Citat:
Ursprungligen postat av
withnoname
Jag har väldigt dåligt med tid över för dig specifikt för du har ju hört allt och avfärdar det gång på gång trots att vi bara känner till ett enda sätt att ta ner en byggnad i fritt fall.
Vilka "vi" menar du då - och kan du visa några exempel på när detta har skett tidigare?
Alltså, kan du länka några cd's med sprängämnen som skett i fritt fall?
Och kan du förklara varför en byggnad som kollapsar av brand inte skulle kunna falla i fritt fall men en byggnad som kollapsar av sprängämnen kan göra det?
Citat:
Du förnekar att det är symmetriskt eftersom enligt din hackteori har det rasat inuti trots att ingen vet egentligen.
Jo det vet vi eftersom det syns utanpå byggnaden vilket jag länkat flera gånger tidigare här i tråden -man kan tydligt se hur det tunga penthouset brakar tvärs igenom byggnaden redan innan fasaden ens börjar röra sig nedåt.
https://www.youtube.com/watch?v=1tPbom7CVC8
Citat:
En stålkonstruktion av 81 kolumner som sitter ihop med balk på varenda våning.Det syns på horder av filmer och tom. med tidtagning. + en sprängexperts initiala reaktion som du försöker vilseleda bort genom att tala om att han fick felinfo om de andra byggnaderna som inte är topic övht.
Nej, han fick bristfällig info om WTC7 - WtC 1 och WTC2 var han redan fullt på det klara med att de föll till följd av flygplanen och bränderna.
Citat:
ag har både täckning och all anledning att fundera för jag ser som sagt ett fritt fall och ett stort åsiktsfilter med svartvit syn som drar slutsatsen att man tror på rymdödlor och platta jordar om man ifrågasätter officiella förklaringar.
Nej du får gärna ifrågasätta, problemet är att du saknar argument och dessutom inte godtar, eller ens tar till dig, de motbevis som anförs. Som filmen här ovan som visar att WTC7 kollapsade internt innan fasaden ens började röra sig nedåt.