2007-04-16, 16:41
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
Försöksdjur, försök inte ställa så dumma frågor du kan komma på. tack

Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma svar.

Du kan inte backa upp din bomb teori vilket du har bevisat ett antal gånger nu.
Citera
2007-04-16, 16:52
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Plast i gräset. seriös fråga eller, självklart jag gör. gör du?. dom hade drillar på samma dag som londonbombningarna o 9-11 som förvirade

Nej, vad jag förstår bestod förvirringen av följande replikskifte:

Citat:
08:37:52 BOSTON CENTER: Hi. Boston Center T.M.U. [Traffic Management Unit], we have a problem here. We have a hijacked aircraft headed towards New York, and we need you guys to, we need someone to scramble some F-16s or something up there, help us out.
POWELL: Is this real-world or exercise?
BOSTON CENTER: No, this is not an exercise, not a test.

Det är allt jag hittat som kan antyda eventuell förvirring vad gäller sammanblandandet av övningar och verklighet.

Och Secretary of Joint Chiefs sa alltså:

Citat:
31:25
CMK: The question was, we had four wargames going on on September 11th, and the question that I tried to pose before the Secretary had to go to lunch was whether or not the activities of the four wargames going on on September 11th actually impaired our ability to respond to the attacks.

RM: The answer to the question is no, it did not impair our response, in fact General Eberhart who was in the command of the North American Aerospace Defense Command as he testified in front of the 9/11 Commission I believe - I believe he told them that it enhanced our ability to respond, given that NORAD didn't have the overall responsibility for responding to the attacks that day. That was an FAA responsibility. But they were two CPXs; there was one Department of Justice exercise that didn't have anything to do with the other three; and there was an actual operation ongoing because there was some Russian bomber activity up near Alaska. So we -

/S
Citera
2007-04-16, 16:54
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
KIM. dina frågor har ingen logik hehe

Ni tar små saker från sammanhang och skriver det,

Citat:
Försöksdjur. ingen logik i den frågan. va där bomber va där bomber, ser man bomber ser man bomber.

om det står ett äpple träd ute är det inte ett äpple träd om man inte vet vem som plantera det?. vilken logik. haha!
Nej jag vill veta hur apteringen av bomberna gick till. Du påstår fortfarande att månen är gjord av ost och att beviset för det är att den ser ut som ost.

Citat:
KIM trovärdigheten på strömavbrotts källan blir högre när man förstår all annan fakta. fråga mig mer om det nu och undvik allt annat. 9-11 var ett jobb från insidan
Återigen. Vilken källa hänvisar du till? Du sa ju nyss att din enda källa, "tagit bort" nyheten. Hur skall vi bedöma trovärdigheten i en källa du inte kan uppvisa? Do tell.

Så frågan kvarstår. Hur länge varade strömavbrottet. Då Erik1974 har datumstämplade foton av WCT dagarna innan 9/11 så vill jag även att du visar mellan vilka datum strömavbrottet varade.

Nej jag har inget bättre för mig än att ställa den här frågan om och om igen. Så när du kommit fram med trovärdiga bevis för att hur det är möjligt att aptera bomber och granater i WCT 1 & 2 utan att någon av de tusentals männsikor som arbetade där inte märkte någonting så kan vi gå vidare till nästa fråga.
Frågan om eventuella bomber är ju själva grunden för din konspirationstes. Således måste det bevisas att det var möjligt att utföra detta mästerverk inom demoleringsbranschen.

Och OM det nu var möjligt att göra detta. Varför gjorde man inte detta och sedan skyllde allt på Al Qaida utan mellanvägen över att kapa och fjärrstyra plan?
Citera
2007-04-16, 16:59
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:

Och tack såg inte mitt stavfel
Något säger mig att vi inte kommer närmare än så med ett erkännande om felaktigheter i dina inlägg.
Citera
2007-04-16, 17:08
Bannlyst
hehe prata på och undvik fakta jag tat fram och ställ dumma frågor hela dagen.

Och att breven som dom skyllde på sadam för som sluta att dom gick in i irak kom från militär labb i america har inget med saken att göra heller va? "dom har berättat det på history channel" till och med. Nej det har inget med 9-11 att göra. dom går att lita på japp.

Neka nist faktan och att fema hitta ämne man ALDRIG hittat i HUS bränder för.

Neka allt annat med.

att dom hade drillar samma dag på 9-11 som dom hade bara använd google, och på londonbombningarna är en slump och har inte med 9-11 att göra.

Bääää
Citera
2007-04-16, 17:10
Medlem
Försöksdjurs avatar
Tomt på bomb teorier Malmoe?
Citera
2007-04-16, 17:13
Bannlyst
Försöksdjur. HUR ska JAG kuna vet VAR HUR??. spelar det nån ROLL? nej. bevisen för att bomber VAR där räcker. det förstår vilken idiot som helst. Skämtar du med mig eller??.

The Project for the
New American Century (PNAC) document, produced a year before 9/11, says that their blueprint for
conquest or their "process of transformation" was likely to be long and slow" absent some catastrophic and
catalyzing event -like a new Pearl Harbor". And what happened at just the right moment to advance their
plans dramatically? 9 /11. The American Free Press asked Christopher Maletz, assistant director of the
PNAC, what was meant by the need for" a new Pearl Harbor". He said they needed more money to
increase the defense budget for new arms and future capabilities. "Without some disaster or catastrophic
event the politicians and the military would have not have approved this", Maletz said. Thanks to 9/11,
Congress allocated $40 billion to fund the 'war ( on terrorism' and the 2002 military budget alone
was,$34S.7 billion with further massive rises to come. This is exactly what the PNAC document called for
and, because of 9/11 it is happening. Coincidence? Can a Whale fit in a matchbox?

hehe
Citera
2007-04-16, 17:20
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Försöksdjur. HUR ska JAG kuna vet VAR HUR??. spelar det nån ROLL? nej. bevisen för att bomber VAR där räcker. det förstår vilken idiot som helst. Skämtar du med mig eller??.

Vilka bevis?

Som jag sa:

Kärnan står kvar - Inga bomber eller thermite användes på den alltså.

Den yttre fasaden - Inga bomber eller thermites syns på yttersidan. Vilket är väldigt konstigt om man kapar stålbalkarna med dem.
Citera
2007-04-16, 17:29
Bannlyst

Jätte konstigt. lol kan inte äns backa upp det med vetenskap varför det e konstigt. det är inte konstigt, för bomber tog ner skiten som bevisen visar hehe ltie seg?
Citera
2007-04-16, 17:43
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:

Jätte konstigt. lol kan inte äns backa upp det med vetenskap varför det e konstigt. det är inte konstigt, för bomber tog ner skiten som bevisen visar hehe ltie seg?

Vetenskap? Jag tror du inte riktigt förstått hur vetenskap fungerar.

Du har spritt runt om kring dig att bomber tog ner WTC men du kan inte ens backa upp det med lite bevis.

Så här ser en kontrollerad rivning ut: http://youtube.com/watch?v=SL3zIv7LdZQ

Lägg märke till det höga ljudet och hur man tydligt kan se rökpuffar och "blixtarna" i fönstrerna, för att inte tala om den gigantiska explosionen i basen av byggaden. Inget liknar det som hände med WTC.
Citera
2007-04-16, 17:57
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Försöksdjur
Du har spritt runt om kring dig att bomber tog ner WTC men du kan inte ens backa upp det med lite bevis.

Och att FEMA hittade spår av just bomber. Fast Malmosoldat har inte lyckats citera var de påstår det.

/S
Citera
2007-04-16, 18:02
Medlem
Försöksdjurs avatar
Bidrar med lite info angående mening "two isolated pockets", om ingen annan har berättat så Mark Roberts berättar att det stämmer men det handlade bara om våning 78. 78:an var den våning som blivit träffat lägst. Våningarna ovanför träffzonen brann det rejält på.

http://youtube.com/watch?v=NKxE6UqeVpU
(runt 7.50)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in