2012-03-12, 22:31
Medlem
BackFlashads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diana-II
1000-tals vittnen om vadå? Tror du att enrgivapen är något man känner igen.
Molten metal
Såg en Judy presentation där hon vittne efter vittne avfärdade det som bullshit eller att det var betald CIA-vittne.
Direkt efter detta så använder hon ett 10 sekunders klipp på en person som säger något snabbt i direktsändning och använder då detta för styrka sin teori om att det inte var smält metal.

Och som jag skrev: Hon har även fått ett 100 tal mail om att bilderna hon har (som hon först påstod att det absolut var) på smällt aluminium faktiskt är järn och inget annat, och det enda hon gör är att skriver en liten text under bilderna: These images are from a book showing how to melt aluminum and separate it from the slag. It has been discussed that these two pictures may not be aluminum, but no one is absolutely sure.
Och hennes egna bilder på smält aluminium ser inte ut att vara tagna i dagsljus.

Citat:
Skulle du inte bli förvånad om era skor plötsligt smälte,alltså 100 grader men era fötter klarades ifrån brännskador?
0.20 http://www.youtube.com/watch?v=eodnnfjWp18&feature=related

Har själv smält ett å annat par jumpa skor utan att bränna fötterna.
Kan det tänkas att skor kan börja smälta innan fötterna tar skada?

Citat:
VEt du varför det bl.a var så,även upp i tornen?Folk tog av sig sina skor och hoppade barfota?
Titta sjäklv på en del klipp,jag har sett folk de är BARFOTA.
Fötter går på golvet,och var närmast metallbalkarna,byggnadsskeletten.Skor måste fungerade som någon slags ledare.
Det som slog mig när jag läste ditt inlägg var att om vissa skor fungerar som någon slags ledare torde det då inte finnas kläder som gör det med? Även andra saker som kan tänkas innehålla just det som får skorna att smälta p.g.a. energivapen?
Finns det några exempel?

Citat:
The GLOW,KOMMER ifrån det föremål som flög in i tornet.Om detta var ett flygplan eller något annat.VI vet inte säkert men något var det och den smälta metallen därifrån överstämmer med den plats detta hamnade,med eller utan energivapen.
Jag har inte köpt "no-plane" argumenten, tycker alla vittnen och videoklipp talar emot denna teori.
Bara så ni vet.

Citat:
Aluminium är gul under vissa temperaturer och det var i just dessa temperaturintervall som också har mäts ifrån NIST.
Nja, det beror mer på under vilka ljusförhållanden detta smälta aluminiumet befinner sig i.
Aluminum don't glow yellow in daylight conditions.
Gary Warner: P.E. Mechanical Engineer.

Citat:
Hade det varit på det sättet ni menade att skulle de ha runnit ifrån alla kanter,eftersom tornet kollapsade ovanligt symmetriskt.
Och hur tänker du nu, var skadorna från kraschen likadant vid alla kanter menar du?

Citat:
Förstå inte varför ni inte droppar den där teorin.
Time will tell.

Citat:
Man undrar lite vilka utav er som är decsinformatörer,den man minst anar...
Vet en annan som varit MYCKET aktiv i tråden,på er sida men han är troligen också en descinformatör.
Eftersom man en gång börjat lyssna på den "mindre gruppen" (gällande vad som helst) och det visade sig vara sant och man märker då att det endast propaganda som flödar från TV och politiker, så är det väldigt lätt att hamna i detta spår då man söker sig till den "minsta gruppen" för sanningen.
Bara för att det är en mindre klick människor som stödjer Judy gör inte hennes arbete mer åtråvärd, eller ska inte göra det iaf.

Vet att det kastas disinfo hit och dit, även om Judy blivit anklagad för just detta så tror jag inte att hon är en sådan. Hon ser väl helt enkelt att det finns pengar att tjäna här och utnyttjar då detta. Lite synd att det måste vara så mycket pengar inblandade för att göra sin röst hörd idag.
Sen så finns det inget jag kan göra för att dementera dina anklagelser om att jag skulle hålla på med disinfo.
Men tro mig, jag tittat på Judys arbete med öppet sinne och jag hittar ingenting som får mig att tro henne.

Citat:
Säker kan man aldrig vara,däremot vad är mest sannolkt?
Sedan varför missförstår folk Judys bevis material, medvetet eller omedvetet.
Vad är det jag har misstolkat?

Citat:
Sedan dessa bilder som A &E tidigare visat upp är inga bevismaterial
(Bilderna föreställer inte alls smält metall och är fotoredigerade.
A&E var inte dem första att presentera varken bilderna eller videoklippen.

Citat:
Sedan saknas bilden ifrån eldinferno. Ni ser själva då de tre tornet faller samman,finns det omfattande kemisk reaktioner ifrån nanmothermite & explosiva eldstäder?)Det skulle ha varit enorma hörbara explosiorna och eldinferno på varje våningsplan,i varje kantförstärkning.Såg kollapsen ut sådan?
Och dem vittnen som finns är betalda av CIA?
En explosion kan vara väldigt svårt att se då den förmodligen sker inne i byggnaden och inte på utsidan.

Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=EKn7LofLxxk&feature=related
Att tornen innehöll tusentals ton brandfarligt material och att elden ändå bara försvann på någon sekund? Visserligen innehöll tornern extremt mycket asbest,vilket kan ha hejdat en större brandutvecklingen,men ändå
Så alla vittnen om bränder och smält metal ljuger?
Hur vet du att det inte var några hot spots i Ground Zero?
Citera
2012-03-13, 00:24
Medlem
diana-IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BackFlashad
Molten metal
Och som jag skrev: Hon har även fått ett 100 tal mail om att bilderna hon har (som hon först påstod att det absolut var) på smällt aluminium faktiskt är järn och inget annat, och det enda hon gör är att skriver en liten text under bilderna: These images are from a book showing how to melt aluminum and separate it from the slag. It has been discussed that these two pictures may not be aluminum, but no one is absolutely sure.Och hennes egna bilder på smält aluminium ser inte ut att vara tagna i dagsljus.

Denna är i dagsljus:http://www.drjudywood.com/articles/aluminum/alumpics/furnace.jpg

http://www.westyorkssteel.com/images/htchar1.gif
Smält aluminium ska vara från 600 grader brun 800 röd & gul framtill 1200grader C.Det är slarvigt skrivet om detta ter sig helt är annorlunda i dagsljus.Generellt sätt kan metaller ha lite olika nyanser natt som dag men också pga luftfuktighet och reflketion..Det borde ha det stå en tydlig text"Bara under mörka förhållanden" eller något.
Här är smältaluminium,av valsarna att döma skapas aluminumfolié,men denna bild är som du säger visserligentaget i mörker.
http://www.drjudywood.com/articles/aluminum/alumpics/alum_casting_equipment.jpg

Citat:
[i]Har själv smält ett å annat par jumpa skor utan att bränna fötterna

HUr då?
Visserligen är många gymnastikskor ifrån asien av sämre kvalité med plast som åldras och blir hård efter bara något år.Jag har oavsiktligt också råkat smält plastföremål såsom kastrullhandtag osv vid spisen och det har varit på hög värme.Nej,jag har inte kunnat ta bort plasten med fingrarna,det har bränts.Plast brukar smälta runt 200 grader. Termoplast smälter runt 60 grader och kallnar fort ,men thermoplast brukar kroppen kunna klara av.

Men killen som fick sina stövlar smälta,undrar vilka sorts stövlar det var i materialet?FinLäder,arbetssko
plast eller- gummisula?
Här var en kvinna som överlevde med rejäla kontorsskor, möjligen träsula och klack.
http://www.youtube.com/watch?v=_f7QWFwXtb4&feature=related
Här, Clark & Stanley http://www.youtube.com/watch?v=aojVZ4tBdRo

Varför blev deras skor en sådan trygghetsfetisch? Slump

Citat:
Det som slog mig när jag läste ditt inlägg var att om vissa skor fungerar som någon slags ledare torde det då inte finnas kläder som gör det med? Även andra saker som kan tänkas innehålla just det som får skorna att smälta p.g.a. energivapen?Finns det några exempel?

Teorin är att brandmännens stövlar hittades.Det var också några brandmän som överlevde,staircase B.
Brandmän har skyddskläder av mestadels gummi och gummistövlar.Gummi smälter inte av värme och vad jag förstått inte påverkas nämnvärt av strålning.Gummi åldras och faller itu men det smälter inte.PÅ en del bilar hade gummilisterna till bagageutrummet och dörrarna "klarat sig".Teorin är då att gummi isloerade ifrån mikrostrålningen.Plast dock påverkas lätt av mikrostrålning.
http://www.microz.se/sve/uppvarm.htm

Detta överenstämmer med att så många plastföremål ifrån alla 100-tals kontor också "försvann":mobiler,telefoner,datorer,kopieringsmas kiner ,kaffeautomater osv.Jag tror att det vara en glass maskin som "överlevde",men detta beror på att just glassmaskins tillverknarna har härdat plasten till (polystyren?).

Det jag också är intresserad är kontorspersonalens arbetsskor ,som vanligen inte brukar vara så avancerade gummisulor för terräng eller grovjobb utan mera nätta och hög klackade skor med plastsulor på undersidan.Plasten har i det här fallet transporterat röd mikro( värme)strålningen genom kroppen upp till huvudet.Kläder innehåller cellulosa likt papper och har inte behövt påverkats.Man hittade "kläder"och schjalar osv.
Att de tog av sig tröjan osv måste ha berott på att de kände sig varma.

Citat:
Ursprungligen postat av QUOTE=BackFlashad
Molten metal
Vet att det kastas disinfo hit och dit, även om Judy blivit anklagad för just detta så tror jag inte att hon är en sådan. Hon ser väl helt enkelt att det finns pengar att tjäna här och utnyttjar då detta. Lite synd att det måste vara så mycket pengar inblandade för att göra sin röst hörd idag.
Sen så finns det inget jag kan göra för att dementera dina anklagelser om att jag skulle hålla på med disinfo.

Säger ni att ni inte är decisinformatör så är ni inte det heller,tack och lov -men man måste ju kolla ibland.Det sker märkliga saker här på FB.

Citat:
Så alla vittnen om bränder och smält metal ljuger?

Jag tror inte att dess två brandmän som satt helt förskrämda och pratade "that it lookt lika lave"ljuger.Deras upplevelse är att de sett något de inte kan förklara.Det är egentligen mycket möjligt att det t.o.m var lava som rann fram.Man har hittat små nanpoartiklar, vilket kan generera någon form av lavaliknande sörja.När lava flyter eller kastas upp ur jorden i vätskeform håller den en temperatur på 700–1 200 °C och trots en viskositet 100 000 gånger vattnets kan lava flyta flera kilometer innan den svalnar och stelnar. Metoriten är också ett exempel på att något sådat här kan ha skett också bereonde på att finfördelande nanopartiklar ifrån tornet fyllde samma funktion som ämnen gör under jordskorpan.

Citat:
Hur vet du att det inte var några hot spots i Ground Zero?

De rörde sig människor där;uppröjningsarbetare bara några dagar efteråt!!Här 18.e sept 2001
http://drjudywood.com/articles/DEW/dewpics/Image300.jpg
Hotspoten är för mig det fräsmt beviset på att personer- även i statliga underrättelsertjänster har begått grova fel och föräderibrott.Varken NIST eller de andra har kommenterat hotspots.
Det är ju också p.g.a detta som atomvapnen teorin uppstått.

Nu läste jag ikväll att DR JUdy Wood s forskning hade blivit skickad till en teknisk högskola här i Sverige.Så lite positivt finns det i all elände.

Annars har BackFlashad ändå varit trevligt i sitt bemötande,vilket glädjer en människa som mig.
Tänk om tonen alltid hade kunnat vara så gällande meningskiljaktigheter,då hade vi kommit ännu längre.

P & K
Senast redigerad av diana-II 2012-03-13 kl. 01:20.
Citera
2012-03-13, 08:08
Medlem
Citat:
...

De rörde sig människor där;uppröjningsarbetare bara några dagar efteråt!!Här 18.e sept 2001
http://drjudywood.com/articles/DEW/dewpics/Image300.jpg
Hotspoten är för mig det fräsmt beviset på att personer- även i statliga underrättelsertjänster har begått grova fel och föräderibrott.Varken NIST eller de andra har kommenterat hotspots.
Det är ju också p.g.a detta som atomvapnen teorin uppstått.
Thermonuclear demolition (nukleära laddningar under byggnader) är inte en teori utan något som faktiskt existerar till skillnad från Dr. Judy Wood's energivapen och det är också enda möjliga förklaringen till all smält metall som gett de sk hot spots:en under WTC1, -2 & -7.

Hot spots från 9/11: http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/wtc_hotspots.html

Citat från sidan:
"Molten steel was found "three, four, and five weeks later, when the rubble was being removed [from WTCs 1 & 2]," Loizeaux said. He said molten steel was also found at 7 WTC, which collapsed mysteriously in the late afternoon."
Citera
2012-03-13, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BloodNGuts
Thermonuclear demolition (nukleära laddningar under byggnader) är inte en teori utan något som faktiskt existerar till skillnad från Dr. Judy Wood's energivapen och det är också enda möjliga förklaringen till all smält metall som gett de sk hot spots:en under WTC1, -2 & -7.

