Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Jag lämnade en utförlig och KORREKT uträkning av raset på WTC.
Jag frågade dig om du kunde hitta några fel på dessa uträkningar som jag finner riktiga.
Du svarar med att bryta ut en del i texten.
Jag frågade dig om du kunde hitta några fel på dessa uträkningar som jag finner riktiga.
Du svarar med att bryta ut en del i texten.
Det är precis därför jag säger att du är dum i var och varannat inlägg som rör din betydelselösa person. Jag skrev klart och tydligt att jag inte hade kunskapen att se huruvida uträkningarna var korrekta eller ej. Sedan insinuerade jag att att du inte heller hade den kunskapen och avslutade med saxningen nedan i explicit syfte att ta reda på det. Naturligtvis har du inte det, för du föredrog återigen att hellre stå med byxorna nere istället för att visa upp hur kunnig du är. Att du på grundval av det skriver KORREKT uträkning visar verkligen att du är född bakom ladugården. Hur ska du liksom veta att något du inte alls förstår är korrekt? Därmed inte sagt att det skulle vara felaktigt. Jag kan mycket väl tänka mig att det inte finns något fel alls i det dokumentet, och jag bryr mig inte heller så mycket om det, men det jag ville veta var hur långt din din förståelse sträcker sig.
Citat:
Ursprungligen postat av Bulawayo
Hur tolkar du exv denna saxning ur dokumentet: "According to this hypothesis, one may estimate that C = 71 GN/m (due to unavailability of precise data, an approximate design of column cross sections had to be carried out for this purpose)" ?
Citat:
Svaret på din fråga går att läsa innantill i dokumentet, och är därför rätt ointressant för mig. Du däremot har ju fortfarande inte levererat vad du påstår dig kunna, så jag känner i sammanhanget att alla mina värdeutlåtanden gällande dig är KORREKTA och att du kan aldrig motbevisa mig på den punkten.
Jag frågar dig (och har fortfarande INTE fått svar) vet du vad C står för?
Märkligt att du inte säger ja eller nej på en sådan enkel fråga!
Men som sagts förr, en person som inte reagerar på ett räkne exempel då luftmotståndet inte är med räknat skall nog inte ta upp den uträkningen heller då man påstår att ett mynt faller lika snabbt från toppen av huset som raset skedde.
Märkligt att du inte säger ja eller nej på en sådan enkel fråga!
Men som sagts förr, en person som inte reagerar på ett räkne exempel då luftmotståndet inte är med räknat skall nog inte ta upp den uträkningen heller då man påstår att ett mynt faller lika snabbt från toppen av huset som raset skedde.
Ska vi släppa denna mongodiskussion någon gång eller vill du fortsätta tills du dör av ålder?