Citat:
Nej, jag vet inte vad du tror eftersom du flitigt undviker att att dela med dig av vad du tror om det. Konstigt, eller hur?
Ursprungligen postat av BlizzardKing
När dina svar blir längre och längre anar jag oråd, undrar varför?
Du kan tydligen inte tänka utanför ditt eget spektrum och förstorar det som är smått och betydelselöst. ”If there were any at all” har alltså så stor betydelse för dig att du måste ägna ett helt stycke åt det som du matar mig med?
Nu vet du vad jag tror, tror jag.
Du kan tydligen inte tänka utanför ditt eget spektrum och förstorar det som är smått och betydelselöst. ”If there were any at all” har alltså så stor betydelse för dig att du måste ägna ett helt stycke åt det som du matar mig med?
Nu vet du vad jag tror, tror jag.

Citat:
Dina inlägg fortsätter att förvirra. Menar du att det var zionister som lät wahhabiter kapa planen, som enligt Prager var radiostyrda drönare (om de fanns), för att några (vilka?) skulle dölja ekobrott?
Zionisterna har bestämt att wahhabiterna ska utföra jobbet. Varför ska vi överhuvudtaget tillåta att wahhabiter och zionister slaktar någon? Nu hör det väl till saken att 9/11 också var ett sätt att dölja ekonomisk brottslighet.
Citat:
Om du inte vet nåt om kameran, varför tycker du då att det är nåt misstänkt med den? Är inte det exakt samma sak som det jag skrev i mitt förra inlägg? Nämligen att det måste vara nåt lurt med den eftersom du "vet" att makthavarna själva låg bakom attacken?
Vilka sanslöst meningslösa frågor, vad ger det i utbyte om jag svarar?
Det är mycket möjligt att det finns manipulerade filmer bland alla de tusentals som florerar på nätet, vad vet jag?
Nej, du och jag talar uppenbarligen inte samma språk. Jag talar kvalité, om Silverax vet vad det betyder. Jag känner heller inte till Pentagons andra kameror så jag kan inte svara på den frågan. Jag tror det heter frames per second, rätta mig om jag har fel, men borde inte Pentagon ha haft en bättre kamera. Hur många bilder hinner fånga ”planet” 3? 5? För övrigt kanske det inte alls var en övervakningskamera, jag vet inte mer än så.
Så därför måste du tramsa?
Det är mycket möjligt att det finns manipulerade filmer bland alla de tusentals som florerar på nätet, vad vet jag?
Nej, du och jag talar uppenbarligen inte samma språk. Jag talar kvalité, om Silverax vet vad det betyder. Jag känner heller inte till Pentagons andra kameror så jag kan inte svara på den frågan. Jag tror det heter frames per second, rätta mig om jag har fel, men borde inte Pentagon ha haft en bättre kamera. Hur många bilder hinner fånga ”planet” 3? 5? För övrigt kanske det inte alls var en övervakningskamera, jag vet inte mer än så.
Så därför måste du tramsa?