Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Igen
I vilket SAMMANHANG skrev jag så?
Kan du ta fram hela texten?
Jag blev ombedd att beskriva hur det skulle gått till om man hade sprängt WTC tornen på det sättet.
Stämmer det?
Jag förklarade det att det skulle ha märkts tydligt om man hade använt ett traditionellt sätt att spränga på.
Rätt?
Så, du försöker att få mig att framstå på ett visst sätt genom att välja ut vissa bitar och utelämna andra.
Rätt?
Kallas det selektiv information?
Men jag tror att de andra på tråden ser vad du försöker att göra, och ser därmed även vilken person du är.
Jag frågade om NIST
Stämmer det?
Du har redan svarat på det andra, eller hur?
Vet du inte själv vad du skriver?
NIST undersöker det som dom blir ålagda och undersöka.
Det finns fler rapporter, nist är inte ensamma!
FEMA, the 9/11 comission report.
Så tills DU tar fram bevis på att det var STÅL så lämnar jag den frågan där den är idag.
Vad fick wtc att börja falla eftersom du skrivit själv att sprängningarna skedde då husen börjat falla?
Är detta en svår fråga?
Är det så att du NU inte kan hålla med om denna formulering som DU hade då?
Jag har skrivit saker och ändrat mig då jag fått en annan information som visar sig mer hållbar.
Det första jag såg om 9/11 var "911 in plane sight" och Loose Change, jag föll för deras sätt att presentera saker , men sedan tog det sunda förnuftet överhand och nu kan jag totalt såga och bevisa att dom har fel.
Ser du, inte farligt alls och ändra ståndpunkt då man skaffar sig mer information om saker och ting. Detta är att vara "öppen"