Är det klart att det blir Ricoh? Fan, hade velat se honom i Hammarby. Elitserien behöver honom!
Citat:
Ursprungligen postat av hejmatilda
Om Ricoh åker ner då, blir det ett annat lag då?
Till 99% då han har ett schysst jobb väntandes (Ingmar Linell-style) och skulle han inte bli mer sugen på "sportsliga orsaker" och spela för Hammarby eller Tumba, så kommer han spela för Ricoh bara för förmånerna. Niklas Johansson har lite samma incitament och tränar väl MAX 2 ggr i veckan (iofs bor han väl i E-tuna, men ändå).
Nu tror jag väl att de klarar sig kvar, inte pga av styrka utan snarare andra lagens svaghet, men OM de skulle åka ut och inte Djurgården ta sig upp, så tror jag man kan räkna med ett manfall utan dess like, och Foppa lär kolla på andra lösningar då (inte omöjligt med en tränar-roll).
Christoffer Brännberger ska ha trashtalkat honom igår. Nacor svarar med en spottloska och får sedan rött kort. Jag tycker att det är jävligt fegt att spela offer och sedan hävda att Brännberger uttryckt sig rasistiskt. Brännberger försökte t.o.m prata med honom efter matchen men Nacor vägrade. Jag tror faktiskt att han ljuger och litar till 100% på Brännbergers ord den här gången.
Om Brännberger mot förmodan skulle uttryckt sig rasistiskt är det såklart riktigt jävla dåligt. Men det rättfärdigar inte en loska i ansiktet. Disciplinnämnden ska ta hand om såna ärenden.
Det roliga i sammanhanget är att han gjorde en anmälan mot Tholin 2011, en anmälan som han sedan drog tillbaka. Varför gjorde han det? Skrek Tholin svartskalle eller inte?
Nacor hotar ännu en gång med att sluta. Den här gången kan jag tycka att det inte vore någon större förlust. Han är en fantastisk handbollsspelare men han är också inblandad i så mycket skit. Knytnäven mot Zachrisson är bara en av många incidenter.
Nä, Nacor, gå vidare med din privata karriär istället. Jag litar tyvärr inte på dig längre.
Senast redigerad av Dretskol 2012-10-22 kl. 11:24.
Nacor hotar ännu en gång med att sluta. Den här gången kan jag tycka att det inte vore någon större förlust. Han är en fantastisk handbollsspelare men han är också inblandad i så mycket skit. Knytnäven mot Zachrisson är bara en av många incidenter.
Vilken puff. Mer lättkränkt fjant får man väl leta efter men spotta folk i ansiktet går tydligen bra.
Nu är det väl dags att slänga ut Medina från svensk handboll en gång för alla. Den relativt långa avstängningen han fick efter att ha knockat zacke verkar han ju inte lärt sig ett dyft av. Han har bevisat gång på gång att han inte har någonting i denna sport att göra. Väx upp din lilla fjant.
Han har alltid gett (åtminstone mig) ett oharmoniskt intryck på plan. I vissa stunder kan han vara helt briljant för att senare tappa humöret och allt bara rasar, spelmässigt och "uppträdandemässigt". Tidigare höll han ju på mycket med filmningar, vilket jag brukade skämmas som fan för. Jag vill inte gå in och göra vidare psykologiska uttalanden om Nacor. Jag skulle inte gråta om han lämnade klubben omgående även om jag tycker det är jättesynd att vi inte verkar kunna ta vara på hans talang.
Sen att klubbens ordförande inte vill komma med ett uttalande så fort Aftonbladet ringer tycker jag inte är konstigt alls.
Att han kan vara en grym spelare ibland och om han bara kunde fokusera mer på sitt eget spel och inte på motståndarna skulle han vara en enorm tillgång för RIK.
Att han kan vara en grym spelare ibland och om han bara kunde fokusera mer på sitt eget spel och inte på motståndarna skulle han vara en enorm tillgång för RIK.
Men det har ju ingenting att göra med att vi "inte verkar kunna ta vara på hans talang".
Och jag håller med dig, han är en fantastisk handbollsspelare. Tyvärr är han inblandad i för mycket skit.