Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-04-18, 23:16
  #1
Medlem
Man måste nog börja ta den här grabben på allvar nu, hans mål idag var helt överdjävligt motståndet till trots. Maradona hade inte gjort det bättre
Citera
2007-04-18, 23:25
  #2
Medlem
P.Gs avatar
Länk?
Citera
2007-04-18, 23:26
  #3
Medlem
Ja, länk tack! Hörde att det var riktigt snyggt iaf.
Citera
2007-04-18, 23:31
  #4
Avstängd
Kahnweilers avatar
Finns på förstasidan på fotbollskanalen.se. Grym mål f.ö. Inte sett förens nu och jag fick rysningar. Det där målet knäcker Maradonas liknande dito.
Citera
2007-04-18, 23:31
  #5
Medlem
Kommer nog snart upp på Youtube men tills dess

Andra målet är det
http://www.fcbarca.com/index.php?goto=kom&news=16963

Länk till nån arabisk kanal, bra för man ser flera repriser från olika vinklar
http://www.d1g.com/video/fullscreen/899336
Citera
2007-04-18, 23:33
  #6
Medlem
Om man inte insett att Messi skall tas på allvar förrän nu så har man nog helt enkelt inte sett honom spela.

Förövrigt så är Målet helt jävla fantastiskt
Citera
2007-04-18, 23:38
  #7
Avstängd
Irganoxs avatar
Snyggt... Dock inte lika snyggt som Zlatans mål mot Ungern.
Citera
2007-04-18, 23:51
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irganox
Snyggt... Dock inte lika snyggt som Zlatans mål mot Ungern.

Jag känner mig 100% på att det är du som skådas på din avatar
Citera
2007-04-18, 23:52
  #9
Avstängd
Irganoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Jag känner mig 100% på att det är du som skådas på din avatar

Naturlich! Eller inte. Du, okulturella människa - varför tycker du inte om Zlatans mål mot Ungern?
Citera
2007-04-18, 23:56
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irganox
Naturlich! Eller inte. Du, okulturella människa - varför tycker du inte om Zlatans mål mot Ungern?

Det gör jag absolut du kulturella människa, men att jämföra det med det här målet och ändå hålla Zlatans mål högst är för mig helt obegripligt.
Citera
2007-04-18, 23:59
  #11
Avstängd
Irganoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Det gör jag absolut du kulturella människa, men att jämföra det med det här målet och ändå hålla Zlatans mål högst är för mig helt obegripligt.
Han får ju bollen och springer och fintar bort några killar. Både Maradona och Zlatan har gjort det innan. Visserligen snyggt - men inte på något sätt omöjligt. Tycker mer om mål liknande Zlatans mot Ungern. Han ska inte göra mål i det läget. Värderar prickskytte högre än dragningar, det är väl därför jag tycker som jag tycker.
Citera
2007-04-19, 00:01
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irganox
Han får ju bollen och springer och fintar bort några killar. Både Maradona och Zlatan har gjort det innan. Visserligen snyggt - men inte på något sätt omöjligt. Tycker mer om mål liknande Zlatans mot Ungern. Han ska inte göra mål i det läget. Värderar prickskytte högre än dragningar, det är väl därför jag tycker som jag tycker.

Jojo det är ju extremt avancerat att slänga iväg ett skott på vinst och förlust med blicken djupt nedborrad i gräsmattan...


Prickskytte
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback