Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Det kan ha varit ett vulkanutbrott som sänkte tornen alltså?
Hur passar det ihop med ost?
Nej jag frågade dig om du tar med vulkanutbrott bland möjliga alternativ till att WTC rasade. Brandmän har också rapporterat att de såg lava i botten av rasmassorna. Det ena vittnesmålet måste vara lika mycket värt som det andra? Vi har rapporter om lava och rapporter om smält stål.
Fråga: Anser du att vi med de vittnesmålen skall ta med vulkanutbrott bland möjliga förklaringar?
F.ö passar det alldeles utmärkt in med min ostteori. Varför? Tja det är fortfarande
möjligt att det fanns ost. Jag resonerar bara som du gör. Allting som är möjligt måste tas med i beräkningarna. Och gud vet att det finns massor med saker som är
möjligt.
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Jag överväger att sluta tro på ostteorin till förmån för vulkanteorin... Men vulkanen KAN ha varit laddad med ost, jag menar man kan inte utesluta det.
Ja fan jag börjar vackla men det är ju inte
omöjligt att Manhattan ligger på toppen av en laktosvulkan. För, vi har inte sett några bevis som beskriver laktoshalten i de undre berglagren under Manhattan. Och skulle jag nu få se en rapport som visar att det bara finns gnejs, granit och annan slagg så kan jag inte utesluta att den geologen är köpt av GWB.