2012-12-02, 22:21
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Du ljuger, fortfarande.

Lockerbie, var är filmerna från Lockerbie katastrofen som visar regnande flygplansdelar?

Sov du på varje fysiklektion i skolan?
Du tror inte att det är en väldig skillnad om du spränger ett plan i luften eller om du kraschar planet i över 800km/h in i ett hus?
Att ordet kinetisk energi ringer ingen klocka hos dig va?

Nej faktum är att ert raljerande med lögn efter lögn bara är pinsam.

Försök att göra något som ingen har lyckats med på över 11 år, kom med bevis eller fakta på att det skall vara en konspiration. Över 11 år och nada.
Jag slår vad om att du också kommer att misslyckas.

Du fäktar återkommande med ordet lögner.
Om du läser mina inlägg igen märker du att jag ställer frågor, jag raljerar inte på det sätt du gör då en aggressiv ton i sådana här sammanhang oftast är förbehållet den som upplever sina argument som tunna.

Du fortsätter att avstå att kommentera Building 7 och dess fria fall timmarna efter att tornen raserades.

varför besväras du så av mitt "svammel" då du sitter på sanningen?

Låt säga att du lät dig övertygas av det underliga med demoleringen av Building7, vad skulle då besvära mest, känslan av att vara lurad eller insikten att den kriminella zionistiska elit som styr USA inte vill oss väl utan bara vill utrota oss om vi inte tjänar deras syften som den lydiga boskap vi är i deras ögon?

Hade också USA som en slags drömsk vacker förebild innan jag "vaknade", och ja det var smärtsamt att se sin förra trygga tillrättalagda världsbild krackelera.

Sluta att i oförstånd springa en ondskefull elits ärenden, de goda krafterna behöver varje själ med hjärta om mänskligheten ska vinna.
Citera
2012-12-02, 22:30
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jone74
Sen att du är en idiot som påstår att det finns bilder på ett plan som kraschar in i sidan på Pentagon bevisa det då....

Nej, för det var inte det jag skrev.
Skall det vara så svårt att läsa vad jag skriver?

DU skrev:
Citat:
Det var ett flygplan som störtade in i NASA och inte en missil, om det skulle komma bevis med bilder, video, mm, allt som idag är konfiskerat

Du frågar efter något som skall visa oss alla att det inte var en missil utan ett plan.
Om det enligt dig inte finns något som visar på ett plan så finns det inget heller som visar på en missil heller.

Så för sakens skull borde du i alla fall ha reda på vad du själv skriver innan du anklagar anndra för saker och ting.

Citat:
Jag har ej sett något som liknar ett flygplan, det fanns inte ens delar från den sortens plan som påstås ha flugit in i byggnaden,

Totalt ointressant för debatten om vad du har sett.
Åter igen, samma retorik i över 11 år.
Jag skiter fullständigt i vad du har sett eller ej.

plane debris pentagon

Det är det enda du behöver söka på för att få en uppfattning om detta.
Är det för svårt för dig?
Men jag kan ligga ett steg före dig så slipper du trycka så mycket på tangenterna.
Du kommer skriva att det någon organisation inom Bush-regimen som lagt ut dessa delar efter kraschen. det har alla foliehattar gjort sedan 2001, över 11 år sedan och ingen har lyckats bevisat att det är på det viset och du kommer inte heller att lyckas bevisa att det är så.
Citera
2012-12-02, 22:33
Medlem
TODCDFWBs avatar
Citat:
Visa bilder/film på ett flygplan som crashar in i Pentagon...ett bevis som säger att du har rätt...och inte bara nån explosion.
Nu finns det tyvärr bara ett par mindre bra klipp från övervakningskameror som fångade ögonblicket. Däremot finns det gott om bilder som pekar på att det var Flight 77 som kraschade in i Pentagon.

http://conspiracies.skepticproject.com/images/articles/911-images/pentagon-debris-007-landinggear.jpg
http://conspiracies.skepticproject.com/images/articles/911-images/pentagon-debris-006-debris2.jpg
http://conspiracies.skepticproject.com/images/articles/911-images/pentagon-debris-005-debris.jpg
http://conspiracies.skepticproject.com/images/articles/911-images/pentagon-debris-004-compressor.jpg
http://www.911myths.com/images/thumb/d/d6/P911_fuselage.jpg/800px-P911_fuselage.jpg
http://www.911myths.com/images/b/b9/Pentagon_Debris_12.jpg

Man har även kunnat identifiera passagerare och hittat vissa tillhörigheter.

