Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Du ljuger, fortfarande.
Lockerbie, var är filmerna från Lockerbie katastrofen som visar regnande flygplansdelar?
Sov du på varje fysiklektion i skolan?
Du tror inte att det är en väldig skillnad om du spränger ett plan i luften eller om du kraschar planet i över 800km/h in i ett hus?
Att ordet kinetisk energi ringer ingen klocka hos dig va?
Nej faktum är att ert raljerande med lögn efter lögn bara är pinsam.
Försök att göra något som ingen har lyckats med på över 11 år, kom med bevis eller fakta på att det skall vara en konspiration. Över 11 år och nada.
Jag slår vad om att du också kommer att misslyckas.
Lockerbie, var är filmerna från Lockerbie katastrofen som visar regnande flygplansdelar?
Sov du på varje fysiklektion i skolan?
Du tror inte att det är en väldig skillnad om du spränger ett plan i luften eller om du kraschar planet i över 800km/h in i ett hus?
Att ordet kinetisk energi ringer ingen klocka hos dig va?
Nej faktum är att ert raljerande med lögn efter lögn bara är pinsam.
Försök att göra något som ingen har lyckats med på över 11 år, kom med bevis eller fakta på att det skall vara en konspiration. Över 11 år och nada.
Jag slår vad om att du också kommer att misslyckas.
Du fäktar återkommande med ordet lögner.
Om du läser mina inlägg igen märker du att jag ställer frågor, jag raljerar inte på det sätt du gör då en aggressiv ton i sådana här sammanhang oftast är förbehållet den som upplever sina argument som tunna.
Du fortsätter att avstå att kommentera Building 7 och dess fria fall timmarna efter att tornen raserades.
varför besväras du så av mitt "svammel" då du sitter på sanningen?
Låt säga att du lät dig övertygas av det underliga med demoleringen av Building7, vad skulle då besvära mest, känslan av att vara lurad eller insikten att den kriminella zionistiska elit som styr USA inte vill oss väl utan bara vill utrota oss om vi inte tjänar deras syften som den lydiga boskap vi är i deras ögon?
Hade också USA som en slags drömsk vacker förebild innan jag "vaknade", och ja det var smärtsamt att se sin förra trygga tillrättalagda världsbild krackelera.
Sluta att i oförstånd springa en ondskefull elits ärenden, de goda krafterna behöver varje själ med hjärta om mänskligheten ska vinna.