Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Jag skiter inte i upplägget. För mig är upplägget väldigt viktigt, annars sitter jag bara och retar mig på kommentarerna hela tiden och tar inte till mig ett dugg.
Jag vägrar att se den om man har en sån attityd.
Finns det inget bättre alternativ?
Där folk är mer ödmjuka och inte kommer med såna där irriterande kommentarer.
Du kan ta del av NISTs slutliga rapport. Vi är några här som har gjort det. Peka gärna på vad i den rapporten som känns felaktigt.
Men vad gäller LC så tycker jag att de för precis det bemötande som de förtjänar. Detta är bara spekulationer från min sida, men jag tror inte att D. Avery och c/o. trodde att deras film skulle få sådan genomslagskraft. Jag tror inte ens att de till en början drevs av att motbevisa den officiella versionen, utan att det mer var som ett projekt. När sedan den karismatiske högröstade A. Jones fick greppet om de två/tre osäkra unga männen blev det plötsligt allvar.
Slutligen vad gäller din kommentar om 2.5 cm kvar innan flash?!?! Nej, det är klart att jag inte kan se det. Vad jag däremot kan se är en bred skugga fram till planet utan mellanrum. Om det vore 2.5 cm kvar borde skuggan avta i styrka lite innan, som i bild 79 t.ex.