Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
I den riktigta världen räcker det dock inte alla gånger med att hävda att det man säger är sant bara för att man sagt det. Man blir ibland ombedd att backa upp sina påståenden. Jag kan t ex inte gå till min chef och säga att jag behöver anställa två extra personer och räkna med att han tar mig på orden. För att få igenom en sådan sak måste jag visa vad vi skulle tjäna på att öka våra kostnader. Dvs jag måste visa upp någon form av beräkning. Samma gäller här.
Nej, men eftersom det ändå aldrig kommer att göras en ordentlig utredning angående 9/11 så blir det svårt för oss som är helt säkra på att det är en konspiration att kunna bevisa detta, vi kommer heller inte få ta del av hemligstämpladedokument. Skulle det göras en ordentlig utredning så skulle det finnas grejer som som kommer fram som kan skada FBI, CIA m.fl.
Jag har lagt fram bevisning till att Larry tjänade ca 830 - 860 miljoner genom en kontrollerad demolering på 7:an. Har en uträkning längre bak i tråden som jag inte orkar gå tillbaka och ta fram, så om ni vill se så får ni göra det själva.
Citat:
Som sagt. Det här är något du påstår är sant och vi skall nöja oss med ditt ord. Tyvärr.
Det är något jag påstår ligga närmare sanningen än vad som sägs.
Citat:
Vilka är "dom" och vad har juridisk status med matematik att göra?
Vilken energimängd krävs sade du? Tio ton dynamit eller vad har du kommit fram till? Eller är det här en till "jag bara gissar för att fylla ut luckorna jag upptäckt. Eftersom det passar måste det vara sant" av dig
Och beräkningarna måste vara så exakta att de vet att tornen kommer att rasa och piloterna måste träffa exakt på rätt ställe för att beräkningarna skall stämma.
Dom, det kan vara vetenskapsmän, matematiker eller någon annan som kan det.
Energimängden har inte behövts vara i närheten av 10 ton dynamit. 1993 använde dom en bomb på 680kg och den sprängde ett hål på 30meter genom all betong. Efter lagningen så har betongen blivit försvagad, det säger sig själv. Innan detta attentat så var tornet inte lika skadat som det va 9/11 och därmed raserade det inte. Den 9/11 så var tornen rejält försvagade tack vare flygplanen och bränderna, sedan har vi attentatet 1993 inräknat också vilket gör att det blir ännu mer försvagad vilket gör att det inte heller har krävts 680kg utan det har gått med mycket mindre.
Citat:
Det är oväsentligt för dig eftersom du inte kan hitta på ett svar. För oss andra är det bara ännu ett bevis på att du fantiserar.
You fail.
hmm, okej?