tillsammans med...?
– Nä?
– Tam ta da da! Stureplanvåldtäktsmannen!
Jisses vilket generalpucko. Hoppas mamma talar henne till rätta. Go mamsen!
"Martin ringde henne en gång i timmen under vardagarna och frågade hur hon mådde och hur det gick på jobbet."
Men något förhållande blev det inte tal om förr'ns han satt häktad för våldtäkt. Den é go.
"Martin och Lina heter egentligen någonting annat"
You don't say????
2007-09-29, 12:17
Medlem
Radhusbiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Bra svar. Nu har jag full koll på att du inte respekterar andras åsikter om saker och ting. Jag säger vad jag utläser av informationen som givits mig och motiverar detta, du svarar med vad du "vet" och sedan en ironisk smiley? Bra där. Du är rolig att diskutera med.

Jag respekter andras åsikter. Dock inte dina. Du har för dålig kvinnosyn.
2007-09-29, 12:18
Medlem
Radhusbiffs avatar
Citat:
Jag hoppas att du får rollen som allsmäktig domare, du som vet allt. Du berättar mycket om vad det är som faktiskt hänt utan att komma med någonting annat egentligen...

Är det helt enkelt så att du litar blint på kvinnan i detta fall?

Svar ja.
2007-09-29, 12:18
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Jag respekter andras åsikter. Dock inte dina. Du har för dålig kvinnosyn.

Var utläser du min dåliga kvinnosyn? Det skulle vara väldigt intressant om du kunde citera mig och förklara hur du uppfattar det jag skrivit.
2007-09-29, 12:21
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Svar ja.

Är kvinnor oförmögna att ljuga? Är just denna kvinna oförmögen att ljuga? Hur kommer det sig att hennes historia har ändrats gång på gång? Ljuger inte kvinnor om våldtäkter? Ljuger inte tonåringar? Ljuger inte människor i hennes familj?

Jag är lite nyfiken på vad det är som gör att du litar blint på henne.

Märk väl att jag inte litar blint på grabbarnas utsago heller, däremot anser jag deras story vara mer trovärdig än hennes.
2007-09-29, 12:23
Medlem
Radhusbiffs avatar
Citat:
Är kvinnor oförmögna att ljuga? Är just denna kvinna oförmögen att ljuga? Hur kommer det sig att hennes historia har ändrats gång på gång? Ljuger inte kvinnor om våldtäkter? Ljuger inte tonåringar? Ljuger inte människor i hennes familj?

Jag är lite nyfiken på vad det är som gör att du litar blint på henne.

Märk väl att jag inte litar blint på grabbarnas utsago heller, däremot anser jag deras story vara mer trovärdig än hennes.

Här har du ett exempel på din dåliga kvinnosyn.
2007-09-29, 12:23
Medlem
Citat:
Du,å andra sidan, uppvisar ju en enastående respekt för andra människor och deras åsikter.
Citat:
Du är ju så uppenbart efterbliven att det är läskigt.
Citat:
Haha, jävla lallare.
Citat:
Jag litar inte på att folk i allmänhet är intelligenta nog att kunna ta all information på ett objektivt sätt. Som det tidigare är påpekat kan knappts ens erfarna förundersökningsledare göra det i alla tillfällen.
2007-09-29, 12:27
Medlem
Citat:
Även efter det att du har vägt in att det är två personer som berättar ungefär samma sak, och en person som har en historia som skiljer sig något?
Även om hennes berättelse har ändrats så är ju det enda som egentligen spelar någon roll ifall hon har sagt att hon inte vill.
Alla andra detaljer och hela händelseförloppet är helt ointressant.
2007-09-29, 12:28
Medlem
Viqqes avatar
Man kan ju undra hur debatten hade gått om våldtäktsmännen varit blattar. Jag tror att 80% av FB innerligt hade hoppats på det..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in