2012-03-10, 22:35
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallefjant007
Förstod liknelsen då, smartskaft?
Jag tycker det här är rätt tjatigt. Langa upp bevis för din tes (vilket jag vet att du inte kan för den är fel) annars så kan vi lägga ner det här tjafset.
Citera
2012-03-10, 22:53
Medlem
Tallefjant007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Jag tycker det här är rätt tjatigt. Langa upp bevis för din tes (vilket jag vet att du inte kan för den är fel) annars så kan vi lägga ner det här tjafset.

jag gav dig bara en likhet mellan 11 september och en slugg i en tall. Du förstod inte varför jag gjorde det. Det var att visa att det som hände på 9/11/2001 inte hunde hända, inte utan hjälp av sprängämnen. Men du kommer väl som vanligt vifta bort det som nonsen.
Citera
2012-03-11, 12:21
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
jag gav dig bara en likhet mellan 11 september och en slugg i en tall. Du förstod inte varför jag gjorde det. Det var att visa att det som hände på 9/11/2001 inte hunde hända, inte utan hjälp av sprängämnen. Men du kommer väl som vanligt vifta bort det som nonsen.
Jag hoppas du själv förstår att en liknelse inte utgör bevis. Fram med bevisen eller ta tillbaka dina felaktiga påståenden.
Citera
2012-03-11, 13:46
Medlem
diana-IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BackFlashad
Varför börjar inte kollapsen där stora hålet är?

Många grafiska simuleringar visar också fel & stämmer inte överens med verkligheten.
http://www.youtube.com/watch?v=dUikmLufHrs&feature=related

Ovanliggande våningar hängde mer eller mindre "löst" i luften iom det stora "hålet",och de brann även där,vilket medförde att när våningsplanen började tappa hållfasthet,en bit ovanför hålet.(= med samma massa nedanför som kompensationsmassa fick hålla kvar)- och så utlöstes en kraft,vilket bidrog till hela tornets kollapsen!
Men precis som du säger, -hade järnpelaren varit kvar så hade den hållit upp(kvar)våningarna och tornet hade kollapsat med början av det stora hålet.
Men nu började kollapsen upptill, med radiomasten,som ramlade ner först.Ett tydligt teckan på att järnpelaren inte fanns "kvar". I denna simulering finns heller ingen kärna,denna simuleringen är ändå värd att studerna ,slutar med ett trovärdigt ?

http://www.youtube.com/watch?v=epIv0IxpuCE&feature=related

Man ser också hur rakt tornet faller ner,ja -det beror på att hörnpelarna,de förstärkta kanterna fortfarande fanns kvar.
Väntar med spänning på något nytt annars måste vi skriva om fysiklagarna.

Tänk också på att bägge tornen skakade till 10 sekunder innan deras kollaps-vilket berodde på att vid det tillfället förstördes mittens sektionens alla järn pelaren,(vilket också går att se seismologiskt).Skakningen kom heller inte ifrån någon bomb i källaren eftersom lobbyn och tornets lägre fasad samtidigt våningar stod kvar.Energin gick rakt uppåt alternativt rakt neråt och inte åt sidan (eller åt alla riktningar.)
http://drjudywood.com/articles/DEW/StarWarsBeam1.html
http://drjudywood.com/articles/DEW/StarWarsBeam4.html
Skakningen berodde på att järnpelaren vid detta tillfälle helt enkelt upplöstes och att samtliga våningsplanen förlorade fästen till mittensektionen.
Senast redigerad av diana-II 2012-03-11 kl. 14:01.
Citera
2012-03-11, 19:21
Medlem
Tallefjant007s avatar
Citat:
Jag hoppas du själv förstår att en liknelse inte utgör bevis. Fram med bevisen eller ta tillbaka dina felaktiga påståenden.

Bara staten säger vad som är rätt eller fel är det enda som gäller för dig.
Senast redigerad av Tallefjant007 2012-03-11 kl. 19:24.
Citera
2012-03-11, 21:32
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Bara staten säger vad som är rätt eller fel är det enda som gäller för dig.
Vad är det för djävla tramsigt påstående? Skulle det friskriva dig från ansvaret att backa upp dina påståenden? Skulle inte tro det! Fram med bevisen eller ta tillbaka dina felaktiga påståenden.
Citera
2012-03-11, 23:06
Medlem
BackFlashads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diana-II
Skakningen berodde på att järnpelaren vid detta tillfälle helt enkelt upplöstes och att samtliga våningsplanen förlorade fästen till mittensektionen.
Judy känns inte ärlig för fem öre.
Ignorerar hundratals om inte tusentals ögonvittnen, men samtidigt i sina presentationer om energivapen använda sig av ett vittne som gjort ett uttalande i TV.

