Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
Vet du var du låter som. Du låter som pajasen Powerboy som tidigare huserade är med sina okritiska inlägg, fast i en helt ny skepnad (taktiska skäl?)
Hur kan man vara besviken på en film som motbevisat precis var enda grej i loose change, varenda grej faktiskt. Till och med loose change själva har reviderat de som de tidigare trodde på. Kolla på den första LC- filmen, och sedan den andra.
Du försöker här ge sken om att du är öppen i sinnet och välkomnar saker som eventuellt skulle motbevisa det som du tror på. Men verkar vara lika trångsynt som alla andra. Nämn EN enda sak i Loose change som är sanningsenligt? En sak räcker. Majava må ha tålamod med dig, men personligen tycker jag du är minst lika trångsynt som malmoesoldier
Du har väl inget bättre argument att komma med, då brukar det låta så.
Men jag är van, vid det här laget.
Kan du ge mig ett sakligt logiskt svar istället?
Nej, det kan du inte.
Inte på EN av mina saker har du gett mig ett logiskt och tillfredsställande svar.
Flashen VAR före kontakt med tornet, det borde vem som helst kunna se utan problem. Men det ville du inte kommentera vidare........
Eller har du något logiskt och bra svar som får mig att ändra uppfattning?
Läste du överhuvudtaget vad jag skrev?
>> När de förklarade att Silverstein hade ökat på försäkringsbeloppet 6 veckor före katastrofen så var kommentaren. Får man inte göra det eller? Det var ju ett attentat 93. Att de på Pentagon hade avbrutit sina flygresor var ju av "säkerhetsskäl", lagom timat till attacken givetvis. <<
Tycker du, sanningsenligt att dessa svar låter övertygande?
Det tycker inte jag, inte det minsta faktiskt. Och det var mer saker i den stilen, därav var jag ruskigt besviken på Screw Loose Change.
VARFÖR brukar man revidera böcker?
Man reviderar dokumentärer också, speciellt om man får mer information, eller ändrad information, det är en naturlig sak och visar att den som gjorde dokumentären är villig att ändra åsikt om han får mer fakta.
Det är snarare du som är ruskigt trångsynt.