Citat:
Ursprungligen postat av Gizmoz
Måste en person vara dömd för att en normalbegåvad person skall ta avstånd från den och anse att den är ett jävla svin som förtjänar ett hårt straff?
Är Adolf Hilter dömd i någon domstol?
Idi Amin eller Josef Stalin?
Att tala om vad som är normalt när det gäller sex är som du säger svårt men in mina kretsar är det INTE att sätta på en nästan medvetlös tjej som kräks i toan till hon blöder i från underlivet.
Men det kanske är normalt sex för dig xallo?
Du som lägger upp nakenbilder på din flickvän på nätet skall väl ändå inte snacka om pöbel!
I de blindas rike är den enögde kung

Jag tror att du missförstår mig, ingen kan förneka att gossarna är kräk och att övergrepp sannolikt har begåtts. Personligen skulle jag inte pissa dem i munnen om deras tänder brann! Det är det som är kärnpunkten i mitt resonemang, mina personliga värderingar angående moral och etik är oviktiga i sammanhanget, vi lever i ett rättssamhälle och därför fästs ingen vikt vid sådant oavsett vad du tycker!
Jag försvarar dem inte överhuvudtaget, det jag försvarar är vissa rättsprinciper. Annars kan vi lika gärna göra som i Kongo och helt sonika lyncha varandra om vi "tror" att någon begått ett brott!
Tyvärr slår lagen ibland fel och det är djupt beklagligt och skyldiga sätts på fri fot medans oskyldiga sätts i fängelse. Därför måste en kompromiss göras, antingen väljer vi en totalitär stat som spärrar in folk godtyckligt eftersom att de "antagligen" är skyldiga eller så kör vi med anarki och pöbeln får vara domare, jury och bödel.
Inget utav de alternativen är bra i mina ögon, därför är vårat rättsystem en kompromiss och man friar hellre än fäller!
Stalltips: Jk åker för båda våldtäkterna, EDD frias och AJ åker för den första.