2015-01-12, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
haha, antingen denna eller gårdagens intervjuer måste ju vara fake? annars beter ju sig messi värre än en 16 årig instagrambrud som vill ha uppmärksamhet

Ingen av dem är fake. Messi sa det som Ronaldo sa precis innan; att inget är givet. Allt kan hända i fotboll och livet, var mer ett filosofiskt svar än ett "lockande"/ryktesstartande/maktvisade etc.
Citera
2015-01-12, 19:58
Medlem
Messi är bra men hans tid är snart övrr
Citera
2015-01-12, 20:07
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pilpzz
Messi har ju åldern på sin sida iaf, Ronaldo är 30 om någon vecka, messi är 27½...Ronaldo kommer börja gå ner sig när som helst.
Citera
2015-02-05, 17:41
Medlem
patrick.ekwalls avatar
Citat:

Messi 2012:

12 första matcherna:

8 mål
1 assist

Messi 2015

8 första matcherna:

9 mål
5 assist
Citera
2015-02-05, 21:02
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patrick.ekwall
Messi 2012:

12 första matcherna:

8 mål
1 assist

Messi 2015

8 första matcherna:

9 mål
5 assist
Japp. Löjligt bra start av honom(och hela laget) 2015. Han och Neymar har ett samspel av en klass jag aldrig sett förut. 3 vinster 2015 mot Atletico säger också ganska mycket om lagets form.
Citera
2015-02-15, 19:14
Medlem
Citat:

Helt rätt
Citera
2015-02-21, 11:58
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:

Han råkar bara vara bättre än någonsin nu. Inklusive sina magiska säsonger 09-2012.

Edit

Jag får ta och revidera/krypa till korset lite grann.

I somras efter Vm sa jag att man nog skulle vänja sig vid att Messi var den Messi vi såg förra säsongen i Barcelona samt VM, men jävlar vad han bevisat mig fel nu sista månaderna. Han verkar vara bättre än någonsin och ser inte hur Barcelona inte ska kunna vinna en titel med tanke på hur bra de spelar just nu.
Citera
2015-03-01, 23:01
Medlem
Prio4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Man kan fortsätta tjata om att Messi slagit målrekord efter målrekord, i slutändan är det att överkomma motgångar som definierar en sann mästare. Ronaldo har inte varit rädd för att testa på nya utmaningar, något Messi skyr som pesten. Nu kommer folk komma med den vanliga fjantiga ursäkten, "Men vadå han är lojal sin klubb som Totti och Raul.", detta argument håller inte, Raul och Totti är inte ens i närheten av att anses som världens bästa genom tiderna. En spelare som Messi borde vara mer sugen på att anta nya utmaningar, hans psyke kanske inte klarar av att lämna den trygga vaggan i Barcelona, vem vet?
Ronaldo kanske sålde sin själ till djävulen för att göra 17 mål i CL förra säsongen, vem vet? Konstruerat jävla skitargument som är så färgat att jag bländas.

Nu till det fetstilta, som elvaåring diagnostiseras Messi med tillväxthormonbrist, i två år gick han oviss om han skulle nå upp till 1,50 m, när han väl fick en chans tog han den och bytte kontinent som 13åring. Väl där möttes hans far av en rörig organisation och jobbet som han hade blivit lovad inom klubben drog ut på tiden. Samtidigt stängde Messi in sig på sitt rum varje kväll och tog sina minst sagt smärtsamma tillväxthormonsprutor. Att buas ut på Bernabeu verkar inte så jobbigt ändå va?
Citera
2015-03-02, 00:14
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prio4
Ronaldo kanske sålde sin själ till djävulen för att göra 17 mål i CL förra säsongen, vem vet? Konstruerat jävla skitargument som är så färgat att jag bländas.
Håller med. En "sann mästare" (vilket uttryck, förresten) är den som alltid är som bäst när det väl gäller, och vinner, inget annat.

Annars kan jag hålla med Marlo.Stanfield om att det onekligen vore intressant att se Messi i en helt annan klubbmiljö än Barca, för att se hur han skulle prestera.
Citera
2015-03-18, 23:41
Medlem
GoFuckADucks avatar
Messi är helt sjukt bra form nu.
Citera
2015-03-19, 01:53
Medlem
C0ws avatar
https://www.youtube.com/watch?v=KiYTcG0coOI
https://www.youtube.com/watch?v=BbrgMchHNTs
https://www.youtube.com/watch?v=s53_k5vPQvc

Messi är otroligt bra just nu. Han hade kunnat ha flera assist och 1-2 mål till om han hade lite mer tur på sin sida. Real bör vara oroliga
Citera
2015-03-19, 08:50
Medlem
Det jag såg från honom i första halvlek var bara löjligt. Har alltid föredragit Cristiano men Messi fullkomligt gjorde bort de andra 21 spelarna på planen igår. Det är creme de la creme på jorden och Messi fick alla att se ut som korpenspelare. Visst, han har sina svagheter men hans styrkor är så dominerande att jag inte vet vad jag ska säga. Det handlar inte om hans assist för de ser i princip alltid likadana ut och det är mer lagets spelstil som får det att fungera men kombinationen av allt är ... Ren magi! Intensitet från 2011.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in