Hot spots från 9/11: http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/wtc_hotspots.html

Citat från sidan:
"Molten steel was found "three, four, and five weeks later, when the rubble was being removed [from WTCs 1 & 2]," Loizeaux said. He said molten steel was also found at 7 WTC, which collapsed mysteriously in the late afternoon."

Problemet (för dig alltså) är att Loizeaux aldrig sett något smält stål.
Han bara vidarebefordrar den vandringssägen som fortfarande lever.
På en fråga i saken svarar han:

Mr. Bryan:

I didn't personally see molten steel at the World Trade Center site. It was reported to me by contractors we had been working with. Molten steel was encountered primarily during excavation of debris around the South Tower when large hydraulic excavators were digging trenches 2 to 4 meters deep into the compacted/burning debris pile. There are both video tape and still photos of the molten steel being "dipped" out by the buckets of excavators. I'm not sure where you can get a copy.

Sorry I cannot provide personal confirmation.

Regards,
==========================

Mark Loizeaux, President
CONTROLLED DEMOLITION, INC.
2737 Merryman's Mill Road
Phoenix, Maryland USA 21131
Tel: 1-410-667-6610
Fax: 1-410-667-6624
www.controlled-demolition.com

Det finns i realiteten inga hållbara belägg för idén om smält stål, men det hindrar ju inte att påståendet dyker upp igen och igen och.....

/T
Citera
2012-03-13, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenor302
Problemet (för dig alltså) är att Loizeaux aldrig sett något smält stål.
Han bara vidarebefordrar den vandringssägen som fortfarande lever.
På en fråga i saken svarar han:

Mr. Bryan:

I didn't personally see molten steel at the World Trade Center site. It was reported to me by contractors we had been working with. Molten steel was encountered primarily during excavation of debris around the South Tower when large hydraulic excavators were digging trenches 2 to 4 meters deep into the compacted/burning debris pile. There are both video tape and still photos of the molten steel being "dipped" out by the buckets of excavators. I'm not sure where you can get a copy.

Sorry I cannot provide personal confirmation.

Regards,
==========================

Mark Loizeaux, President
CONTROLLED DEMOLITION, INC.
2737 Merryman's Mill Road
Phoenix, Maryland USA 21131
Tel: 1-410-667-6610
Fax: 1-410-667-6624
www.controlled-demolition.com

Det finns i realiteten inga hållbara belägg för idén om smält stål, men det hindrar ju inte att påståendet dyker upp igen och igen och.....

/T
Eftersom vi redan har haft den här diskussionen så kan du kolla i spoilern nedan. Lägger till ett nytt klipp med rapportering från Ground Zero, se särskilt vid 2.15 där brandmän vittnar om smält stål:
http://www.dailymotion.com/video/xagwfz_hot-9-11-by-the-various-newsmedia_news#
Citera
2012-03-13, 13:38
Medlem
Citat:
Lägger till ett nytt klipp med rapportering från Ground Zero, se särskilt vid 2.15 där brandmän vittnar om smält stål:

Dom vet inte vad dom pratar om, så du är i gott sällskap!

/T
Citera
2012-03-13, 16:24
Medlem
diana-IIs avatar
Citat:

Om vi utgår ifrån att en atombom placerat i urberget rakt under respektive torn,tror inte du att bathtuben åtminstonde fått någon, iallafall liten spricka av explosionen?

http://drjudywood.com/articles/DEW/dewpics/Image86.jpg

Borde inte tunnelbanans tunnel kvadats eller att fördämningarn till HUdson River brustit något?

http://drjudywood.com/articles/DEW/StarWarsBeam1.html

MOlten steel utgjordes troligen av LAVA,vilket också överenstämmer med den uppmäta temperaturen runt 800 grader.
Citera
2012-03-13, 17:27
Medlem
Citat:
Om vi utgår ifrån att en atombom placerat i urberget rakt under respektive torn,tror inte du att bathtuben åtminstonde fått någon, iallafall liten spricka av explosionen?

http://drjudywood.com/articles/DEW/dewpics/Image86.jpg

Borde inte tunnelbanans tunnel kvadats eller att fördämningarn till HUdson River brustit något?

http://drjudywood.com/articles/DEW/StarWarsBeam1.html

MOlten steel utgjordes troligen av LAVA,vilket också överenstämmer med den uppmäta temperaturen runt 800 grader.
Slurry Walls ("badkaret" som hindrade vatten från att läcka in) fick sig en omgång pga WTC byggnadernas kollpas och var på väg att ge med sig på några ställen:
http://www.dailymotion.com/video/x25k7q_9-11-mysteries-slurry-walls_news#

Givetvis var det smält stål, för brandmännen gjorde bara en liknelse när de sa "molten steel ... like lava".

