Citat:
Ursprungligen postat av Lienno
Här talade jag också om spridningen, som också borde innefatta aluminiumet.
Jag tycker att det borde se ut som ett torn som brinner lite, branden avtar, släcks och sedan lagar man byggnaden som man gjort med alla andra, liknande byggnader.
Ja, jag frågade ju hur många liknande byggnader du hade som underlag till dina påståenden om att det här skulle varit ett fantastiskt beteende.
Du klipper loss lite vad du vill ur mina inlägg, cherry picking kallas det visst.
Citat:
Tyckte du skrev att det var någon feltolkning på bilden, eller något sådant, därför jag frågade.
Inte vad jag kan minnas.
Citat:
Förresten är det något särskilt du har emot Gage? Är det att han är expert på stålramsbyggnader som gör dig lite irriterad? Eller är det att han har 550 andra experter i ryggen som säger samma sak?
Jag irriterar mig mer på de som blint tror på honom trots att han haft en massa fel än på honom själv. Men helt ärligt, han bygger kartongtorn och försöker antyda att de skulle ha någon slags relevans... Seriöst?
De där 550 andra experterna har vi ju redan pratat om. Det är en brokig skara, jag skulle definitivt inte kalla alla de för experter.
Men EN sak är ju intressant med den lilla videosnutten, där han hävdar att det där är bevis värdigt en domstol... Om han nu är så säker på att det här var en kontrollerad demolering, varför placerar han inte plånboken på samma ställe som han har munnen och faktiskt GÅR till dosmtol då... Så kan vi ju se hur det går. Lätt att snacka, verkar jobbigare att agera. För om JAG var övertygad om att svenska staten hade mördat 3000 av sina egna medborgare och jag satt på bevis som faktiskt kunde avslöja det, då hade du inte hittat mig i en föreläsningssal framför en massa foliehattar. Jag hade gått till domstol.