2010-03-31, 23:37
Medlem
bluetramps avatar
Då är det väl dags för AHK att gråta ut över orättvisan med slutspelsgrupper istället för kvartsfinaler.... Skönt att Potäterna var själva med och tog fram det nya spelschemat.

Med det matrial AHK har borde man manövrera ut Drott, men Sivertsson som coach är totalt överlägsen en gnällig Wedberg.

Bra HK Drott !!
Citera
2010-04-01, 00:17
Medlem
zkritts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluetramp
Då är det väl dags för AHK att gråta ut över orättvisan med slutspelsgrupper istället för kvartsfinaler.... Skönt att Potäterna var själva med och tog fram det nya spelschemat.

Med det matrial AHK har borde man manövrera ut Drott, men Sivertsson som coach är totalt överlägsen en gnällig Wedberg.

Bra HK Drott !!

Det har de redan gjort... i tv...

SVT körde nån frågegrej till spelarna när de sände Drott-AHK tror jag det var, ALLA AHK-spelarna sa att det var bättre förut... ingen av Drottarna sa desamma av nån anledning...
Citera
2010-04-01, 12:44
Moderator
Dretskols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zkritt
Det har de redan gjort... i tv...

SVT körde nån frågegrej till spelarna när de sände Drott-AHK tror jag det var, ALLA AHK-spelarna sa att det var bättre förut... ingen av Drottarna sa desamma av nån anledning...
´
Det tog 2 omgångar innan det lyste igenom hur ogenomtänkt det nya systemet är. Skövde var borta från semifinal redan då.

Vissa Alingsåsare hade ju vettiga argument i den frågegrejen på SVT till skillnad från Drott..

Men det är ingen big deal, nu är det som det är. Jag tror att Drott kan göra samma bedrift som Alingsås gjorde förra året. Jag gillar deras spel och den där islänningen är ju hur jävla bra som helst.
Citera
2010-04-01, 18:30
Medlem
Wasaiterna får till det? http://www.proteamonline.se/customers/?Id=291
Citera
2010-04-02, 00:10
Medlem
bluetramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doenen
Wasaiterna får till det? http://www.proteamonline.se/customers/?Id=291

1 April kanske....
Citera
2010-04-02, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluetramp
1 April kanske....

Nog förstår jag det, trodde inte att man behövde skriva det på den första april..
Citera
2010-04-05, 17:47
Medlem
hazard simpsons avatar
Härlig seger för GUIF
Citera
2010-04-05, 17:51
Medlem
Zacke dominant. Jävlar vad den pojken kan lägga straffar... 90a dessutom
Citera
2010-04-05, 22:54
Medlem
Dandellions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlavourRoshan
Zacke dominant. Jävlar vad den pojken kan lägga straffar... 90a dessutom

Fyfan vad snyggt när han lobbade in två straffar, han leker med dom! Han satte 13 mål av totalt 28 i matchen. Kan inte göra annat än att lyfta på hatten och gratulera!
Citera
2010-04-06, 20:44
Medlem
Victor_punks avatar
Ja grymt skön! Ja hejjar på GUIF i slutspelet, de har så skön spelstil! De kör mer riktigt mycket fart när de lirar, ställer om till anfall från försvar på nolltid.
Synd att Tingsvall är skadad bara, Hammarby är ju från Stockholm och vi har inte så många bra lag här som i Göteborg och skåne.
Citera
2010-04-12, 21:18
Medlem
kenny.Dalglishs avatar
Dags för semifinaler då, lite oväntat och synd att Alingsås missade semi.Fetstilade går till final.

Sävehof-GUIF
Drott-Ystad
Citera
2010-04-12, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenny.Dalglish
Dags för semifinaler då, lite oväntat och synd att Alingsås missade semi.Fetstilade går till final.

Sävehof-GUIF
Drott-Ystad
Tror på exakt motsatta. Sävehof och Ystad till final men hoppas verkligen att GUIF går dit då dom spelar den klart roligaste handbollen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in