Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Detta är ju en sensation! Du måste vara den först som har uppmärksammat detta, jag hade absolut ingen aning om det och jag tror inte det har diskuterats överhuvudtaget. Du borde kontakta tidningarna om detta, nu blev det helt solklar att det måste varit en kontrollerad sprängning, troligen utförd av Bush själv. Nej vänta, insåg just at detta redan har besvarats, motbevisats, tjafsats om och upprepats utan några bevis ungefär 800 gånger bara i den här tråden...
Vilket tycker du är bäst, att falsk mekaniker tar upp något som många fortfarande inte har så stor koll på, eller att du bajstramsar och slösar på bandbredd, datalagring och läsarnas tid?
Jag tittar in här ibland med förhoppningen att läsa kvalitetsinlägg och nya avslöjanden, inte för att ta del av tramsande småbarn. Fast tyvärr har vi en mod som av allt att döma hellre saboterar forumet än städar upp skiten
Citat:
Ursprungligen postat av aliceee1990
Ja det fick väl skador av att dom två tornen rasade samman, plus att det var ju bränder i byggnaden.
9/11 var inte ett inside job, om man seriöst börjar tror på dom här stolliga konspirationsteorier så tappar man ju kopplingen till verkligheten.
Skrämmande att det finns så många foliehattar.
Vad är det som skrämmer dig? Själv tycker jag att det är positivt med människor som avslöjar gangsterdåd. Inte heller skrämmer det mig att lågpresterande hjon som du åtnjuter yttrandefrihet, däremot är det beklagligt att du brölar när du kan använda tiden till att utbilda dig. Du har 20000+ inlägg bara i den här tråden att läsa och lära av