2018-12-15, 23:14
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Hur korkad är du? Det är själva demoleringen som avses. När byggnaden faller som ett korthus.Inte flygplan, missiler och dylikt. Ok? Fast det är långsökt enligt mig.

Eftersom Kurrekotte och föregående skribenter diskuterade Pentagon så kan man ju ställa sig frågan vem som egentligen är helt dum i huvudet - men jag ger dig chansen att återupprätta din ära genom att be dig lägga fram bevisen för att Pentagon föll som ett korthus - och att det inte berodde på ett flygplan..
Citera
2018-12-16, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Eftersom Kurrekotte och föregående skribenter diskuterade Pentagon så kan man ju ställa sig frågan vem som egentligen är helt dum i huvudet - men jag ger dig chansen att återupprätta din ära genom att be dig lägga fram bevisen för att Pentagon föll som ett korthus - och att det inte berodde på ett flygplan..
Äh sluta med era dumheter du vet vad han mena wtc 1-2-7
Citera
2018-12-16, 09:56
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frihetsorden
9/11 är något helt annat än vad det utmålas i "seriös" nyhetsmedia som. Pentagon träffades av en äkta 500 kt rysk kärnvapenmissil från Kursk, vilket senare utlöste nedtagnigen av Tvillingtornen i New York av brandmyndigheten som lät tros att även Tvillingtornen hade blivit träffade av samma ryska typ av p-700 kärnvapenbestyckade missiler som Pentagon tidigare träffats av.

Citat:
Ursprungligen postat av Vidarquintar
Äh sluta med era dumheter du vet vad han mena wtc 1-2-7
Du har fel. Läs citatet ovanför.

Citat:
Ursprungligen postat av Bubba33
Jag håller med, det blir tråkigt att följa tråden när det skrivs uppenbart trams och folk låtsas missförstå.
Alla begriper ju att det inte är Pentagon som åsyftas angående att falla ihop som korthus.
Att ni är så upptagna med att tramsa och försvara frihetsorden så att ni inte ens vet vad som diskuteras och börjar fantisera om att man egentligen diskuterar något annat är extremt pinsamt.

Det bekräftar dock vad jag påstod. Ni är inte så ofattbart korkade att ni verkligen tror att Pentagon utsattes för en 500 kiloton kärnvapendetonation. Ni är bara allmänt oseriösa, oinsatta, okunniga, ointresserade och extremt tramsiga. Ni är helt enkelt truthers.
Citera
2018-12-16, 10:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Du har fel. Läs citatet ovanför.

Att ni är så upptagna med att tramsa och försvara frihetsorden så att ni inte ens vet vad som diskuteras och börjar fantisera om att man egentligen diskuterar något annat är extremt pinsamt.

Det bekräftar dock vad jag påstod. Ni är inte så ofattbart korkade att ni verkligen tror att Pentagon utsattes för en 500 kiloton kärnvapendetonation. Ni är bara allmänt oseriösa, oinsatta, okunniga, ointresserade och extremt tramsiga. Ni är helt enkelt truthers.
Vilka vi?
Du måste väl hålla med om att det är barnsligt att låtsas att man inte förstår att korthuskollaps inte handlar om Pentagon?
Citera
2018-12-16, 10:12
Medlem
Ber om ursäkt att jag slarvade när jag läste! Tog för givet att det var WTC som avsågs beträffande kärnladdningar. Jag grundade mitt antagande på en video jag såg för något år sedan, där en ryss beskrev sprängning av WTC med kärnladdningar. Om det är samma ryss som nämndes här nu vet jag inte.
Citera
2018-12-16, 10:20
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Ber om ursäkt att jag slarvade när jag läste! Tog för givet att det var WTC som avsågs beträffande kärnladdningar. Jag grundade mitt antagande på en video jag såg för något år sedan, där en ryss beskrev sprängning av WTC med kärnladdningar. Om det är samma ryss som nämndes här nu vet jag inte.
Och huruvida det är möjligt att någon verkligen är så korkad att man tror att Pentagon kan ha utsatts för en 500 kiloton kärnvapendetonation? Hur ligger det till med det? Är det trovärdigt att han eller någon annan som är insatt tror det?
Citera
2018-12-16, 10:53
Bannlyst
Citat:
Det var SnakePlisssken som förklarade för Palkranen att det var Pentagon som diskuterades. Det är helt uppenbart att Palkranen inte visste vad som diskuterade och även SnakePlisssken inte missförstått något alls.

