Citat:
Ursprungligen postat av Radhusbiff
Du må vara läskunnig. Men du saknar analysverktyget som hos andra sitter ungefär två decimeter ovanför adamsäpplet. Du bör således inte tro att du är objektiv.
I underkant:
Det finns inga absoluta sanningar.
Nej, det finns inga absoluta sanningar, däremot så måste jag nog torrt få invända mot dina oneliners, du är uppenbarligen inget nöt då ditt språk visar på motsatsen. Det jag har svårt för med med dig är det uppenbara slöseriet med talang. Insikt och en uppenbar fallenhet för språk besitter du, gudarna skall vet att jag gärna tog någonting att dricka med dig för att lösa livet, univerum och alla andra spörsmål!
Problemet är bara att du har fastnat i ditt tänk och är oflexibel på grund utav att dina förutfattade meningar och enligt dig ofelbara (för dig),sannigar!
Dessa små gossar är rikskräk och förtjänar ingenting annat än den djupaste förakt och en omgång duktigt med smörj så att dom lär sig.
Men var går gränsen? När börjar vi utdela straff för att vi tycker illa om folk och deras sätt att se på saker?
Är det ok att bestraffa JK etc bara för att han är ett svin?
Tänk
OM det skulle visa sig att Mika har farit med en del osannigar som hon inte orkar delge oss förrens om låt säga 2 år, fick dom vad dom förtjänade då?
Problemet är att det alltid finns en "flipside" på myntet, det finns alltid en annan historia än den man hör från de värsta ivrarna, det enda jag har efterlyst i hela dennna debatt är objektivitet.