Sitter på jobbet och kommer inte åt sidorna du länkar till tyvärr.

Det kan lika gärna ha varit en vätebomb (fusion) som använts för ändamålet eftersom de inte ger någon radioaktiv strålning. Här har en finsk militärexpert gett sin idé om hur laddningarna var placerade i tornen:
http://www.serendipity.li/wot/finn/2/soldier2.htm

Saxat från Wikipedia ang vätebomb:
"Fusionsbomber, oftast kallade vätebomber, producerar energi genom fusion eller sammansmältning av lättare atomkärnor till tyngre. Som namnet antyder är det vätekärnor (deuterium och tritium) som får smälta samman, varvid de bildar helium (oftast helium-4). Eftersom masskillnaden är mycket stor så resulterar processen i enorma mängder energi. Samma energiprocess driver även solen. För att vätet ska kunna genomgå fusion måste det uppnå mycket högt tryck och temperatur. Därför används alltid en fissionsbomb som "tändhatt" i vätebomber."
Citera
2012-03-13, 18:32
Medlem
Citat:
Det kan lika gärna ha varit en vätebomb (fusion) som använts för ändamålet eftersom de inte ger någon radioaktiv strålning. Här har en finsk militärexpert gett sin idé om hur laddningarna var placerade i tornen:
http://www.serendipity.li/wot/finn/2/soldier2.htm

Saxat från Wikipedia ang vätebomb:
"Fusionsbomber, oftast kallade vätebomber, producerar energi genom fusion eller sammansmältning av lättare atomkärnor till tyngre. Som namnet antyder är det vätekärnor (deuterium och tritium) som får smälta samman, varvid de bildar helium (oftast helium-4). Eftersom masskillnaden är mycket stor så resulterar processen i enorma mängder energi. Samma energiprocess driver även solen. För att vätet ska kunna genomgå fusion måste det uppnå mycket högt tryck och temperatur. Därför används alltid en fissionsbomb som "tändhatt" i vätebomber."
Jag tycker mig se en viss motsättning i de fetstilade citaten.
Citera
2012-03-13, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flarn
Jag tycker mig se en viss motsättning i de fetstilade citaten.
Håller med, men i länken till den finska militärexpertens sida så kan man läsa följande:
"The thermonuclear bomb used was a 'pure' hydrogen bomb, so no uranium or plutonium at all. The basic nuclear reaction is Deuterium + Tritium > Alpha + n. The ignition of this is the fine part, either with a powerful beam array or antimatter (a very certain way to get the necessary effect of directed energy in order not to level the adjacent blocks of high-rise buildings, as well)."
Citera
2012-03-13, 21:19
Moderator
Citat:
Håller med, men i länken till den finska militärexpertens sida så kan man läsa följande:
"The thermonuclear bomb used was a 'pure' hydrogen bomb, so no uranium or plutonium at all. The basic nuclear reaction is Deuterium + Tritium > Alpha + n. The ignition of this is the fine part, either with a powerful beam array or antimatter (a very certain way to get the necessary effect of directed energy in order not to level the adjacent blocks of high-rise buildings, as well)."
En ren vätebomb kommer fortfarande generera neutronstrålning, var tog den vägen?
Citera
2012-03-13, 21:22
Medlem
BackFlashads avatar
Citat:
Denna är i dagsljus:http://www.drjudywood.com/articles/aluminum/alumpics/furnace.jpg
Visst är det dagsljus alltid, felet är bara att det är järn och inte aluminium.
Detta vet Judy, men hon vägrar ändra infon på hennes hemsida.

Citat:
http://www.westyorkssteel.com/images/htchar1.gif
Smält aluminium ska vara från 600 grader brun 800 röd & gul framtill 1200grader C.Det är slarvigt skrivet om detta ter sig helt är annorlunda i dagsljus.Generellt sätt kan metaller ha lite olika nyanser natt som dag men också pga luftfuktighet och reflketion..Det borde ha det stå en tydlig text"Bara under mörka förhållanden" eller något.
Info om smält aluminium är inte det lättaste att gräva fram på nätet, men jag vet att det ska finnas en sida som tar upp olika metaller och hur dom ser ut, lyser m.m när det är smält. Alltså finns att hitta men inte lika lätt som mycket annat.