Nu när detta "missförstånd" är utrett så får du gärna svara på frågan om du tror att det är möjligt att någon som är insatt tror att PENTAGON utsattes för en 500 kiloton kärnvapendetonation 2001-09-11 eller om ni bara är extremt oseriösa och tramsiga?
Jag tror inte att Pentagon utsattes för en kärnvapendetonation.
Varför skulle jag tro det?
När har jag påstått det?
Citera
2018-12-16, 11:04
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Jag tror inte att Pentagon utsattes för en kärnvapendetonation.
Det var precis det som var min poäng. Ingen tror det.

Citat:
Varför skulle jag tro det?
Jag har aldrig påstått att du tror det.

Citat:
När har jag påstått det?
Jag har aldrig påstått att DU har påstått det. Jag har påpekat det orimliga i att någon som är insatt skulle tro det.

Du och övriga truthergänget har dock ägnat er flitigt åt att att sabotera den diskussionen med olika typer utav "missförstånd".

Kan vi vara överens om att Frihetsorden inte är trovärdig när han påstår att Pentagon utsattes för en 500 kiloton kärnvapendetonation? Och att det inte ens är trovärdigt han själv tror det?

Eller är vi fortfarande kvar på ruta 1? Dvs att du inte heller utesluter att det var en 500 kiloton kärnvapendetonation vid Pentagon 2001-09-11?
Citera
2018-12-16, 11:07
Bannlyst
Citat:
Det var precis det som var min poäng. Ingen tror det.

Jag har aldrig påstått att du tror det.

Jag har aldrig påstått att DU har påstått det. Jag har påpekat det orimliga i att någon som är insatt skulle tro det.

Du och övriga truthergänget har dock ägnat er flitigt åt att att sabotera den diskussionen med olika typer utav "missförstånd".

Kan vi vara överens om att Frihetsorden inte är trovärdig när han påstår att Pentagon utsattes för en 500 kiloton kärnvapendetonation? Och att det inte ens är trovärdigt han själv tror det?

Eller är vi fortfarande kvar på ruta 1? Dvs att du inte utesluter att det kanske eventuellt var så att det möjligen var en 500 kiloton kärnvapendetonation vid Pentagon 2001-09-11?
Ja detta kan vi vara överens om.
Snacka om halmgubbe...
Citera
2018-12-16, 11:12
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ja detta kan vi vara överens om.
Vilket utav alternativen kan vi vara överens om?

Alternativ 1
Att Frihetsorden inte är trovärdig när han påstår att Pentagon utsattes för en 500 kiloton kärnvapendetonation? Och att det inte ens är trovärdigt han själv tror det?

Alternativ 2
Att du inte utesluter att det var en 500 kiloton kärnvapendetonation vid Pentagon 2001-09-11?
Citera
2018-12-16, 11:21
Bannlyst
Citat:
Vilket utav alternativen kan vi vara överens om?

Alternativ 1
Att Frihetsorden inte är trovärdig när han påstår att Pentagon utsattes för en 500 kiloton kärnvapendetonation? Och att det inte ens är trovärdigt han själv tror det?

Alternativ 2
Att du inte utesluter att det var en 500 kiloton kärnvapendetonation vid Pentagon 2001-09-11?
Alternativ 1.
Jag gissar på en missuppfattning eller felskrivning.
Citera
2018-12-16, 11:33
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Alternativ 1.
Tack

Citat:
Jag gissar på en missuppfattning eller felskrivning.
Om du hade besvärat dig att läsa istället för att klaga på alla missförstånd så hade du sluppit gissa.

Det är ingen missuppfattning eller felskrivning som ligger bakom Frihetsordens kärnvapentrams:
(FB) 9/11 - WTC/Pentagon/Shanksville m.m - Tråd Nr 2

Intresse i att göra reklam för Truther-merchandise ligger däremot närmare till hands. Sekten behöver sina pengar.
Senast redigerad av kurrekotte 2018-12-16 kl. 11:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in