Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Det här postade Heiwa under relevanta länkar.
Intressant att Frank A. DeMartini är med på den listan då killen dog 9/11. Du borde fan i mig skämmas Heiwa som tycker att det är ok att påstå att någon som dog i WTC-raset anser att utredningen skall göras om. Och att ta upp Men det är väl de sedvanliga kräkorna från er sida. Ingen eftertanke bara bröl om "inside job".
Jag hade inte förvänta mig något annat av Heiwa heller.
En som ligger klart i Heiwa-klass både i intelligens och samvete är Stanley Hilton.
Stanley G. Hilton is a San Francisco, California, based attorney, political scientist, and former chief of staff for Bob Dole.
Stanley Hilton lämnade in en stämning mot president Bush och hans stab 22 maj 2002 för inblandningen i 9/11 2001. Detta gjorde han för offren i attacken.
Ganska korkat av en "advokat/jurist" att inte veta att en sittande president inte kan stämmas i en civil domstol.
Men det allra komiska var att INGEN av namnen han sade sig representera i stämningen var ett offer för 9/11 varken direkt eller indirekt genom familj/släkt.
En person berättar.
Scott Munson:
Stanley Hilton fabricated legal elements in my name for his 911 lawsuit.
I never signed any papers with him or gave him any "OK" or permission to include me in his suit.
I did not know whether Stanley Hilton was mentally incompetent, or engaged in conscious deception.
Så jag ser fler likheter mellan Hilton o Heiwa.