Citat:
Ursprungligen postat av boba fett
Jag antar att du har kollat på hela videon, dvs. inte bara del 1. Isåfall så bör du ha registrerat att det förekommer andra vittnen, bla. nån som säger: "It's gonna blow up". Dock ej namngivna, men det har jag aldrig påstått.
Jag kommer inte att svara på nån kritik om thermite så länge du inte kan diskutera som en vuxen människa utan påhopp som "idiot" etc. Klarar du inte att hålla en sansad nivå så borde du inte diskutera alls. Eller gäller särskilda regler i konspirations-forumet som inte gäller på andra ställen?
På vilket sätt håller jag på med propaganda? Jag ville diskutera en föreläsning av Gage, vad är problemet med det?
Buhu.. stakars lilla du....
Så nu expanderar din lilla lögn till att jag helt plötsligt måste titta på fler videos från idioten Gage. Det har ALDRIG varit på tal någon annan video, DU la in länken till en video med idioten Gage, jag tittade på den refererade till det ENDA vittnet i den videon, sen fick mig en syrlig kommentar om att jag bekvämt använde mig av det vittnet som passade mig.
Nu får du fan i mig skärpa dig, du bedriver propaganda inte debatt, du kan inget om thermite, du ljuger och du påstår saker som inte stämmer om mig.
Du är en första klassens ...... piiiiiiip........