2007-09-07, 00:29
Medlem
Sinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sordid
Wow. Snacka om föredöme. Vet att det är off topic men du förtjänar en rejäl klapp på ryggen!
Tack, dock tror jag inte det är så ovanligt som man kan tro. De flesta vakter jag jobbat med ömmar för de som är svaga, handikappade, djur, barn och så. Kraftigt berusade tjejer som någon försöker få med hem hamnar i den kategorin.
2007-09-07, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sordid
Med all respekt: som innehavare av vagina tvingas jag tyvärr upplysa dig om att ingenting av det beskrivna tycks mig särskilt extremt.

Jag förstod det som väldigt packade brudar som relativt nyktra killar "tvingade sig på". Kanske inte extremt sällsynt på krogen (även om jag inte tycker mig se det så ofta -men vi kanske frekventerar olika ställen) men det är för mig ett extremt beteende och inget jag skulle syssla med.

Däremot har jag (packad) gått hem med både kompisar (packade) och kk (packade) och jag skulle förmodligen ta jävligt illa upp om en ordningsvakt kom fram och drygade sig och krävde legg för att släppa iväg oss. Men allt beror väl på hur smidigt han hanterade situationen antar jag.
2007-09-07, 00:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ironlung
Jag förstod det som väldigt packade brudar som relativt nyktra killar "tvingade sig på". Kanske inte extremt sällsynt på krogen (även om jag inte tycker mig se det så ofta -men vi kanske frekventerar olika ställen) men det är för mig ett extremt beteende och inget jag skulle syssla med.

Däremot har jag (packad) gått hem med både kompisar (packade) och kk (packade) och jag skulle förmodligen ta jävligt illa upp om en ordningsvakt kom fram och drygade sig och krävde legg för att släppa iväg oss. Men allt beror väl på hur smidigt han hanterade situationen antar jag.

Ah. Jag tänkte mer i betydelsen "jävligt skumt beteende i allmänhet". Men nej, nyktra tvingasigpå-mänskor tycks frekventera särskilda ställen. Här i stan Etage, Slaktis, etc. På övriga ställen tycks de killarna oftast vara fullare än deras offer. Men visst skiljer det ställe från ställe. På ett annat sätt än vad man kanske kan tro. Däremot är det rent oroväckande hur många, många män beter sig när de är ute: råkar man få hem en generellt märklig krog-bar-klubb-kille kan jag bara tänka mig hur illa det kan gå. Tyvärr är de där männen inte så få, var du än befinner dig en helgkväll. De flesta spottar dem dock i tid.

sinne: jag jobbar dagligen med vakter och tycker att de generellt är ett hyvens släkte. De jag mött ofta på uteställen likaså. Vad som bara känns oerhört gemytligt är att se att några sätter det i system; att agera efter dessa riktlinjer tyder även på att det ibland behövs, rättsutlåtanden eller ej.
2007-09-07, 17:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Det går med andra ord inget vidare för dem, har det någonsin gått bra?

Jag kommer inte ihåg när det blev grabbarnas men det var väl strax innan våldtäkt#1? Då gick det väldigt bra, precis som Lion hade det sina stammisar och på onsdag/fre/lör var det rätt smockat med "brats" och blondiner. Nu är det rätt dött hela dagarna.

Nån har tydligen satt en sten i rutan gick förbi runt 1630
2007-09-07, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fulnick

Tja.. inte mer än att det numera är allmänt vedertaget att använda vederlagt i juridiska diskussioner.

Men det kan vi diskutera vidare någon annanstans.

Vederlägga betyder på ett ungefär motbevisa, precis som Bitahon skrev (fast han skrev det inte direkt eftersom han ville snobba lite på din bekostnad). Du använde ordet i precis motsatt betydelse, vilket är en mycket vanlig missuppfattning.
2007-09-08, 22:38
Medlem
prettygirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius I
Ja, du är ju verkligen tillräckligt vass för att avgöra vem som är hjärndöd eller ej.

Jessica Isaksson är vad jag vet drygt 19 år eller dylikt. Att skriva löpsedelsuppslag för en av Sveriges största tidningar vid den åldern måste anses som rätt bra jobbat.

Vad har du åstadkommit ?

Du tror inte det faktum att Viggo Cavling är hennes gudfar/farbror/jag-minns-inte-exakt-vad kan ha något med saken att göra?
2007-09-09, 01:05
Medlem
Duracell Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prettygirl
Du tror inte det faktum att Viggo Cavling är hennes gudfar/farbror/jag-minns-inte-exakt-vad kan ha något med saken att göra?
Viggo Cavling är Jessica Isakssons morbror.
2007-09-09, 13:01
Medlem
ztutzs avatar
utan att ha läst igenom hela tråden. är det någon som vet var jag kan finna uppgifter om var dom bor?
2007-09-10, 01:27
Medlem
Ignatius Is avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prettygirl

Sätter Viggo Cavling löpsedeln på Expressen? Jag trodde han var på Resumé.
Har jag missat något?
2007-09-10, 09:56
Medlem
Watchmens avatar
Pyjamaskalas på G..

"OBS! - Om "Stureplansprofilernas" koppling till Grabbarnas.
Vi har förlagt klubbfesten på Grabbarnas, då restaurangen ägs av en av medlemmarna på klubben, Kristian Hantoft. De s.k. "Stureplansprofilerna" fick i samband med händelsen i våras, lämna restaurangen och har därmed ingen som helst koppling kvar till restaurangen. "

Källa: http://www.mudo.se/index.php?option=com_events&task=view_detail&Itemi d=83&agid=289&year=2007&month=09&day=14
2007-09-10, 09:57
Medlem
Watchmens avatar
dubbel
2007-09-10, 11:46
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Watchmen
Pyjamaskalas på G..

"OBS! - Om "Stureplansprofilernas" koppling till Grabbarnas.
Vi har förlagt klubbfesten på Grabbarnas, då restaurangen ägs av en av medlemmarna på klubben, Kristian Hantoft. De s.k. "Stureplansprofilerna" fick i samband med händelsen i våras, lämna restaurangen och har därmed ingen som helst koppling kvar till restaurangen. "

Källa: http://www.mudo.se/index.php?option=com_events&task=view_detail&Itemi d=83&agid=289&year=2007&month=09&day=14
Nu måste jag erkänna att jag inte är uppdaterad sedan tidigt i vår, men jag vet att den tredje i ägartrion - då - ej var Kristian.

I våras ägdes grabBARnas av de två "profilerna" och en tredje, väldigt trevlig kille (som inte hade något som helst med våldtäckt/rättegång etc, att göra).

Så antingen äger denna "Kristian" baren tillsammans med den 'tredje' killen, eller så har han också tvingats därifrån (trots att han inte haft något med något misstänkt brott att göra).

Vet någon hur det står till?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in