Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Du har väl fått svar på din fråga?
Jag fick svar på hur byggnaderna kunde rasa enligt fysikens uträkningar. Det eliminerar inte det faktumet att det är mycket skumt som hänt under 9/11. Observera att jag härmed inte säger att det var Bush eller Illuminati, jag säger att det kan finnas mer än vad vi vet om bakom hela historien.
Däremot är ni fysiknissar precis lika fanatiska som konspirationsteoretikerna fast åt andra hållet. Ni avfärdar direkt alla saker som är konstiga och skumma och säger att dom som tror annat är foliehattar osv. Ni borde se över ert kritiska tänkande.
NY FRÅGA MYCKET INTRESSANT.
Ett av dom kapade flygplanen kraschade i Pentagon. Den nya frågan lyder så här:
Hur kunde kaparna lyckas styra planet så det kraschade precis en halvmeter ovanför marken in i väggen i Pentagon?
Vi snackar om ett stort kommersiellt flygplan här, det är
EXTREMT svårt att hålla dom precis ovanför marken och flyga stadigt rakt fram osv. Det känns som att det är bättre att komma uppifrån och bara smacka rakt ner i byggnaden någonstans.
Edit: Vad menar du med din "

" ? Det jag skrev var för att poängtera att snubben inte alltid ska lita på det han ser och läser, speciellt eftersom han försöker förlöjliga mig genom att säga "näe youtube är mycket trovärdigare". Grabben måste skaffa lite perspektiv och förstå att allt inte alltid är som man får höra.