Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
KIM. dina frågor har ingen logik hehe
Ni tar små saker från sammanhang och skriver det,
Citat:
Försöksdjur. ingen logik i den frågan. va där bomber va där bomber, ser man bomber ser man bomber.
om det står ett äpple träd ute är det inte ett äpple träd om man inte vet vem som plantera det?. vilken logik. haha!
Nej jag vill veta hur apteringen av bomberna gick till. Du påstår fortfarande att månen är gjord av ost och att beviset för det är att den
ser ut som ost.
Citat:
KIM trovärdigheten på strömavbrotts källan blir högre när man förstår all annan fakta. fråga mig mer om det nu och undvik allt annat. 9-11 var ett jobb från insidan
Återigen. Vilken källa hänvisar du till? Du sa ju nyss att din enda källa, "tagit bort" nyheten. Hur skall vi bedöma trovärdigheten i en källa du inte kan uppvisa?

Do tell.
Så frågan kvarstår. Hur länge varade strömavbrottet. Då Erik1974 har datumstämplade foton av WCT dagarna innan 9/11 så vill jag även att du visar mellan vilka datum strömavbrottet varade.
Nej jag har inget bättre för mig än att ställa den här frågan om och om igen. Så när du kommit fram med trovärdiga bevis för att hur det är möjligt att aptera bomber och granater i WCT 1 & 2 utan att någon av de tusentals männsikor som arbetade där inte märkte någonting så kan vi gå vidare till nästa fråga.
Frågan om eventuella bomber är ju själva grunden för din konspirationstes. Således måste det bevisas att det var möjligt att utföra detta mästerverk inom demoleringsbranschen.
Och OM det nu var möjligt att göra detta. Varför gjorde man inte detta och sedan skyllde allt på Al Qaida utan mellanvägen över att kapa och fjärrstyra plan?