Citat:
Att någon med ett marijuanablad som avatar inte orkar bry sig chockerar liksom inte riktigt.
Ursprungligen postat av marcus90_kung
Just det du nämner som bevis har ju påvisats. Dessutom så skulle byggnaderna tåla att en boeing 747 flög in i dem. jag kom även att tänka på de kapade järn/stålbalkarna. Jag har fått dessa fakta mer och mindre objektiva filmer men kommer inte ihåg namnen på dessa. Tyvärr så är jag inte heller tillräckligt intresserad för att hitta källor eller ens skriva mer i denna tråden, så akta dig för frustrationen.

Citat:
Vad sägs om att DU förklarar skillnaden på Bevis och Spekulationer innan du tar fram de stora versalerna?
Ursprungligen postat av A-Band-And
Det är klart att det innehåller spekulationer när man har till uppgift att reda ut bla HUR rasen startade. Det finns inga hårda bevis på temperaturer, skador i konstruktionen eller försvagat stål.... ALLT DET ÄR BARA SPEKULATIONER, och som jag sa så har jag ingen lust att studera bull som enbart går ut på spekulationer...
BEVISA exakt temperatur!
BEVISA Exakt vilka balkar va skadade!
BEVISA Exakt hur många golvbjälkar som hade skadats
BEVISA Exakt hur mycket flygbränse som fanns kvar efter att mestadels hade gått upp rök!
BEVISA exakt vilka skador kärnan hade!
BEVISA exakt hur mycket det brann.
BEVISA exakt hur hela golvet rasade i ett stycke!
BEVISA exakt hur golven losnade från kärnan i rasögonblicket!
BEVISA exakt hur full av skit du och NIST är.
Tills du har gjort det så är det ingenting annat än SPEKULATIONER från eran och NIST sida!
Tror du också på bränsle+lobbyn+antändesteorin? Eller är det det du kallar för BEVIS?
I Rest My Case.
BEVISA exakt temperatur!
BEVISA Exakt vilka balkar va skadade!
BEVISA Exakt hur många golvbjälkar som hade skadats
BEVISA Exakt hur mycket flygbränse som fanns kvar efter att mestadels hade gått upp rök!
BEVISA exakt vilka skador kärnan hade!
BEVISA exakt hur mycket det brann.
BEVISA exakt hur hela golvet rasade i ett stycke!
BEVISA exakt hur golven losnade från kärnan i rasögonblicket!
BEVISA exakt hur full av skit du och NIST är.
Tills du har gjort det så är det ingenting annat än SPEKULATIONER från eran och NIST sida!
Tror du också på bränsle+lobbyn+antändesteorin? Eller är det det du kallar för BEVIS?
I Rest My Case.
Jag väntar fortfarande på att du skall förnedra mig. Go ahead. Du är så smart. Jag är så självgod. Att du ignorerar mig bevisar ju bara att jag har rätt och du har fel