2007-04-18, 22:45
Bannlyst
SLOB. Nist har ljugit och vägrar släppa info, och kommer i efterhand ut med nytt skit. så det är inte så, jag har fel?. okej så du vet inte äns det, ingen nyhet för mig att du inte är insatt. det ÄR så som jag säger, dom vägrar släppa info om saker och har INTE gjort en seriös utredning. det är vanligt hoss journalister att inte vara käll kritiska ni köper det ni blir tillsägda av store bror, ni är upprepar.

"Ingen har påstått att det bara var av eld och de "kollapsa" inte "under 10 sec". Tornen hade brunnit brunnit i timmar innan de "kollapsa"

Så du vet inte äns att den officiella historian säger det va på grund av ELDEN?. okej där ser man. sen är det ju så med att värkligheten är att det inte finns några bevis som stöjder varför den skulle kunat kollapsa

Pad inte för jag tat dig seriöst innan men nu kommer jag aldrig göra det.

" Varför faller allt bråte snabbare än vad huset kollapsar?" Var du seriös där?. det är väll rätt självklart att det går fortare för bråte än hela byggnaden eller? haha. en krona från taket faller på 8-10 sec, Så det är rätt roligt att en byggnad som world trade kan falla rakt ner genom luften utan något tar emot, i samma tid som det hade gjort av en demolition fast det bara har brunnit lite och golven inte har kollapsat äns, du ser inte var vetenskapen fattas eller?.

Pad det säger inget om min bedömning för jag har rätt i allt, jag har faktan på min sida. du har sett screw loose change och tror du har alla svar. och saker du säger och inte ifrågar sätter säger rätt mycket, du blir tillsägd vad du ska tro och köper saker lätt, är du värkligen så lätt att lura?. du behöver nog som andra att vara lite käll kritisk. och läsa historia hade hjälpt med.
Citera
2007-04-18, 22:46
Bannlyst
Erik, jag mennar att stål har blivit utsatt för upp till 5000C hehe
Citera
2007-04-18, 22:49
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
Erik, jag mennar att stål har blivit utsatt för upp till 5000C hehe
Det var en enkel fråga. Svara utifrån bilden! På bilden syns ingen thermie, det brinner inte så!

Så jag ställer frågan igen. Menar du att inga stålbalkar på bilden utsattes för temperatur över 250 grader?
Citera
2007-04-18, 22:57
Bannlyst
dom sa att dom inte hitta stål i närheten av 600C, det är stålet som måste utsättas för höga temperaturer en lång tid inte resten av rummet. och vi måste utgå från bevisen inte vad vi tror.

Alla Brandmän chefer och brandmän har sagt till the 9-11 commision att bränderna var kontrollerade och inte stora och att dom inte kunde fåt byggnaden att kollapsa. det är väldigt enkelt. så vad är det du vill få ut av din fråga?
Citera
2007-04-18, 23:09
Medlem
SLOBs avatar
En radda felaktigheter och hisnande förenklingar igen. Jaja, jag svarar in the spirit of things:

Citat:
SLOB. Nist har ljugit och vägrar släppa info, och kommer i efterhand ut med nytt skit. så det är inte så, jag har fel?.

Ja, du har fel.

Citat:
"Ingen har påstått att det bara var av eld och de "kollapsa" inte "under 10 sec". Tornen hade brunnit brunnit i timmar innan de "kollapsa"

Så du vet inte äns att den officiella historian säger det va på grund av ELDEN?

Nej, det säger "den" inte.

Citat:
dom sa att dom inte hitta stål i närheten av 600C, det är stålet som måste utsättas för höga temperaturer en lång tid inte resten av rummet.

Nej, det säger de inte. De hittade stål som varit över nivå A3, 830 grader celsius.

Cheers,
SLOB
Citera
2007-04-18, 23:10
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
dom sa att dom inte hitta stål i närheten av 600C, det är stålet som måste utsättas för höga temperaturer en lång tid inte resten av rummet. och vi måste utgå från bevisen inte vad vi tror.

Alla Brandmän chefer och brandmän har sagt till the 9-11 commision att bränderna var kontrollerade och inte stora och att dom inte kunde fåt byggnaden att kollapsa. det är väldigt enkelt. så vad är det du vill få ut av din fråga?
Tja, du säger ju felaktigt att NIST enbart fick undersöka 2% av stålet. Sedan tänker du fortfarande på brandmannen som säger "two isolated pockets of fire", vilket också är felaktigt. Du ser ju bilden jag ger dig!

