2007-04-19, 12:37
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
Erik. vad är det du inte förstår av texten jag skriver?

1. Alla brandmän och deras chefer har sagt till the 9-11 commision att bränderna var kontrollerade och inte kunde fåt byggnaden att kollapsa.
Det är detta påståendet från dig jag vill ha en källa på! Är det så svårt? Visa eller erkänn att du hade fel.
Citera
2007-04-19, 12:40
Bannlyst
Erik. Nej jag tänker inte ta fram det till dig använd google. sen finns det bevis i denna tråden det var ett jobb från insidan med bomber om du e intreserad?

och det ni pratar om hela tiden "pockets of fire" det stämmer. ska vi utgå från vad brandmännen som är experter ansåg eller vad DU tror från en BILD??. LOL
Citera
2007-04-19, 12:41
Medlem
Pads avatar
Citat:
Pad jag har rätt i vad jag sa, det finns inga bevis på några araber

Jo det finns det. Det finns både filmer på när de kliver igenom security på flygplatsen, och de finns med på de RIKTIGA passagerarlistorna. Som för övrigt finns ute på internet... Undrar varför konspirationssidorna inte länkar till dem istället... hmmm?

Du däremot, har nu på två olika sätt försökt bevisa något som varit helt galet.

Citat:
kan du tänka ÖVERHUVETAGET???

Jag tänker ungefär så här. Du har precis påstått något, lagt fram FEL källor och inte ens medgett att källorna var fel. Det får en ju att undra hur mycket av dina andra påståenden som OCKSÅ bygger på felaktiga källor som du inte kan tolka rätt.

Citat:
Pad. du hade inte fåt chansen att ställa såna frågor i värkligheten hehe

Säg inte det. Om det var hot om våld så kan jag bara säga att jag är en ganska bredaxlad herre som tränad fullkontaktskampsport i 18 år nu. Måhända skulle du kunna spöa på mig, men var inte för säker. Nu skulle jag ju hellre springa därifrån, att göra upp med våld tillhör lägre stående individer som saknar argument.
Citera
2007-04-19, 12:45
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Erik. Nej jag tänker inte ta fram det till dig använd google. sen finns det bevis i denna tråden det var ett jobb från insidan med bomber om du e intreserad?
Nej, jag vill att du ska visa mig, för jag kan inte hitta det någonstans i 9/11 commission report. Jag har letat och letat. Du påstår att det finns, då vill jag veta på vilken sida det går att läsa.

Citat:
och det ni pratar om hela tiden "pockets of fire" det stämmer. ska vi utgå från vad brandmännen som är experter ansåg eller vad DU tror från en BILD??. LOL
Det är ju precis det jag gör. Jag utgår hela tiden från vad brandmännen sa. Jag betvivlar inte att brandmännen på väg upp upptäcker flera kontrollerabara bränder, men INGEN brandman har påstått att det var en lite brand som gick att kontrollera. Det är DU som har påstått det, och då vill jag gärna hitta de påståenden.
Citera
2007-04-19, 12:46
Bannlyst
väntar fortfarande på en källa som visar att temperaturerna tillsammans med planet fick allt att kollapsa

och jag undrar varför stålet inte äns tog skada av 700C i 3 timmar i 1975. inte äns tog skada.

och jag undrar vad explosionerna kom innan allt börja kollapsa, från bensin och eld? hehe

mycket mer jag undrar som ni inte klarar ge svar på.

Ni är inte käll kritiska ni tror på saker som står på propaganda sidor på internet. "konspiration sidor" jag läser på sidor som berättar det hur det är bevisar saker, du däremot läser allt som passar sig bäst och är inte käll kritisk
Citera
2007-04-19, 12:48
Bannlyst
dom kunde ta ner elden med "two hand lines" sa dom

och nu ska du säga, det va inte hela branden

dom ansåg branden var liten och kontrollerad

och fråga mig inget om detta mer. så trög herregud
Citera
2007-04-19, 12:50
Medlem
Pads avatar
Jag ämnar återuppta spåret med eld, flygplan och kollisioner så fort du antingen medger att du hade helt fel om passagerarlistorna eller postar någon slags bevis (till skillnad från de två försöken du gjorde, som för alla TÄNKANDE människor helt klart var offerlistor).

Men jag ÄR ändå nyfiken på just de två försöken, VISSTE du om att det var offerlistor eller var det något som hade lyckats lura dig? Alltså , är du skurk eller hittehjon?
Citera
2007-04-19, 12:51
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:

Men hur många gånger måste vi berätta att det handlade om two isolated pockets på våning 78. Men hur var det då med våningarna ovanför?
Citera
2007-04-19, 12:52
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:

Jo, jag ska fråga dig mer om det. För det var nämligen DU som tog upp det, glöm inte det! Du påstod att brandmännen rapporterat om små kontrollerbara bränder till 9/11 kommissionen. Jag vill veta var detta går att läsa. Ska det vara så himla svårt?
Citera
2007-04-19, 12:56
Bannlyst
Pad. jag trodde du förstog själv att det jag skicka bevisa man inte hitta några arber, såg du prata om DNA med innan LOL

här har du
http://911research.wtc7.net/planes/evidence/passengers.html

och cnn har rappoterat att 7 av dom som skulle kapat planet och varit döda LEVER. vet du det ???? lol. nä man kan lita på myndigheterna om 9-11
Citera
2007-04-19, 13:03
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
erik jag orkar inte leta fram det, folk går mig på nerverna. tar fram allt till er för ni vet inget själva.

Du tycker inte det är rätt intresant det var bomber som tog ner world trade? eller det spelar ingen roll?.

Jag mennar ingen här har kunat bevisa det va på grund av planet och elden den kollapsa, inte nist heller???

och vad var explotionerna man hörde innan? bensin? LOL

bara hoppa över allt jag redan skrivit några inlägg bak och ställ DUMMA frågor som barnen ni är
Stäng slussarna, tävlingen är avgjord. Jag tror inte det spelar någon roll vem som skriver vad i ett annat forum, för maken till obegåvad människa har jag aldrig varit med om!

Du påstod, du ska visa länken. Så enkelt är det. Annars är det som om jag skulle säga. Saddams son flög ena planet, det har han medgett till kommissionen. Leta fram det!
Citera
2007-04-19, 13:03
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:

och cnn har rappoterat att 7 av dom som skulle kapat planet och varit döda LEVER. vet du det ???? lol. nä man kan lita på myndigheterna om 9-11

Det handlar om förväxlade identiteter

http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/1559151.stm

EDIT: uppdatering ifrån BBC
http://www.bbc.co.uk/blogs/theeditors/2006/10/911_conspiracy_theory_1.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här