2007-05-10, 18:44
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
läs min inlägg så vet du oxå att det var ett jobb från sidan. varför DEBUNKAR du inte mina inlägg? snälla ta fram nån annan fakta. du är ett skämt. ska bli roligt att se vad du tar fram. antagligen INGET som vanligt. pajas

Behöver inte debunka dina inlägg, truthers är ju numera självgående på sådant.

Det är faktiskt inte mycket som ens kan stämma känns det som.

Nej men oj

Han sålde WTC Tornen , han måste bara ha vetat något

Brandkåren skickar flera av sina män till en säker död, avslöjar "bomber" i wtc tornen, men spränger själva wtc7.

faktiskt ingen ännu som kunnat debunka min teori. Helt otroligt, och ni säger att ni vet vad som hände.

Tänk logiskt och kritiskt men framförallt tänk själva.

Låt inte Dr Jones bestämma , fundera istället på är saker och ting som ni påstår verkligen möjliga.
Citera
2007-05-10, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
Behöver inte debunka dina inlägg, truthers är ju numera självgående på sådant.

Det är faktiskt inte mycket som ens kan stämma känns det som.

Nej men oj

Han sålde WTC Tornen , han måste bara ha vetat något

Brandkåren skickar flera av sina män till en säker död, avslöjar "bomber" i wtc tornen, men spränger själva wtc7.

faktiskt ingen ännu som kunnat debunka min teori. Helt otroligt, och ni säger att ni vet vad som hände.

Tänk logiskt och kritiskt men framförallt tänk själva.

Låt inte Dr Jones bestämma , fundera istället på är saker och ting som ni påstår verkligen möjliga.

Det känns inte som om mycket kan stämma?

Var det rätt uppfattat?
Citera
2007-05-10, 18:47
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Det som slår mig när jag ser WTC7 rasa, speciellt med kameran som är en bit upp så är det, nej det ser inte ut som en implosion, ingen jag sett förut i alla fall, varför?

1.Den är alldeles för sladdrig

2.Allt tycks vara borta utom väggarna, finns knappt någon vikt mer än från ytterväggarna tycks det.

3.Precis som om bara skalet av byggnaden rasade.

Någon teori?

Men ni kanske har en annan uppfattning?

Det ser ut som om taket eller en del av taket ramlar in men då kollapsar hela byggnaden. Varför kollapsade inte bara taket?

Det märkliga är ju att något i byggnaden rasar in, sen taket eller en del av taket och då kollapsar hela byggnaden, skumt. Måste ha varit något riktigt viktigt som kollapsade några sekunder före det att resten av byggnaden gick.

Var det implosion så var det då ingen vanlig sådan i alla fall.

Hur skulle taket kunna rasa in men inte hela byggnaden? Skulle fasaden stå kvar som ett skelett menar du?
Citera
2007-05-10, 18:48
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Det känns inte som om mycket kan stämma?

Var det rätt uppfattat?

Det känns som konspirations teorierna och ja dom om att USA låg bakom detta är alldeles för tunna och ihåliga, något som folk går på för att dom inte tänker själv.
Citera
2007-05-10, 18:49
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Var frågan seriöst ställd?

Loose Change har väl inget att göra med vad vittnen såg och upplevde?

Eller har den?

Ja eller nej räcker

Du har flera gånger hänvisat till Loose change och berättat att den övertygade dig etc. Är det så konstigt att man ställer frågor om hur du ställer dig till vittnesmålen i LC då?
Citera
2007-05-10, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
Det känns som konspirations teorierna och ja dom om att USA låg bakom detta är alldeles för tunna och ihåliga, något som folk går på för att dom inte tänker själv.

Men du vet inte?

Kan USA varit skyldiga bara genom att ta en passiv roll när attackerna mot tornen genomfördes då förhandsinformation fanns?

Verkar det otroligt?
Citera
2007-05-10, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Majava
Du har flera gånger hänvisat till Loose change och berättat att den övertygade dig etc. Är det så konstigt att man ställer frågor om hur du ställer dig till vittnesmålen i LC då?

Vittnesmål fanns i mängder i direktsändningar, och inget som man behöver se en film för.
Citera
2007-05-10, 18:52
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Det kan inte ha varit dåligt utbildade piloter i alla fall.

Det finns faktiskt saker å ting som e omöjliga men ändå händer dom.

Ta en titt på detta

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1065469,00.html

Så bara för att olyckan är osannolik så är det en konspiration?
Citera
2007-05-10, 18:53
Bannlyst
Citat:

Verkar mer som en fixering vid Loose Change.
Citera
2007-05-10, 18:54
Bannlyst
Citat:
Hur skulle taket kunna rasa in men inte hela byggnaden? Skulle fasaden stå kvar som ett skelett menar du?

Såg ut som att en del av taket rasade mot mitten sen följde allt med. Det konstiga är att det såg ut som skalet av byggnaden rasade.

Kan det som rasade några sekunder före vara nåt som bar upp hela byggnaden?
Citera
2007-05-10, 18:57
Bannlyst
Ska vi göra en rolig fråge sport så även folk som har svårt att läsa texter kan vara med och förstå?

1. Hitta NIST att dens core columns kom över 250C?

2. Tar stål som i world trade skada av 600C under en timme?

3. Visade NIST modeller som hade skadan från platsen att den inte hade kollapsat?

4. Ändra NIST värdena i sin modell och justera för att få kollaps?

5. Kan luft temperaturen eller kontors bränder som lugnar sig efter 15 min nå och skada stålet?

6. Rappotera vittnen upp till våning 84 att där inte var någon stor brand alls?

7. Gick brandskyddet av på nåt mer ställe än där planet träffa?

8. Vet NIST hur stålet/byggnaden uppförde sig efter kollapsen hade börjat?
Citera
2007-05-10, 19:04
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Men du vet inte?

Kan USA varit skyldiga bara genom att ta en passiv roll när attackerna mot tornen genomfördes då förhandsinformation fanns?

Verkar det otroligt?

Jag skrev om detta i ett tidigare inlägg.

Ordet konspiration tycker jag inte passar in på att USA vetat om det hela men inte agerat. Snarare tycker jag det borde kallas mörkläggning.
Om inte annat för att försöka få lite ordning i tråden, så fort folk pratar om konspiration så tror nog alla att man pratar om att USA planerade och genomförde allt.

Som svar på din fråga
Jag skulle inte bli förvånad om det visade sig vara så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in