2010-12-14, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Ni som kikar svensk TV - vad fick hon rött kort för? Det där var ju knappast ett rött...

3 tvåminutersutv. = rött
Citera
2010-12-14, 19:00
Medlem
Wheatstacks avatar
Andra tvåminutaren var dock löjlig, fransyskan slänger sig bena på wiberg, sista såg tveksam ut med.

Jaja, vi kan vända det här men det blir tight.
Citera
2010-12-14, 19:01
Bannlyst
det var då en domare som inte gillade wiberg hon måste ha gjort domaren upprörd innan eller något så hårda som de var
Citera
2010-12-14, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheatstack
Andra tvåminutaren var dock löjlig, fransyskan slänger sig bena på wiberg, sista såg tveksam ut med.

Jaja, vi kan vända det här men det blir tight.

håller med, dock ska sverige kunna vinna om de får igång anfallet allt som behövs räddningarna kommer snart tror ja
Citera
2010-12-14, 19:36
Medlem
Hej. Franska damerna tränare. Han är ju sjuuuukt lik en skådespelare! Vem är det?
Citera
2010-12-14, 19:40
Bannlyst
Domaren var inget att hurra över, surt att man var så nära. Grubbström var ibland totalt under isen. Nerver?
Citera
Medlem
Torstenson förihelvete!! Varför skjuter du inte?
Citera
Medlem
mbois avatar
fet nära
Citera
2010-12-14, 19:45
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kAb00M
Torstenson förihelvete!! Varför skjuter du inte?

Men Linnea Torstenson var som vanligt riktigt tuff och effektiv i matchen, tyvärr tappade ju laget tre bollar när hon bänkades ungefär när det stod 17-17 och Boson sköt i ribban. Med tanke på att Wiberg straffade ut sig efter en halvtimme och att varken målvakter, försvarsspel eller kontringar fungerade som man hoppats var det starkt att pressa det afrikanska Frankrike in till målsnöret. Nu ska Sverige bara slå Ungern och bärga gruppseger och semifinalplats, allt annat vore en väldig missräkning...
Citera
2010-12-14, 19:52
Medlem
StefanAJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karl-Oflorence
Hej. Franska damerna tränare. Han är ju sjuuuukt lik en skådespelare! Vem är det?
Tänkte på Ben Kingsley när jag såg honom. Det var rätt likt.

--

Synd att de inte gick vidare, speciellt när det var så nära. Kändes som att de skulle klara av att kvittera där i slutet, men icke.
Citera
2010-12-14, 19:57
Medlem
eternussermos avatar
En riktig skitmatch, rent underhållningsmässigt, mot de storvuxna chokladpralinerna.
Hoppas nu att detta var ett tillfälligt magplask, men jag är orolig för att vi kanske är på nedgång, de riktigt stora lagen brukar krångla sig vidare och det kan bli samma visa denna gång.

I nästa match får det leende landslaget verkligen visa att de är det elaka landslaget.
Citera
2010-12-14, 20:13
Medlem
Stålverks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
En riktig skitmatch, rent underhållningsmässigt, mot de storvuxna chokladpralinerna.
Hoppas nu att detta var ett tillfälligt magplask, men jag är orolig för att vi kanske är på nedgång, de riktigt stora lagen brukar krångla sig vidare och det kan bli samma visa denna gång.

I nästa match får det leende landslaget verkligen visa att de är det elaka landslaget.

Vilken hopplös match. Nu såg jag bara andra halvlek men jag tror inte att jag såg en enda kvalificerad räddning eller seriöst kontringsförsök. Alldeles för omständligt anfallsspel överhuvudtaget. Väldiga kontraster från Norgematchen.

Bara att ta Ungern nu. De förlorade ganska stort mot Holland som inte var några problem för Sverige. En sån chans till semifinal får de bara inte missa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in