Citat:
“Suzanne Calley died aboard American Airlines Flight 77 when terrorists hijacked the plane and sent it crashing into the Pentagon... Rescue crews were able to pull Calley’s body from Flight 77’s wreckage. Jensen [Calley’s husband] spent last year’s anniversary of the national tragedy in Washington, D.C. There, a Pentagon official - assigned to Calley’s family as a liaison - gave Jensen his wife’s wedding ring, which had been recovered from the plane.”

http://www.911myths.com/index.php/Pentagon_evidence

Citat:
...all but five of the 184 victims at the Pentagon site were identified months ago... Families of the airplanes' passengers and crews and those who died within the Pentagon provided DNA samples, typically on toothbrushes or hairbrushes, to aid with identification. The remains that didn't match any of the samples were ruled to be the terrorists, said Chris Kelly, spokesman for the Armed Forces Institute of Pathology, which did the DNA work. The nine sets of remains matched the number of hijackers believed to be on the two planes.

http://www.cbsnews.com/stories/2002/08/17/attack/main519033.shtml
Citera
2012-12-02, 22:45
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netforce42
Vad svamlar du om, du frågade efter filmer över regnade flygplansdelar, nä jag hänvisade inte till någon film, en enkel text, jo jag kan läsa kan du?
Skall du lägga dig i andras inlägg så kanske du skall läsa dessa också. Svamlet står du själv för.
Men jag får väl servera det på ett silverfat åt dig då:

Citat:
Ursprungligen postat av stom72
Inget egendomligt att "planen" som träffar tvillingtornen fullkomligt försvinner in i desamma?
Inte så mycket som en flisa av en vinge ses falla av utan all aluminium "reagerar" med tornen
och försvinner helt.

Var på jag letar på bilder på flygplansdelar som ligger på marken kring WTC och som bevisligen inte "försvinner helt" som stom72 skriver.

stom72 skriver då sen:
Citat:
Sedan syftade jag inte på bilder av förvridna metalldelar i någons händer utan frånvaron av splittrade flygplanskomponenter på FILMERNA vi fått presenterade för oss vilka uppges visa fullskaliga jumbojets med folk och resväskor ombord krascha in i tornen.
Nu vill han helt plötsligt se filmer som visar på dessa delar.
Att ni inte fattar vad som händer då flygplan som väger mer än 100 ton och flyger in i metall byggnader i över 800km/h är nu mera klarlagt.
Jag skriver då:
Lockerbie, var är filmerna från Lockerbie katastrofen som visar regnande flygplansdelar?

Så i 9/11 fallet vill stom72 ha filmer men i Lockerbie fallet räcker det med bilder dagen efter för att se att det är ett flygplan som kraschat!

2 olika måttstockar för att bevisa att det varit ett plan inblandat. Är det en ärlig diskussion tycker du?

Det mest pinsamma är ju att det finns filmer från krascherna vid WTC som visar att det är flygplan som flyger in i byggnaderna.
Att stom72 inte tycker sig se resväskor dingla ner från himlen visar bara på ett stort kunskapsglapp.
Citera
2012-12-02, 22:59
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Du fäktar återkommande med ordet lögner.
Om du läser mina inlägg igen märker du att jag ställer frågor, jag raljerar inte på det sätt du gör då en aggressiv ton i sådana här sammanhang oftast är förbehållet den som upplever sina argument som tunna.

Du ljuger igen.
För i helvete hur jävla korkad kan en person bli?
Citat:
Inte så mycket som en flisa av en vinge ses falla av utan all aluminium "reagerar" med tornen
och försvinner helt.
Inget frågetecken i slutet av dina meningar.

Citat:
Lite egendomligt denne tornens ägare fram till en månad innan kollapsen tillstår att han beordrade sprängning ac B7 när offentliga olycksrspporten säger ngt helt annat.
Inget frågetecken i slutet av dina meningar.

Och fakta fel naturligtvis också.
Larry Silverstein var inte en ensam ägare av alla WTC husen.
Något som naturligtvis borde tas med i beräkningen när du gör dina uttalanden.

Om du nu skulle ha svårt för att skriva ett frågetecken efter dina påståenden så kanske du skulle avstå från att skriva, ja för din egen skull.

Citat:
Du fortsätter att avstå att kommentera Building 7 och dess fria fall timmarna efter att tornen raserades.

Ja, tills du erkänner att du ljuger kommer jag inte ta upp detta överhuvudtaget, du kan tjata dig blå om du vill.
För kan du inte erkänna dina lögner i enkla frågor lär du inte kunna se dina fel och lögner i större frågor heller.
Så du styr utvecklingen själv.
Citera
2012-12-02, 23:00
Medlem
Elgiganten och ni som inte vill se de vi andra ser, vi tycker ju inte lika men vi har sett samma filmer och läst samma texter.
Vad är det som gör att vi tror så olika? Det är för mej ett mysterium.
Ni behöver ju inte vara idioter och träskallar fast man tror ju det i vissa inlägg som ni skriver, och båda sidor är snabba att trycka ner den andra..

