Citat:
Ursprungligen postat av SLOB
Det här är faktiskt en av de saker jag har svårast att greppa med konspirationsteoretiker och truthers, att det såpass frekvent dyker upp numerologmystiker. Är det på allvar att man tror att konspiratörerna satt och planerade in konspirationen för att få den att passa årsdagar och nummerföljder?
Ja de har ju inte kommit fram med något nytt de senaste åren. Så nu får de väl skrapa i botten på tunnan antar jag.
Rimligtvis borde varje dag i världshistorien kunna sammankopplas med vilken annan dag som helst genom att peka på ett godtyckligt numeriskt mönster.
Vad sägs om den här då:
De efterföljande rättegångarna till Nürnbergrättegången inleddes 9/12-1946. Det är
exakt 20 000 dagar innan 9/11 2001.
OMG 911 WAS AN INSIDE JOB BY NAZIMEDICALS !
Edit. Den här är ännu bättre.
15 november 1999 höjer tyskland krigsskadeståndet till slavarbetare i nazityskland med 50%, 1 milliard D-mark.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/521275.stm
Som artikeln säger vill de ha mer. De är inte nöjda. Då har vi:
1. Judar
2. Judar som vi vet ljuger om förintelsen.
3. Judar som vill ha mer pengar (vi vet alla hur mycket the juuus gillar pengar)
Exakt
666 dagar senare är det 9/11-2001. Ergo: 9/11 var konspiration av satansdyrkande judenazister.
Samma dag passerade Merkurius framför solen. En ovanlig astronomisk händelse. Ett järtecken och en signal till ondskans krafter att påbörja planen för att överta makten.
Gud, nu är allt så klart och tydligt. Som en slöja lyfts från mina ögon!