2010-04-12, 23:19
Medlem
bluetramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kenny.Dalglish
Dags för semifinaler då, lite oväntat och synd att Alingsås missade semi.Fetstilade går till final.

Sävehof-GUIF
Drott-Ystad

Du har ett ett rätt i allafall.....

Sävehof - Guif 3 - 1

Drott - Ystads IF 3 - 2
Citera
2010-04-15, 19:55
Medlem
charmörens avatar
Jaha, då har Skövde sparkat den ena halvan av tränartrojkan. Peter Johansson får gå. Det konstiga e väl att Henrik Schneider är kvar kanske. Johan Pettersson ska ersätta enligt Aftonbladet.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/handboll/article6961199.ab
Citera
2010-04-16, 15:18
Medlem
kenny.Dalglishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charmören
Jaha, då har Skövde sparkat den ena halvan av tränartrojkan. Peter Johansson får gå. Det konstiga e väl att Henrik Schneider är kvar kanske. Johan Pettersson ska ersätta enligt Aftonbladet.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/handboll/article6961199.ab

Peter Johansson blir ansvarig för junior och ungdomsverksamheten. Schneider blir ensam tränare för A-laget så visionen om delat ledarskap varade en säsong. Någon Johan Pettersson kommer inte att komma det kan jag lova dig.
Citera
2010-04-16, 16:24
Medlem
charmörens avatar
Citat:
Peter Johansson blir ansvarig för junior och ungdomsverksamheten. Schneider blir ensam tränare för A-laget så visionen om delat ledarskap varade en säsong. Någon Johan Pettersson kommer inte att komma det kan jag lova dig.

Ja läste i SLA idag att ordföranden sa att Johan Pettersson inte ens varit uppe på tapeten medans i Jnytt säger Johan att Skövde kommit med en förfrågan men han svarade Nej.

Jag personligen tror att det därmed delat ledarskap kom för att hålla skenet uppe efter den misslyckade Vranjes-affären, Ljubo skulle ju som bekant pendla och skulle då missa nån träning i veckan. Skövde ville nog egentligen inte ha Peter som coach men alla andra alternativ tackade nej.
Citera
2010-04-18, 19:10
Moderator
Dretskols avatar
Citat:

Det tror inte jag heller. Har dock hört att han ska vara med som talangutvecklare i IK Cyrus. Han är nog klar med allt pendlande efter sina år i Alingsås
Citera
2010-04-19, 19:07
Medlem
Irbes avatar
Hört ett rykte om att Alingsås hade någon ny målvakt som var där vid en träning någon gång i förra veckan. Någon som vet något, eller var det bara en junior man ska plocka in utifrån?
Citera
2010-04-19, 21:52
Medlem
kenny.Dalglishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irbe
Hört ett rykte om att Alingsås hade någon ny målvakt som var där vid en träning någon gång i förra veckan. Någon som vet något, eller var det bara en junior man ska plocka in utifrån?

Petter Hansson från RIK. kanske.
Citera
2010-04-19, 23:06
Medlem
Irbes avatar
Citat:
Petter Hansson från RIK. kanske.
Jag trodde detsamma. Uppgiftslämnaren tyckte sig se att det iaf inte var nämnde Hansson, men var långt ifrån säker. Men kommer inte på någon annan kvalificerad gissning på rak arm. Linus Persson kanske? Ehnevid?
Citera
2010-04-20, 00:38
Medlem
bluetramps avatar
Citat:
Jag trodde detsamma. Uppgiftslämnaren tyckte sig se att det iaf inte var nämnde Hansson, men var långt ifrån säker. Men kommer inte på någon annan kvalificerad gissning på rak arm. Linus Persson kanske? Ehnevid?

kan inte tänka mig att AHK skulle vara intresserade av Ehnevid från Linde. Målisarna har ju varit LIF:s svaghet i flera år.
Citera
2010-04-20, 23:58
Medlem
bluetramps avatar
Sävehof markerade direkt ! Tror ändå att Guif kan plocka nästa match, men man tar aldrig någon match i Partille, då målis-Danne sällan får till det riktigt.
Citera
2010-04-21, 01:13
Medlem
charmörens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluetramp
Sävehof markerade direkt ! Tror ändå att Guif kan plocka nästa match, men man tar aldrig någon match i Partille, då målis-Danne sällan får till det riktigt.

Sävehof-Thomas e nog viktigare än man kan tro. Måste vara högaktuell för landslaget, iofs finns det en uppsjö bra svenska målisar.

Är det ingen som hört några "värvningsrykten på stan"?
Citera
2010-04-27, 17:32
Medlem
Citat:

Det är iallafall inte en junior då alingsås hade de klart sämsta målvakterna i hela steg 5 jsm...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in