Citat:
Ungefär som att du inte hittar någon som står på din sida när du kollar på den officiella versionen , så vad är poängen?
Ursprungligen postat av Heiwa
Du har tydligen inte besökt alla dessa föreningar och dess sajter som är mycket kritiska till de officella 9/11 utsagorna som finns pà Internet? Börja gärna pà http://www.911blogger.com/ och klicka vidare. Du hittar där inte en enda person som stàr pà din sida.
Citat:
Bara för att folk kräver en ny utredning så har det övertygat dig?
En verklig folkrörelse har startat i USA som kräver nya undersökningar av alla besynnerligheter kring 9/11. Det är den som har övertygat mig att nàgot är skumt. Naturligtvis är denna folkrörelse infiltrerad av provokatörer som i sin tur hänvisar till sig själva hur tokiga alla är och att det är bara de statliga myndigheterna och deras 'experter' vi skall lita pà.
Ja jösses , du har verkligen ingen egen hjärna att tänka med.
Citat:
Ja just det ja, plan som alla såg träffa tornen , men som egentligen inte träffade , logiskt
Samma sak hände ju med Estonia 1996 och senare. Myndigheterna gillar inte när man visar pà deras manipulationer och det kan leda till tuffa tag. Som tur är finns Internet och folk kan bilda sig en egen uppfattning. Själv har jag nog övertygat 10 000-tals personer inkl. flera riksdagsledamöter att de officiella Estoniauppgifterna är rena skojeriet och dessa personer jobbar vidare med krav pà utredning av nya uppgifter. Själv nöjer jag mig med att vara central källa för riktiga uppgifter, eftersom jag vet vad jag talar om.
Citat:
Ja, men det bör ju ske på rätt sett, dvs att man skaffar bevis och sen säger , titta här har ni fel.
FÖR det är naturligtvis att röra om i en myrstack eller trampa i ett getingbo att ifràgasätta STATENs officiella sanningar som senare skall bli HISTORIA.
Inte, Titta här har staten fel, vad då bevis, näe de har ja inget men har du sett detta (hoppar till nästa sak)
Du får gärna förklara för mig, hur USA kunde genomföra detta men inte en så enkel sak som att lägga in kaparna på passagerarlistorna.