Citat:
Ursprungligen postat av sten.b
Oj då. Råkade jag trampa på dina allra heligaste skrifter.
Hur vore det om ni vakthundar tog tag i att försöka teoritisera lite över det som de officiella skrifterna inte lyckats med så här långt.
Var tog vrakdelarna vägen i Pentagon?
Om svaret är att planet upplöstes så hur var det möjligt att finna DNA från samtliga passagerare?
Hur rasade WTC7?
Det har man inte under snart 6 år lyckats med så försök nu att tänka lite själva i stället för att rabbla ert eviga FEMA-NIST-mantra.
Nej då sten.b. Jag är faktiskt fruktansvärt öppen för att omvärdera mina åsikter. Men tro det eller ej, jag behöver sa fakta på bordet innan jag tar åt mig något. Fakta. Dvs så obestridliga sanningar som möjligt som styrks av faktisk bevisning. Att som du hela tiden raljerar om världsomspännande sionistiska konspirationer m.m som om det vore teknisk bevisning runt 9/11 räcker alltså inte för mig. Så du trampade inte på mina tår. Chill.
1. Flygplan har inte DNA. Skämt åsido. Jag vet faktiskt inte. Så duktig är jag inte på flygplanskonstruktioners hållfasthet jämfört med mänskligt DNA. Men då de hittade kropppar från anställda i Pentagon ser jag inget problem med att kroppar från passagerare och kapare kan överleva exakt samma smäll. Men som sagt, jag
vet inte detta.
Men innan du kan förklara hur man gick tillväga för att aptera Pentagon med sprängmedel. Förklara vart AA77 tog vägen samt alla vittnen som rapporterar ett plan. Hur planterade man ut flygplansrester utan att någon märkte något. Ja du vet, samma frågor som Heiwa nototiskt undvikit att besvara.
Ja innan du har en fullt trovärdig alternativ kedja på hur man praktiskt gått tillbäga för att fälla lyktstolpar och aptera sprängmedel i Pentagon så finns det inget annat alternativ än att det som small var ett stort plan. Och således överlever mänskligt DNA samma explosion som orsakade att AA77 försvann i små, små bitar.
2. WTC7 hör inte hemma i den här tråden. Men jag använder samma resonemang. Visa att det praktiskt gick att aptera kåken med sprängmedel så skall jag genast omvärdera mina nuvarande åsikter.
Jag har faktiskt hållit mig ifrån NIST-debatten då jag inte har de kunskaper som krävs för att kontrollera beräkningarna.
Men jag skulle vilja påstå att vi teoritiserar rätt kraftigt. Ni däremot
hittar på saker som passar
"...like a missile...".
Besvara gärna frågan om den här oberoende utredningen du ropat efter. Finns i Övrigt-tråden.