Citat:
Tydligen var det lite fel i manuset som konspiratörerna skickade ut. Ca 07.57 rapporterar de ÄVEN "....car bombing going on...
Ursprungligen postat av Gizmoz
Camp David "Crash" More Evidence Of 9/11 Media Scripting?
http://www.prisonplanet.com/articles/july2007/310707campdavid.htm
http://www.prisonplanet.com/articles/july2007/310707campdavid.htm
Eller så glömde man att spränga bilbomberna som, enligt folielogik, måste varit utplacerade någonstans. För media rapporterar ju även om det. Hur förklarar du rapporterna om bilbomber? För mig veterligen skedde inga sådana attentat 9/11.
Det är förvånansvärt hur få av foliehattarna som faktiskt följde media live den dagen. För er kännedom kan jag berätta att det var totalt kaos i alla nyhetssändningar under flera timmar. Den videosändningen du länkar till bör ha skett någon timme efter det första planet då tornen fortfarande står kvar. Det framgår av bilderna.
De första nyheterna från BBC rapporterade att ett mindre flygplan av en olyckshändelse flugit in i WTC. Då vi måste följa konspiratörsplanet till punkt och pricka innebär detta att TVÅ plan träffade det första tornet. För jag tror att det är svårt att beskriva de aktuellla planen som små.
Alltså: först träffar ett mindre passagerarflygplan det norra tornet. Detta är enligt manus en ren olyckshändelse. För så rapporterar media och då måste det vara sant. Man arrangerar alltså en olycka med ett hittills okänt mindre passagerarflygplan.
Sedan flyger konspiratörerna in flight 11 in på exakt samma ställe i norra tornet.
Känns väldigt troligt, eller hur?
Fast jag har ett alternativ scenario. Ingen visste vad som pågick men media letade febrilt efter nyheter och uppgifter. Man rapporterade precis vad som helst.
Således rapporterar någon förvirrad person, uppjagad av det han just ser på TV, att han eller hon just sett ett flygplan krascha utanför Camp David.
Detta rapporteras naturligtvis till räddningstjänsten som alarmerar brandkår och ambulans. Media som naturligtvis stenhårt bevakar samtal till räddningstjänsten skickar ut detta, helt obekräftat, i direktsändning.
Slap me, men jag tror att min version också äger en viss riktighet.
Edit: Dock skall jag tillstå att valet av datumet 9/11 naturligtvis kan diskuteras. Själv tror jag att det är ett utslag av svart humor. Detta med hänvisning till numret till SOS i USA.
Edit2: Ännu roligare är det att konspiratörerna enligt länken ovan då skall ha missat att berätta för FBI att de inte fick säga att Flight 93 kraschade utanför Camp David. Det är tur för er att de elaka konspiratörerna är så otroligt korkade att de missar sådana här saker.