Skulle vara kul att irl debattera olika filmer och texter, men det skulle väl sluta i slagsmål så som det låter här..
Citera
2012-12-02, 23:15
Medlem
stom72s avatar
Ja, tills du erkänner att du ljuger kommer jag inte ta upp detta överhuvudtaget, du kan tjata dig blå om du vill.
För kan du inte erkänna dina lögner i enkla frågor lär du inte kunna se dina fel och lögner i större frågor heller.
Så du styr utvecklingen själv.[/quote]

Så du hittar en debattör på Flashback (undertecknad) som enligt ditt förmenande ljuger och detta skulle vara skälet till att du inte tänker kommentera mystiken kring demoleringen av Building7?

Är inte det ett egendomligt skäl att avstå diskussion kring det som de flesta kritiker av den officiella katastrofrapporten ser som "the smoking gun" bland indicier?
Citera
2012-12-02, 23:36
Medlem
OppetSinnes avatar
Citat:
Elgiganten... Jag menade givetvis Pentagon, skrev ganska fel...

Sen att du är en idiot som påstår att det finns bilder på ett plan som kraschar in i sidan på Pentagon bevisa det då.... Jag har ej sett något som liknar ett flygplan, det fanns inte ens delar från den sortens plan som påstås ha flugit in i byggnaden, dom kanske smälte av flygplansbränslet enligt dej haha
Men om Du har sett eller vet något så posta gärna det här.
Lika kul var gång att läsa vad tommskallar som du tror på.

Visa bilder/film på ett flygplan som crashar in i Pentagon...ett bevis som säger att du har rätt...och inte bara nån explosion.

Ja nog är det extremt märkligt att ett högprioriterat skyddsobjekt som Pentagon inte skulle ha filmövervakning?
Citera
2012-12-02, 23:41
Medlem
TODCDFWBs avatar
Citat:
Varken tornen eller WTC7 kollapsade i ett fritt fall. Det tog heller inte 7 sekunder för WTC7 att kollapsa.
Citera
2012-12-02, 23:43
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Så du hittar en debattör på Flashback (undertecknad) som enligt ditt förmenande ljuger och detta skulle vara skälet till att du inte tänker kommentera mystiken kring demoleringen av Building7?

Är inte det ett egendomligt skäl att avstå diskussion kring det som de flesta kritiker av den officiella katastrofrapporten ser som "the smoking gun" bland indicier?

Det är inte ett skäl det är ett konstaterande.
Är du inte mogen att tala sanning i enkla frågor så kommer du inte kunna hålla dig till sanningen i dom svårare frågorna.
Fast du kan ju bara erkänna dina lögner och sen ta det oss vidare i dom andra frågorna du vill diskutera. enkelt!
Du har bollen, behåll den och vi kommer ingen vart, spela den och vi kommer vidare.
Your call!

Vet du ens hur många officiella rapporter det finns?
Du refererar till rapporten, men det finns ju massor, det blir liksom lite omöjligt att föra en diskussion med en lögnare som inte har koll på det han kritiserar.
Lite som att tvinga en blind att ta körlektioner och försöka lära den samma högerregeln.
Citera
2012-12-02, 23:49
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OppetSinne
Ja nog är det extremt märkligt att ett högprioriterat skyddsobjekt som Pentagon inte skulle ha filmövervakning?

Finns det många exempel på övervakade skyddsobjekt innan 9/11 som blivit attackerade med flygplan?

DVS, att förbereda sig för det som aldrig har hänt är inte enkelt. Det enkla är att 2012 kritisera till höger och vänster hur man borde gjort.
Jag vet, sök jobb i försvarsindustrin, du kanske kan föreslå ett system som skyddar mot flygplan som kraschar in i byggnader i över 800km/h.
Jag garanterar dig en förmögenhet om du lyckas.
Citera
2012-12-03, 00:00
Medlem
ElGigantens avatar
Då det kommit krav på filmer från NASA´s byggnad... oj förlåt Pentagon så har det många gånger ställts krav på myndigheterna att släppa alla konfiskerade filmer man tagit från tex. bensinstationer och hotell mm.

Ingen har ännu efter 11 år bevisat att någon myndighet har konfiskerat filmer och hållit dom hemliga i över 11 år.

Men jag är naturligtvis så öppen att jag förstår att utredarna har tagit filmer från övervakningskameror från bensinstationer och hotell mm.
Men vad är oddsen att man skall hitta något?
Hur många kameror som sitter vid bensinstationer och hotell filmar horisonten?
Varför skall dessa kameror filma horisonten?
2 enkla frågor som gör att vi inte kommer att hitta något på dessa filmer.
Åk till er lokala bensinstation, titta bakom disken och titta på vad dessa kameror filmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in