Mark Baslie förklarar alldeles utmärkt varför smält aluminium inte lyser i dagsljus.
http://www.youtube.com/watch?v=jieFF1rnx0Y (YT-klippet jag länkade i mitt förra inlägg)
Tar bara 2min så titta på den.

Citat:
HUr då?
Gick på glöd.

Citat:
Jag har oavsiktligt också råkat smält plastföremål såsom kastrullhandtag osv vid spisen och det har varit på hög värme.Nej,jag har inte kunnat ta bort plasten med fingrarna,det har bränts.
Och om jag får gissa så började det smälta på utsidan av hantaget och inte inuti hantaget?!
Liknande när det gäller skor?

Citat:
Men killen som fick sina stövlar smälta,undrar vilka sorts stövlar det var i materialet?FinLäder,arbetssko
plast eller- gummisula?
Här var en kvinna som överlevde med rejäla kontorsskor, möjligen träsula och klack.
http://www.youtube.com/watch?v=_f7QWFwXtb4&feature=related
Här, Clark & Stanley http://www.youtube.com/watch?v=aojVZ4tBdRo
Vilken kille tänker du nu på?

Citat:
Teorin är då att gummi isloerade ifrån mikrostrålningen.Plast dock påverkas lätt av mikrostrålning.
http://www.microz.se/sve/uppvarm.htm

Detta överenstämmer med att så många plastföremål ifrån alla 100-tals kontor också "försvann":mobiler,telefoner,datorer,kopieringsmas kiner ,kaffeautomater osv.Jag tror att det vara en glass maskin som "överlevde",men detta beror på att just glassmaskins tillverknarna har härdat plasten till (polystyren?).
Det var väl bra mycket mer än bara plastföremål som försvann 9/11?
Och det är väl bra mycket mer än bara plast i ett kontor, stod alla telefoner och datorer direkt på golvet?
Plast finns även i kläder, så var är alla bilder på nakna människor som hoppar från tornen?

Citat:
Det jag också är intresserad är kontorspersonalens arbetsskor ,som vanligen inte brukar vara så avancerade gummisulor för terräng eller grovjobb utan mera nätta och hög klackade skor med plastsulor på undersidan.Plasten har i det här fallet transporterat röd mikro( värme)strålningen genom kroppen upp till huvudet.
Och denna teori grundar du på vadå?

Citat:
Kläder innehåller cellulosa likt papper och har inte behövt påverkats.Man hittade "kläder"och schjalar osv.
Att de tog av sig tröjan osv måste ha berott på att de kände sig varma.
Alla kläder är inte likadana, så om det nu var så att det finns något speciellt i skor som fungerar som en ledare så torde det även finnas i vissa kläder, eller?

Jag har kollat timtals på videoklipp från FOIA släppet, flera timmar på olika vittnen m.m, och inte en enda gång har jag kommit över ett klipp eller vittne som visar eller säger att deras skor blev varma eller kändes konstiga.
Förutom dem som jobbade vid dessa hot spots efter kollaps, men någon (tycker man iaf) borde väl ha upplevt detta innan/under kollaps?

Inte en enda som kom ut springandes från tornen naken, vad jag vet, sett eller hört.
Om inte, så finns det något i skor som absolut inte finns i kläder, vad skulle det vara?

Citat:
Säger ni att ni inte är decisinformatör så är ni inte det heller,tack och lov -men man måste ju kolla ibland.Det sker märkliga saker här på FB.
Tro vad du vill, så länge din tro inte skadar någon annan så gör det väl inget.

Citat:
Jag tror inte att dess två brandmän som satt helt förskrämda och pratade "that it lookt lika lave"ljuger.Deras upplevelse är att de sett något de inte kan förklara.Det är egentligen mycket möjligt att det t.o.m var lava som rann fram.Man har hittat små nanpoartiklar, vilket kan generera någon form av lavaliknande sörja.
Thermite?

Citat:
Nu läste jag ikväll att DR JUdy Wood s forskning hade blivit skickad till en teknisk högskola här i Sverige.Så lite positivt finns det i all elände.
Detta om något är oroväckande, man har över 1600 arkitekter att välja på som vill ha en ny utredning och man väljer någon som håller på med sci fiction.
Eftersom jag inte ens har hört någon bra teori om detta energivapen så är det sci-fi.
Mer info om detta skulle vara trevligt, vilken skola m.m.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in