Citat:
Ursprungligen postat av
rayjoh
Kan du bevisa att den inte hittades på Djurgården i Stockholm?
Nej man jag kan bevisa att saker hittades i New Baltimore och att det var extremt hysshyss och stora avspärrningar.
Skärp dig nu och sluta tramsa.
Citat:
Ursprungligen postat av
rayjoh
Är du säker på att de gick in i skogen och letade?
Från
http://www.vaed.uscourts.gov/notablecases/moussaoui/exhibits/prosecution/P200061.html
Exhibit Number : P200061
Description : Photograph of an airplane part found
at the scene in Somerset County, Pennsylvania,
where Flight 93 crashed
Förstår du själv hur underbart motsägelsefullt ditt resonemang är? Hittades det "at the scene" eller inte? Hur långt in i skogen skulle dom behöva gå för "at the scene" inte skulle vara korrekt?
Citat:
Ursprungligen postat av
rayjoh
Du försöker påskina att stora delar hittades flera mil från platsen. Jag ser inget fel i att 5% av planet kan ligga inom en radie av hundra meter. Har du stått i närheten av en buske som brinner? Det blir väldigt hett så därför håller man sig en bit bort och kan lätt missa något som ligger på marken gömd bakom en annan buske.
Nej det är inte vad jag gör utan jag försöker bara ännu en gång få er att förstå grundläggande fysik. Om tailen försvinner vilket alltså är vad som slog i marken sist eftersom dom påstådda svarta boxarna hittades djupt begravna och inget av tailen var kvar på platsen, hur kan då SIDAN av planet hittad flera hundra meter därifrån in i skogen?
Hundra meter? Vi snackar fortfarande om mint 6 miles.
Avsaknaden av brand är tveklöst ännu en intressant och springande punkt med Shanksville men det tar vi senare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dr Tinnitus
Du rapar upp en massa skit precis som alla andra konspirationstroende foliehattar och skiter fysikens lagar, vetenskap samt alla kända fakta/fynd som förklarar och bevisar vad som har skett. Det har jag problem med.
Det är grundläggande skolfysik som knullar er i röven. Ditt problem är att du är ett får som tror på sagor. Tycker du att NISTs förklaringar till tex WTC 7 håller så är du okunnig och så är det med den saken.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dr Tinnitus
Du påstår att den officiella teorin är att 95% av planet slukades av marken? Ok, visa då ett slutgiltigt (inte något som nämndes initialt i kaoset runt haveriplatsen innan man hunnit få en bra överblick) officiellt uttalande från de undersökande organen där man säger att 95% av planet slukades av marken. Du lär få förbannat svårt att hitta något sådant uttalande, i synnerhet då man klart och tydligt uppgivit att man i haveriplatsens närhet faktiskt hittade så stora mängder bråte och vrakdelar (det mesta bara små delar) att det till slut var större delen av flygplanet som återfunnits.
Det man sagt officiellt är att p g a den höga hastigheten, branta anslagsvinkeln m.m. Så splittrades planet till största delen i små vrakdelar vilka spreds in i skogen, och att bara de stabilaste kompaktaste och tyngsta delar som t ex motorerna penetrerade marken och hittades en bit under markytan i hålet efter kraschen.
Det finns dessutom flera exempel från andra krascher där det i princip bara blivit småsmulor kvar av planet, och där man knappt kan tro att ett stort flygplan kraschat.
Tror det CIA som sa det och ja det var några veckor in. Resten är vad som kallas en efterhandskonstruktion.
Så folk som var på platsen inom sekunder av crashen såg ingenting. Nu påstår du att man då hittade över 60 ton bråte runt platsen...Höj din nivå tack om man ska kunna ta dig på allvar.
Men för all del posta dom officiella dokumenten som säger att över 60 ton hittades "at the scene" till slut. För då flyttar jag till Shanksville och blir optiker och tjänar miljoner!