2007-05-06, 22:50
Medlem
nollans avatar
Man smällde på med ett flygplan, kontrollerad demolering och nu MISSILER? Det låter inte som någon direkt idiotsäker plan på att undgå upptäckt?
Citera
2007-05-06, 22:50
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Kolla den högupplösande videon istället, då märker du tydligt att flashen är före kontakt med tornet.
Jag har ju visat dig en bild som visar att skuggan klart och tydligt visar sig hela vägen fram INNAN "flashen" kommer.
http://www.questionsquestions.net/WTC/podimages/north-tower-flash.jpg
Menar du att den är förfalskad?

Samma sak gäller den filmsekvens på 3 minuter som du postade tidigare. Du kan väl ändå inte påstå att du kan se att det är ett par meter kvar då alla filmsekvenser är med relativt dålig upplösning, och att planet färdades i över 800 km/h

Frågan till dog är. VILL du bli motbevisad? Jag tror inte det faktiskt. Jag har aldrig haft det minsta problem att bemöta alla tokerier är inne med faktastöd. Blixten i detta fall är FAKTA. Se på bilden. Skuggan ÄR hela vägen fram inna blixten kommer.
Citera
2007-05-06, 22:51
Medlem
Billows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollan
Man smällde på med ett flygplan, kontrollerad demolering och nu MISSILER? Det låter inte som någon direkt idiotsäker plan på att undgå upptäckt?

Just därför blev de upptäckta
Citera
Bannlyst
SLOB. Strunt samma, vi kom in på en annan diskussion han får svara i den andra tråden istället :P

Lord of helmet. Jag gav ju källor vilka sidor det stog på när jag citera något. så om du gick igenom det borde du ha lärt dig något. rätt intressant hur dom fick justera och ändra värdena på sin modell för den skulle kollapsa och hur deras andra modeller inte kollapsa när dom använde sig av faktan från platsen, det var föresten därför kevin ryan fick sparken för han klaga på det.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
Jag har ju visat dig en bild som visar att skuggan klart och tydligt visar sig hela vägen fram INNAN "flashen" kommer.

Samma sak gäller den filmsekvens på 3 minuter som du postade tidigare. Du kan väl ändå inte påstå att du kan se att det är ett par meter kvar då alla filmsekvenser är med relativt dålig upplösning, och att planet färdades i över 800 km/h

Frågan till dog är. VILL du bli motbevisad? Jag tror inte det faktiskt. Jag har aldrig haft det minsta problem att bemöta alla tokerier är inne med faktastöd. Blixten i detta fall är FAKTA. Se på bilden. Skuggan ÄR hela vägen fram inna blixten kommer.

Se den HÖGUPPLÖSANDE videon. Du kan inte ungå att missa det.
Citera
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billow
Jämförelsen syns bättre i Google videon tycker jag. Dessutom ser inte skuggor ut sådär (om man inte vill få det att se ut som skuggor). Och sammbandet med en flash flera meter före träffen med tornet styrker tanken om missiler.
Men du såg väl bilderna från ett vanligt plan i samma vinkel. Det såg EXAKT likadant ut! Och på bilderna framifrån syns ingenting. Snälla, släpp dessa tokerier.
Citera
2007-05-06, 22:53
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Se den HÖGUPPLÖSANDE videon. Du kan inte ungå att missa det.
Jag har originalfilmen på DVD. Bröderna Naudets film 9/11. Bättre högupplösning än så går det inte att få.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nollan

Hade det bara varit en smula mer perfekt genomfört så. Ändå en imponerande uppvisning tycker jag. Folk tvivlar ju på att det hänt.
Citera
Medlem
Billows avatar
Citat:

Det är ingen speciellt bra vinkel på bilden direkt för att göra en bra bedömning av det där .. På videon ser man planet från sidan mer och kan lättare bilda sig uppfattningen om att det är en bit kvar när blixten syns.
Citera
Bannlyst
Citat:
Jag har originalfilmen på DVD. Bröderna Naudets film 9/11. Bättre högupplösning än så går det inte att få.

Jag också.

Och då ser man tydligt att flashen är före kontakt med tornet.
Citera
2007-05-06, 22:54
Medlem
nollans avatar
Citat:
Just därför blev de upptäckta
Jo men tjena, världshistoriens mest välplanerade, påkostade och världsomspännande (om man ska tro somliga skribenter) och så gör de en sådan här idiottabbe i sanningens ögonblick?
Citera
2007-05-06, 22:54
Bannlyst
Citat:
Det är ingen speciellt bra vinkel på bilden direkt för att göra en bra bedömning av det där .. På videon ser man planet från sidan mer och kan lättare bilda sig uppfattningen om att det är en bit kvar när blixten syns.

PRECIS vad jag (och fler) säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in