2007-05-24, 18:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av morfar
Men vafan spelar det för roll hur hon har satt sig i situationen.
om du full som en kastrull skulle ta nattbussen till rinkeby å ställa dig på troget å visaupp din sprillans nya rolex å sen bli rånad. då har du ju fortfarande blivit rånad intefan har dom väl nån rätt å ta din klocka bara föratt du va full å dum.
UNDERBART!!! Ska nominera dig till Nobelpriset.

PRECIS så borde ni tänka, era grisar till män! (de som tycker att "det var ju inte så farligt..." om en VÅLDTÄKT!)
2007-05-24, 19:50
Medlem
Bronkzs avatar
känns inte riktigt som att det går att jämföra rån med en sån här grejj på ganska många olika punkter. Att dra allt över en kam känns lite väl lätt.

brott e brott liksom. nja...

cheap shot som dom säger.
2007-05-24, 20:54
Medlem
brcks avatar
Hur kan hon vara en dagisfröken? Krävs det ingen utbildning för det yrket?
2007-05-24, 21:32
Medlem
I_O_Us avatar
Haha vad jag hoppas att de där dryga stureplansasen får skaka galler. Hur fan vågar de visa sig på stan öht? skulle nog inte kunna behärska mig om jag stötte på dem, ush ush äckliga jävlar *ryser*
2007-05-25, 01:12
Medlem
mr.arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moneysister
och så deras foton kunde jag se överallt kring stureplan, uppklistrade
över reklamtavlor på bl a östermalms torgs tunnelbana har ni sett dom ?
Inte så stora dekaler men tillräckligt för att folk ska reagera.
- Går dom verkligen säkert kring sture som om inget har hänt ?
Skulle inte förvåna mig om de har höjt sin status rejält runt Stureplan, de har antagligen mer tjejer på gång än någonsin innan.
2007-05-25, 01:15
Medlem
mr.arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boney M
Instämmer i de tre påpekandena ovan.

Förresten vilken IQ har de två grabbarna? Har de exempelvis några akademiska meriter? Omdöme från lumpen kanske? Jag misstänker att de liksom offret tillhör begåvningsreserven.
De ligger nog ett par snäpp högre upp på IQ-listan än tjejen, tror jag. Anledningen är att hennes leverne är betydligt mer riskfyllt och utsatt än deras. Sedan kan ju förövarna förstås vara smarta som satan, brukar inte psykopater vara det t ex?
2007-05-25, 01:48
Medlem
Kadeks avatar
AFA har publicerat en text om våldtäktsdomen med rubriken "Wanted dead or alive"

http://www.antifa.se/index.php?p=1&id=157
2007-05-25, 05:13
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir.P
Ser lite smått efterbliven ut va? I alla fall på två bilder av det du länkat till.

Vem fan gör inte då de kommer och sticker upp en kamera i ansiktet på en mitt i natten? Har aldrig ställt upp på "deras" nöjesfoton och kommer aldrig att göra det heller, antingen så ser man efterbliven eller söndersupen ut.

Två? Alltså ser hon fullt normal ut på de övriga bilderna!
2007-05-25, 05:51
Medlem
Sir.Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.arne
De ligger nog ett par snäpp högre upp på IQ-listan än tjejen, tror jag. Anledningen är att hennes leverne är betydligt mer riskfyllt och utsatt än deras. Sedan kan ju förövarna förstås vara smarta som satan, brukar inte psykopater vara det t ex?

Deras sms som publicerades gav inte intrycket av att de skulle vara så överdrivet smarta. I alla fall inte den ena killen. Visserligen kan han ha varit bakis och bara knappat fram något.

Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Vem fan gör inte då de kommer och sticker upp en kamera i ansiktet på en mitt i natten? Har aldrig ställt upp på "deras" nöjesfoton och kommer aldrig att göra det heller, antingen så ser man efterbliven eller söndersupen ut.

Två? Alltså ser hon fullt normal ut på de övriga bilderna!

Nja, inte en tjej i min smak. Men söt på minst 1 bild och som sagt en efterbliven look på minst 2! Kan vara som du skriver, men mina egna erfarenheter av fyllefoton är att jag ser precis lika perfekt och supersnygg ut som alltid.
2007-05-25, 10:22
Medlem
divinebaals avatar
...

Härlig Wannabebrud... synd hon fick betala ett så högt pris för sin strävan att som en nobody försöka bli somebody. Vilket hon nu är.. Veckans "kändis" med 18 pix på stureplan.se... alla läskiga i sig.

Sen att hon i sin enfald knullade runt för att komma upp sig bland bratsen ska ju inte behöva leda till våldtäkt. Vi får väl se vad hovrätten säger.

Kollar man på AJ och JK så .. brrrrrrr.. man får ju rysningar av att se bilderna på dem.. även om man inte visste deras bakgrund. Intressant att se vad wannabe-innebrud-ludren eftertraktar!!
2007-05-25, 10:28
Bannlyst
Herregud

Cecilia Beckroth som nämdeman i den rättegången. Hur i helvete är det möjligt att en mytoman får vara nämdeman??
2007-05-25, 10:36
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
För det första: Grabbarna har lämnat Grabbarnas. Det stod det i DN idag.
SÅ OM stället är open for business så har de två iaf sålt sina delar av företaget.
Men var det inte just dom två som var själva "grabbarna"? Om man behåller ett inarbetat namn som t.ex. "Farbror Åkes Krog", trots att Åke har varit död och begraven i 20 år är ju en annan sak.

P.S. Bilderna från Stureplan.se är nästan uteslutande riktigt läskiga. De enda bilderna som roar snarare än oroar är de på fjantar som försöker vara "street" och "gangxsta" trots att de skulle få spö av första bästa gatsopare. Däremot så är bilderna därifrån utmärkt bildretuscheringsmaterial...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in