Citat:
Ursprungligen postat av Heiwa
Craig visar bilder pà passagerarplan och vittnena anger att det var nàgot liknande. Svàrt att se om planet kommer i 800-900 km/h ,dvs 222 - 250 m/s, och siktutrymmet är begränsat vilket inte framgàr av Craigs reportage.
Nej, jag tror faktiskt det var samtligavittnen (fyra) i "filmen" Pentacon sa uttryckligen att det var passagerarplan, inte "något" som du påstår (de var fö inte de enda vittnena som såg det, men nu handlade det ju om Craig).
Du hittade på.
Lagasses
första vittnesmål 2002, utskrivet från den inspelade intervjun:
Citat:
American Airlines 757 flew approxemately 100 feet above the ground level, maybe, um, 60 feet in front of me. And that was probably.... Im trying to think here... give some estimate of speed was at the time I though was probably 400 miles an hour, which was about right. The windblast from the wing (****) nocked me into my vehicle. First thing I did was call our communications and I merely stated an aircraft has just flown into the side of the building.
(...)
And the unusal thing is I can play it back in my head and when I was talking with the FBI investigators, maybe half an hour to forty five minutes after the attack, I was able to recall details about the plane that were, you know, I knew the landing gears were up, I knew that the flaps were retracted. I could see the windows had had their shades pulled down, so that people couldn't see out. Things like that just kind of stick in my head. I remember being on the scene and seeing a chunk of a plane that just said ”Amera”
Det är f.ö också Lytes och Craigs poäng - de är inte no-planers egentligen. Deras hysteriska teori är istället att ett flygplan faktiskt flög mot Pentagon, men lyfte precis innan träff, varpå bomber exploderade i Pentagon exakt samtidigt som planet steg kraftigt och försvann (in i en annan dimension förmodligen, eftersom ingen, absolut ingen, såg planet vare sig stiga eller försvinna över byggnaden).
Värt att notera att du på mindre än två dagar gått från:
Citat:
Ursprungligen postat av Heiwa
Det första meddelar att jag skulle vara en no-planer! Trodde det var klart i min beskrivning att ett plan körde in i buren?
till fullblown no-planer. Så för tydlighets skull: vad var det, tycker du, som träffade WTC 1 och 2?
/S