Hennes info om "Glowing Aluminium" är något skrattretande.
När hon la upp bilderna (tagna från en bok) på det smälta aluminiumet så fick hon mail från flera om att det var järn som var på fotografierna och inte aluminium.
Och vad gör hon: It has been discussed that these two pictures may not be aluminum, but no one is absolutely sure.
Citera
2012-03-12, 00:20
Medlem
Tallefjant007s avatar
Citat:
Vad är det för djävla tramsigt påstående? Skulle det friskriva dig från ansvaret att backa upp dina påståenden? Skulle inte tro det! Fram med bevisen eller ta tillbaka dina felaktiga påståenden.

Fortsätt lev i The Matrix du.
Citera
2012-03-12, 00:50
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Det var inget svar. Jag upprepar: Men visa din uträkning på att det inte räckte med de flygplan som flög in på den höjd de gjorde då. Sedan får du visa att en jumbojet hade fått ett torn att rasa och vilken höjd planet i så fall skulle träffa på. För det är väl inte så att du snackar skit nu igen utan att ha en djävla aning om vad du säger?
Citera
2012-03-12, 00:52
Medlem
Cowtippers avatar
Citat:

Nytt rekord i svammelsvar till och med för dig...
Citera
2012-03-12, 11:57
Medlem
diana-IIs avatar
Citat:
Judy känns inte ärlig för fem öre.
Ignorerar hundratals om inte tusentals ögonvittnen, men samtidigt i sina presentationer om energivapen använda sig av ett vittne som gjort ett uttalande i TV.

1000-tals vittnen om vadå? Tror du att enrgivapen är något man känner igen.
Skulle du inte bli förvånad om era skor plötsligt smälte,alltså 100 grader men era fötter klarades ifrån brännskador?
0.20 http://www.youtube.com/watch?v=eodnnfjWp18&feature=related

VEt du varför det bl.a var så,även upp i tornen?Folk tog av sig sina skor och hoppade barfota?
Titta sjäklv på en del klipp,jag har sett folk de är BARFOTA.
Fötter går på golvet,och var närmast metallbalkarna,byggnadsskeletten.Skor måste fungerade som någon slags ledare.

Citat:
När hon la upp bilderna (tagna från en bok) på det smälta aluminiumet så fick hon mail från flera om att det var järn som var på fotografierna och inte aluminium.
Och vad gör hon: It has been discussed that these two pictures may not be aluminum, but no one is absolutely sure.

The GLOW,KOMMER ifrån det föremål som flög in i tornet.Om detta var ett flygplan eller något annat.VI vet inte säkert men något var det och den smälta metallen därifrån överstämmer med den plats detta hamnade,med eller utan energivapen.
Aluminium är gul under vissa temperaturer och det var i just dessa temperaturintervall som också har mäts ifrån NIST.

Hade det varit på det sättet ni menade att skulle de ha runnit ifrån alla kanter,eftersom tornet kollapsade ovanligt symmetriskt.

Förstå inte varför ni inte droppar den där teorin.

Man undrar lite vilka utav er som är decsinformatörer,den man minst anar...
Vet en annan som varit MYCKET aktiv i tråden,på er sida men han är troligen också en descinformatör.
Senast redigerad av diana-II 2012-03-12 kl. 12:14.
Citera
2012-03-12, 20:46
Medlem
diana-IIs avatar
Citat:

Säker kan man aldrig vara,däremot vad är mest sannolkt?
Sedan varför missförstår folk Judys bevis material, medvetet eller omedvetet.
Sedan dessa bilder som A &E tidigare visat upp är inga bevismaterial
(Bilderna föreställer inte alls smält metall och är fotoredigerade.Sedan saknas bilden ifrån
eldinferno. Ni ser själva då de tre tornet faller samman,finns det omfattande kemisk reaktioner ifrån nanmothermite & explosiva eldstäder?)Det skulle ha varit enorma hörbara explosiorna och eldinferno på varje våningsplan,i varje kantförstärkning.Såg kollapsen ut sådan?
http://www.youtube.com/watch?v=EKn7LofLxxk&feature=related
Att tornen innehöll tusentals ton brandfarligt material och att elden ändå bara försvann på någon sekund? Visserligen innehöll tornern extremt mycket asbest,vilket kan ha hejdat en större brandutvecklingen,men ändå
Senast redigerad av diana-II 2012-03-12 kl. 21:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in