Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Ja, men de bevis vi framfört nekar du ju till. Du ber om svar. Du får svar. Sedan anser du att svaren inte är tillförlitliga. Därför ville jag få veta vem du anser tillförlitlig.
Jag tycker jag har gett dig lösningen på den här konspirationsfrågan ett otal gånger:
Om det inte var explosioner som uppkom av orsaker som förklaras av att två flygplan just brände in i WTC. Vad var det då för explosioner vi hörde? Om det inte var naturliga orsaker bör det ha varit bomber?
Så långt ok?
För att det skall ha varit bomber måste de har apterats på plats. Fanns det realistiska möjligheter att aptera två hundravåningars skyskrapor utan att någon märkte något?
För mig är svaret uppenbart. Då det inte finns några som helst bevis för att det var möjligt,kan det inte ha varit bomber. Således är explosionerna vi hör resultatet av förödelsen efter flygplanen.
vilka slutsatser du drar av den frågeställningen är självklart din ensak. Men om du aldrig kan bevisa att bomberna kunde apteras så kan de troligtvis inte ha funnits där.
Där satte du huvudet på spiken. Du vill veta om det var terrorattentat. Något annat förefalller du vara ytterst ointresserad av att veta.
Edit:
Jag anser att de säkerligen hörde explosioner. Men då det inte kan ha varit bomber var det således något helt annat som kommer sig av effekterna av två stora flygplan som kraschat
1.Vi har redan svaret på den här konspirationsfrågan, fattade jag dig rätt?
2.Ni har framfört bevis på bevis utom rimligt tvivel, fattade jag rätt?
3.För DIG är svaret uppenbart?
Bekräfta med ett ja eller nej
Vi går vidare
>> Du vill veta om det var terrorattentat. Något annat förefalller du vara ytterst ointresserad av att veta. <<
Det är en gissning eller ett konstaterande?, om konstaterande, baserat på vad. Troligen en vild gissning från din sida. Men om konstaterande
Referens tack
>> Jag anser att de säkerligen hörde explosioner. Men då det inte kan ha varit bomber var det således något helt annat som kommer sig av effekterna av två stora flygplan som kraschat <<
Men du kan inte säga vad?
ja eller nej