2010-04-28, 07:54
Medlem
Irbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlavourRoshan
Det är iallafall inte en junior då alingsås hade de klart sämsta målvakterna i hela steg 5 jsm...
Håller inte med om det, och menade snarare om det var en junior utifrån.
Citera
2010-04-30, 13:54
Medlem
Irbes avatar
Alingsås fortsätter att jaga ersättare till Kappelin. Jag funderar fortfarande kring Linus Persson. Kom på att jag såg honom tillsammans med Bella Guldén under JSM-slutspelet i Lund, där den förstnämnde fungerade som prisutdelare i vissa matcher. Är de två ett par, och kan det vara så att Linus kan tänka sig att flytta till Göteborgstrakten för att vara nära sin "kärlek"? Spekulationer av Klick-karaktär från min sida, men är det någon som vet något mer?
Citera
2010-04-30, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irbe
Alingsås fortsätter att jaga ersättare till Kappelin. Jag funderar fortfarande kring Linus Persson. Kom på att jag såg honom tillsammans med Bella Guldén under JSM-slutspelet i Lund, där den förstnämnde fungerade som prisutdelare i vissa matcher. Är de två ett par, och kan det vara så att Linus kan tänka sig att flytta till Göteborgstrakten för att vara nära sin "kärlek"? Spekulationer av Klick-karaktär från min sida, men är det någon som vet något mer?

Stämmer bra att de båda är ett par, enligt Gulldéns facebook. Sen angående flytt till gbg för Linus har jag ingen aning om.
Citera
2010-05-02, 09:38
Medlem
Danxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlavourRoshan
Stämmer bra att de båda är ett par, enligt Gulldéns facebook. Sen angående flytt till gbg för Linus har jag ingen aning om.

Ifall han flyttar så har H43 bara en målvakt. Enligt väldigt säker källa så ska tredje målvakten byta klubb, gör Linus också detta så står H43 ensam med en målvakt.
Vad gör dom då? Dom har ju ekonomiska problem och ingen duktig junior att lyfta.
Citera
2010-05-02, 10:40
Medlem
Irbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danx
Ifall han flyttar så har H43 bara en målvakt. Enligt väldigt säker källa så ska tredje målvakten byta klubb, gör Linus också detta så står H43 ensam med en målvakt.
Vad gör dom då? Dom har ju ekonomiska problem och ingen duktig junior att lyfta.
H43 hade under JSM en mycket bra målvakt som mycket väl skulle kunna fungera som tredjekeeper i Elitserien och ev. även andreman i Allsvenskan. Annars finns det väl ganska många målvakter i skånes allsvenska/div 1 lag som skulle kunna fungera som back-up till Christensen. Detta OM, än så länge är det ju bara spekulation, Linus flyttar.

Intressant även att följa Åströms framtid. Om han flyttar står Hammarby endast med Hallberg, vilken enligt mig inte kommer bli den stormålvakten som folk trodde för några år sedan. Alldeles för "flaxig" och saknar ett väl utvecklat spelsinne. Pengar verkar ju inte Bajen ha, så det kan nog bli tufft. Någon som har några tankar?
Citera
2010-05-02, 11:35
Medlem
Danxs avatar
Citat:
H43 hade under JSM en mycket bra målvakt som mycket väl skulle kunna fungera som tredjekeeper i Elitserien och ev. även andreman i Allsvenskan. Annars finns det väl ganska många målvakter i skånes allsvenska/div 1 lag som skulle kunna fungera som back-up till Christensen. Detta OM, än så länge är det ju bara spekulation, Linus flyttar.

Intressant även att följa Åströms framtid. Om han flyttar står Hammarby endast med Hallberg, vilken enligt mig inte kommer bli den stormålvakten som folk trodde för några år sedan. Alldeles för "flaxig" och saknar ett väl utvecklat spelsinne. Pengar verkar ju inte Bajen ha, så det kan nog bli tufft. Någon som har några tankar?

Vi pratar om samma målvakt, han är inte kvar i H43 nästa år.
Citera
2010-05-02, 12:54
Medlem
Irbes avatar
Citat:
Vi pratar om samma målvakt, han är inte kvar i H43 nästa år.
Okej, vart hamnar han och varför? Blev imponerad över hans spel under finalsteget.
Citera
2010-05-02, 15:21
Medlem
Empireofthesuns avatar
Fyfan va coolt om Drott lyckas ta sig till final nu. Mindre än 14 min kvar och ledning
Citera
2010-05-02, 15:32
Medlem
kenny.Dalglishs avatar
Jag tippade åtminstone ett lag rätt till final. Dubbla guld Sävehof är väl ingen högoddsare på lördag Ändå väldigt oväntat att Drott går till final.
Senast redigerad av kenny.Dalglish 2010-05-02 kl. 15:36.
Citera
2010-05-02, 15:42
Medlem
Empireofthesuns avatar
Jag gillar när underdogen kommer från ingenstans och lyckas ta sig till final. Tror att Sävehof tar det men kanske kan Drott skrälla och vinna. Vad tror ni?
Citera
2010-05-02, 21:57
Medlem
Danxs avatar
Citat:
Okej, vart hamnar han och varför? Blev imponerad över hans spel under finalsteget.

Tillbaka i Lugi igen. Troligen för att han inte varit med på en enda match, inte ens på bänken om jag har rätt. Ja han har imponerat ett tag. Har aldrig sett han som riktigt bra förens senaste åren.
Citera
2010-05-03, 17:44
Medlem
Citat:
Tillbaka i Lugi igen. Troligen för att han inte varit med på en enda match, inte ens på bänken om jag har rätt. Ja han har imponerat ett tag. Har aldrig sett han som riktigt bra förens senaste åren.

Håller med dig... Philip Ståhl har verkligen slagit igenom det här året. Han var ju ändå med på alla riks tror jag, men han har aldrig imponerat på mig när jag sett han fram till JSM. Där var han grym, dock var Petter Johanesson bättre imo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in