Citat:
Molten metal
Ursprungligen postat av diana-II
1000-tals vittnen om vadå? Tror du att enrgivapen är något man känner igen.
Såg en Judy presentation där hon vittne efter vittne avfärdade det som bullshit eller att det var betald CIA-vittne.
Direkt efter detta så använder hon ett 10 sekunders klipp på en person som säger något snabbt i direktsändning och använder då detta för styrka sin teori om att det inte var smält metal.
Och som jag skrev: Hon har även fått ett 100 tal mail om att bilderna hon har (som hon först påstod att det absolut var) på smällt aluminium faktiskt är järn och inget annat, och det enda hon gör är att skriver en liten text under bilderna: These images are from a book showing how to melt aluminum and separate it from the slag. It has been discussed that these two pictures may not be aluminum, but no one is absolutely sure.
Och hennes egna bilder på smält aluminium ser inte ut att vara tagna i dagsljus.
Citat:
Skulle du inte bli förvånad om era skor plötsligt smälte,alltså 100 grader men era fötter klarades ifrån brännskador?
0.20 http://www.youtube.com/watch?v=eodnnfjWp18&feature=related
0.20 http://www.youtube.com/watch?v=eodnnfjWp18&feature=related
Har själv smält ett å annat par jumpa skor utan att bränna fötterna.
Kan det tänkas att skor kan börja smälta innan fötterna tar skada?
Citat:
Det som slog mig när jag läste ditt inlägg var att om vissa skor fungerar som någon slags ledare torde det då inte finnas kläder som gör det med? Även andra saker som kan tänkas innehålla just det som får skorna att smälta p.g.a. energivapen?
VEt du varför det bl.a var så,även upp i tornen?Folk tog av sig sina skor och hoppade barfota?
Titta sjäklv på en del klipp,jag har sett folk de är BARFOTA.
Fötter går på golvet,och var närmast metallbalkarna,byggnadsskeletten.Skor måste fungerade som någon slags ledare.
Titta sjäklv på en del klipp,jag har sett folk de är BARFOTA.
Fötter går på golvet,och var närmast metallbalkarna,byggnadsskeletten.Skor måste fungerade som någon slags ledare.
Finns det några exempel?
Citat:
Jag har inte köpt "no-plane" argumenten, tycker alla vittnen och videoklipp talar emot denna teori.
The GLOW,KOMMER ifrån det föremål som flög in i tornet.Om detta var ett flygplan eller något annat.VI vet inte säkert men något var det och den smälta metallen därifrån överstämmer med den plats detta hamnade,med eller utan energivapen.
Bara så ni vet.
Citat:
Nja, det beror mer på under vilka ljusförhållanden detta smälta aluminiumet befinner sig i.
Aluminium är gul under vissa temperaturer och det var i just dessa temperaturintervall som också har mäts ifrån NIST.
Aluminum don't glow yellow in daylight conditions.
Gary Warner: P.E. Mechanical Engineer.
Citat:
Och hur tänker du nu, var skadorna från kraschen likadant vid alla kanter menar du?
Hade det varit på det sättet ni menade att skulle de ha runnit ifrån alla kanter,eftersom tornet kollapsade ovanligt symmetriskt.
Citat:
Time will tell.
Förstå inte varför ni inte droppar den där teorin.
Citat:
Eftersom man en gång börjat lyssna på den "mindre gruppen" (gällande vad som helst) och det visade sig vara sant och man märker då att det endast propaganda som flödar från TV och politiker, så är det väldigt lätt att hamna i detta spår då man söker sig till den "minsta gruppen" för sanningen.
Man undrar lite vilka utav er som är decsinformatörer,den man minst anar...
Vet en annan som varit MYCKET aktiv i tråden,på er sida men han är troligen också en descinformatör.
Vet en annan som varit MYCKET aktiv i tråden,på er sida men han är troligen också en descinformatör.
Bara för att det är en mindre klick människor som stödjer Judy gör inte hennes arbete mer åtråvärd, eller ska inte göra det iaf.
Vet att det kastas disinfo hit och dit, även om Judy blivit anklagad för just detta så tror jag inte att hon är en sådan. Hon ser väl helt enkelt att det finns pengar att tjäna här och utnyttjar då detta. Lite synd att det måste vara så mycket pengar inblandade för att göra sin röst hörd idag.
Sen så finns det inget jag kan göra för att dementera dina anklagelser om att jag skulle hålla på med disinfo.
Men tro mig, jag tittat på Judys arbete med öppet sinne och jag hittar ingenting som får mig att tro henne.
Citat:
Vad är det jag har misstolkat?
Säker kan man aldrig vara,däremot vad är mest sannolkt?
Sedan varför missförstår folk Judys bevis material, medvetet eller omedvetet.
Sedan varför missförstår folk Judys bevis material, medvetet eller omedvetet.
Citat:
A&E var inte dem första att presentera varken bilderna eller videoklippen.
Sedan dessa bilder som A &E tidigare visat upp är inga bevismaterial
(Bilderna föreställer inte alls smält metall och är fotoredigerade.
(Bilderna föreställer inte alls smält metall och är fotoredigerade.
Citat:
Och dem vittnen som finns är betalda av CIA?
Sedan saknas bilden ifrån eldinferno. Ni ser själva då de tre tornet faller samman,finns det omfattande kemisk reaktioner ifrån nanmothermite & explosiva eldstäder?)Det skulle ha varit enorma hörbara explosiorna och eldinferno på varje våningsplan,i varje kantförstärkning.Såg kollapsen ut sådan?
En explosion kan vara väldigt svårt att se då den förmodligen sker inne i byggnaden och inte på utsidan.
Citat:
Så alla vittnen om bränder och smält metal ljuger?
http://www.youtube.com/watch?v=EKn7LofLxxk&feature=related
Att tornen innehöll tusentals ton brandfarligt material och att elden ändå bara försvann på någon sekund? Visserligen innehöll tornern extremt mycket asbest,vilket kan ha hejdat en större brandutvecklingen,men ändå
Att tornen innehöll tusentals ton brandfarligt material och att elden ändå bara försvann på någon sekund? Visserligen innehöll tornern extremt mycket asbest,vilket kan ha hejdat en större brandutvecklingen,men ändå
Hur vet du att det inte var några hot spots i Ground Zero?