Citat:
som att de justerade ÄNDA TILLS de började avvika. Dvs. de fortsatte inte när det började avvika utan tog det bara till den gränsen. Lägg märke till "To the extent" Om du läser i NIST-rapporten så ser du också vad det var som justerades. Jag förstår verkligen inte varför det där ska vara ett problem ens; om man sätter upp en datorsimulering av något är det ju självklart att man justerar värdena tills de överensstämmer med det som verkligen hände.
Tro föresten inte på soldatens skitsnack om att modellen inte är släppt. Det går att få tag i den med en FOI, men det kostar $2500. Bara för att något inte är gratis betyder det inte att det inte är släppt...
HUR VÄCK E DU?!?!? VAR SKRIVER DOM ÄNDA TILLS??
ÄNDA?
Shit! kan du engelska över huvud taget?, man kan tro du har allvarliga problem kompis.
Dom säger dom GICK TILL GRADEN DÅ DOM AVVEK FRÅN BEVISEN, vet du vad ordet AVVEK betyder?? du borde veta det för det är svenska. och dom skriver att dom JUSTERA oxå (Fast inom värkligheten säger dom). Sen deras andra modeller skriver dom att dom HADE SKADORNA från platsen och att det blev klart att dom skulle stå kvar, så dom skrotta dom. det ÄR vad dom skriver!!!!
OCH DET ÄR FORTFARANDE SAP2000 MAN KAN KÖPA INTE MODELLEN SOM VISAR SKADORNA/KOLLAPSEN
SAP2000 är modellen som visar hela WTC fast
UTAN sakdor. Fattar du nu eller ska jag säga den en gång till????
Finns ingen stanns man kan köpa den andra. DU eller SLOB har INTE get en ända källa där man kan köpa den. det GÅR inte. och INGEN har den. Visa mig och världen den då om du har den??
9-11 var ett jobb från insidan. läs mina inlägg och få reda på det. och sluta tro på konspirations teorier. väx upp och sluta misstolka texter. roligt och se hur ord har olika betydelser för visa personer. Det kallas mind controll. lider med dig.