Vad jag vill få ut? Du får en bild på en gigantiskt brand som är över 30 meter hög och 50 meter åt båda hållen. Frågan är om du verkligen tror att inga stålbalkar då utsattes för temperaturer över 250 grader?
Citera
2007-04-18, 23:16
Bannlyst
Erik. Jag sa at dom fick undersöka ungefär 2% inte att dom fick under söka 2 %. men det är fel ja, dom måste ha fåt undersöka mindre. dom fick 150 stål bitar av flera miljoner hehehe

Jag tänker in på brandmännen som säger det nej vad snackar du om???

ALLA Brandmän CHEFER och brandmän har sagt till the 9-11 commision att ELDEN var SMÅ. som den ÄR på bilden du skicka VÄLDIGT småååååå. dom var kontrollerade och hade INTE fåt byggnaden att kollapsa, det är DERAS ord inte mina okej.

och den hade fortfarande inte kunat kollapsa på sättet den gjorde även om elden gick över 800C herregud.
Citera
2007-04-18, 23:19
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:

och den hade fortfarande inte kunat kollapsa på sättet den gjorde även om elden gick över 800C herregud.

För att?
Citera
2007-04-18, 23:23
Bannlyst
slob du vet uppenbart inget om nist LOL. dom vägrar släppa info om storlekar på stålet fakta. dom vägrar släppa ritningarna på world trade fakta, dom vägrar släppa deras data animation på elden fakta. fema fick tillgång till all stål en månad efter allt fakta. dom fick 150 stål bitar att kolla på fakta. resten blev skickat till kina fakta. det finns mycket mer, du vet uppebart inte så mycket om nist/fema hehe.

Och den säger visst att det va på grund av elden. skojjar du eller?. sluta ljuga för du älskar globalisterna eller ta reda på info innan du påstår saker.

Nu är det så att nist INTE går att lita på. och att dom bara hitta stål på under 600C men att några personer som säger "probably" sen säger annerlunda. Sen spelar det ingen roll om det va 830 på 2-3 ställen, räcker det för att den ska kollapsa eller? LOL. den klara 700C i tre timmar på fler ställen 1975. Sluta kolla på träden när det finns en skog kompis, du ser inte hela bilden och har inte undersökt 9-11 så bra, va lite käll kritisk till saker du läser på internet med.
Citera
2007-04-18, 23:25
Bannlyst
försöksdjur. vetenskap nä ja vet elden på ett ställe högt uppe på byggnaden gör så att allt ger med sig och att byggnaden kan falla rakt ner genom luften utan nåt tar emot på 10 sec och göra stora explosioner innan allt faller.
Citera
2007-04-18, 23:38
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Erik. Jag sa at dom fick undersöka ungefär 2% inte att dom fick under söka 2 %
?

Citat:
men det är fel ja, dom måste ha fåt undersöka mindre. dom fick 150 stål bitar av flera miljoner hehehe
De hade full tillgång till allt.

Jag tänker in på brandmännen som säger det nej vad snackar du om???

Citat:
ALLA Brandmän CHEFER och brandmän har sagt till the 9-11 commision att ELDEN var SMÅ. som den ÄR på bilden du skicka VÄLDIGT småååååå. dom var kontrollerade och hade INTE fåt byggnaden att kollapsa, det är DERAS ord inte mina okej.

¨
Jag tror jag nyss fick svaret på vad det är du har mellan tummen och pekfingret på din avatar.

SLOB har gång på gång visat att i samma rapport du hänvisar till talar man om att stålet uppbenbarligen/av allt att döma utsattes för temperaturer över 830 grader. Du är ett typexempel på en foliehatt - man tar det som passa och förnekar det som känns obekvämt genom att skrika fejk, lögner etc. Tröttsamt!

Om du nu känner att du har brandmännen på din sida så tycker jag att du ska maila en brandman och fråga om han också kallar branden liten, eller om den inte är tillräcklig för att värme stål till över 800 grader. Får du med dig EN ENDA brandman på din sida så ska jag börja tro på konspiration, det lovar jag!
Citera
2007-04-18, 23:45
Bannlyst
Erik. vad är det du inte förstår av texten jag skriver?

1. Alla brandmän och deras chefer har sagt till the 9-11 commision att bränderna var kontrollerade och inte kunde fåt byggnaden att kollapsa.

2.De hade inte tillgång till något av stålet alls. och fick 150 bitar av flera miljoner att undersöka. varför säger du saker du inte har en aning om?

3.dom hitta bara under 600C, och sen kom andra ut och sa dom nog hitta temperaturer runt 830C. men 830C gör inget på 2-3 ställen som dom sa dom hitta det på, det räcker inte. det måste vara mer ut spritt.

Jag vet det är väldigt tröttsamt att läsa fakta och undersöka 9-11 för sig själv. du har uppenbart inte undersökt eller läst något om 9-11 alls, du har fel i allt du säger ju.

Och du kanske har missat varför inte nist går att lita på och all info dom vägrar släppa?

seriöst stäng av tvn och plugga inte så hårt för det tar på hjärnan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in