Citat:
Ursprungligen postat av torden
Jag känner inte till några direkta fel med den officiella storyn. Känner du till något?
En ovanlig sak hände däremot, tre flygplan flög in i olika hus och ett fjärde flög ner i en åker.
jag kan svara åt dig på min fråga eftersom jag ska gå och läga mig
svar 1:
för att planet togs över av pasakerarna eller att de 4 hijakers beslutade att störa det för att de var påväg att bli överumplade.
Varför 1
för att pasaskerarna hade hört över mobile telefoner och (flyg plans telefon) att WTC 1 och 2 hade blivit träfade av hijaked plans och var räda att det skule hända dem med.
Varför 2
för att det 4de planet att lyfra den dagen var mällan 25-45 minuter försent till att lyfta pågrund av myket trafik under den tiden på den start banan.
Varför 3
just det varför... varför tog det 15+min mer för desa hijakers att börja sit övertag de andra var efter 15min och de andra 2 30min ich efter lift off, kan det vara att deras plan var försenat och så viste de inte riktigt vad de skule ta sig till.
kan deras plan ha varit att börja med ett plan för att få igong media så rästen kunde filmas åtminståde det som skule hända runt WTC
varför antas det att vita huset är det skelvklara target när det inte har några direkta värden till skilnad från WTC 1 och 2.....
och WTC 7.
desa tider är tagna direkt ur THE 9/11 COMMISSION REPORT som jag har kalkulerat.