Citat:
Ursprungligen postat av BloodNGuts
Det finns däremot gott om bilder från Ground Zero på röjningsarbetet som visar på pulveriseringen av betongen och värmeutvecklingen under rasmassorna samt de utbrända bilarna pga EMP från micro-nukes och det räcker gott och väl.
Det förklarar ändå inte varför du hela tiden länkar till bilder som du hävdar är fejkade samtidigt som du använder dem som bevis för att det var atombomber. Och jag tror inte heller att du har förklarat hur du kan se skillnad på vilka bilder som är äkta och vilka som är fejkade.
Citat:
Ursprungligen postat av miloudot
Här förklarar du att anledningen till att inte husen i mitt exempel inte smulades sönder är för att man inte nyttjade Verinagemetoden, mig veterligen gjorde man inte det på WTC 1 & 2 heller men i det exemplet går det tydligen jättebra att tillämpa Verinage i metodiken.
Jag vet att du kan skriva, läsa och förstå, så jag kan inte hjälpa att undra om du bara trollar nu. Jag har inte påstått att Boden-husen inte smulades sönder för att man inte nyttjade verinagemetoden. Det är du som av nån märklig anledning fortsätter att envist hänvisa till Boden-husen trots att de inte har nåt med verinagemetoden att göra. Den enda relevans den misslyckade rivningen skulle kunna ha för trådens ämne är om du försöker visa att sprängladdningar inte kunde ha fått tvillingtornen att rasa. Men jag tror inte att det är det du försöker göra.
Citat:
På samma sätt som du inte tycker att det rimmar med mitt exempel. Det är ingen Verinagerivning, ingenting pekar på att det är det.
Det är ingen som har hävdat att det är en verinagerivning! Men just den metoden visar att det är möjligt att en byggnad kan rasa likt tvillingtornen utan att det behövs några sprängmedel. Det är principen som är det viktiga.
Citat:
Jag har åtskilliga gånger spekulerat kring det bl a med dig men eftersom det är lika med att prata med en vägg eftersom du inte kommer ihåg det så väljer jag att hoppa över upprepningar i möjligaste mån.
Okej, då utgår jag från att du tror mest på Judy Woods energivapenteorier.
Citat:
Ursprungligen postat av miloudot
Förklara du istället hur man med Verinagemetoden skulle ha rivit WTC 1 & 2, hur man med Verinagemetoden river en mega-stålramskonstruktion som gradvis blir starkare och starkare destå längre ner i byggnaden man kommer.
Det är ni som hävdar Verinage, inte jag.
Kan du förklara hur man med energivapen/Hutchinson-effekten skulle ha rivit WTC 1&2?