Citat:
Ursprungligen postat av
withnoname
För att jag är säker på att det döljer en del obehagliga sanningar som skulle skada förtroendet till makthavare och styrande såklart.
Det går omöjligt komma ifrån att det finns väldigt många som är skeptiska till den officiella förklaringen eller delar av den och sen ska man se dig och dåren bräka om hur solklart allt är. Det behövs inte gräva fram nån jävla fakta när hela historien redan är förklarad. Jag engagerar mig nästan uteslutande i 7:an och där är det jag som sitter på "juicen" pga de videor som finns. Ni har inte ens fattat att det är en teori Ni rör Er med. En pinsam simulation där stål påminner om tandpetare och ett fritt fall som ser ut som CD så ta det där med motbevis och fakta och stoppa upp nånstans...
OK, så på A) svarar du "Jag har sett det på TV (video)."
Citat:
Ursprungligen postat av
withnoname
Ja inte för att jag är insatt i teorin Ni diskuterar men du har inte ens insyn i vad propaganda är om man vill hålla ett särskilt narrativ. Vad du ser på TV kan vara nåt helt annat än vad som faktiskt hände. Jisses det går bara utför för dig.
och på B) svarar du "Vad du ser på TV kan vara nåt helt annat än vad som faktiskt hände"
Hur vore det om du faktiskt försökte sätta dig in i vad det är du tycker är "underligt" eller "konstigt" istället. Jag håller med om att det är många som ifrågasätter vad som hände 9-11, men det är ju bara för att de inte är pålästa, det finns ju ingenting i de officiella teorierna som har motbevisats - och "jag ställer bara frågor" må vara en spännande sysselsättning, men det kommer ju inte leda någonvart om man inte pekar på felaktigheter eller tar fram alternativa teorier som håller för en granskning.