Citat:
Har du bott i en garderob i tio år? Det finns minst två filmer från övervakningskameror, en som visar ett flygplan men det flyger ut ur bild innan det kraschar och en som är tvärt om. Den senare i färg. Man ser tydligt på eldmolnet att det inte är en exploderande missil utan istället ett stort flygplan. Typisk bränslebrand.
Ursprungligen postat av sidhan
Jag till varken det ena eller andra "lägret" bara för att göra detta klart. Har skrivit flera gånger, bla i denna tråd, att alla dessa incidenter är enl. US gov. sammankopplade och att om det nu skulle visa sig att det är något lurt med någon av dessa så kommer samtliga att ifrågasättas, eller hur? WTC samtliga torn, finns gott om filmer som visar hur planen flög in i dessa och OK jag kan köpa att tornen rasade pga just detta. Shanksville, ja ett hål i marken intill ett dike som redan fanns där utan speciellt mycket rester av planet går säkert att förklara + att det knappas finns bildbevis på just detta.
Pentagon..... bildbevis måste bara finnas, eller hur? Varför inte publicera dessa? Hur kan flygplanen i WTC totalt förstöra ett antal byggnader, men i detta fall inte ens får hål på ytterväggen?
/ V
Pentagon..... bildbevis måste bara finnas, eller hur? Varför inte publicera dessa? Hur kan flygplanen i WTC totalt förstöra ett antal byggnader, men i detta fall inte ens får hål på ytterväggen?
/ V
Händer ingenting i världen tror du utan att det fångas perfekt på bild? Palme kanske aldrig blev skjuten eftersom det inte finns en enda bildruta från händelsen? Fatta att det inte sitter kameror överallt i alla möjliga riktningar. Det finns förmodligen inga bättre filmer från Pentagonkraschen och det behövs inte heller. Massvis med människor såg flygplanet på nära håll. Lista med vittnen och andra bevis finns här: https://sites.google.com/site/wtc7lies/911pentagonflight77evidencesummary
Och vad är det för skitsnack om att inte få hål på ytterväggen? Varför ljuger du rakt ut om sådant som alla kan ta reda på? Vad kallar du skadorna på dessa bilder http://911research.wtc7.net/pentagon/evidence/photos/debrispiles.html då? "Få hål på ytterväggen" är ta mig fan en otrolig underdrift. Planet fick hål på första ytterväggen, ut på andra sidan, in genom väggen till nästa byggnad, ut på andra sidan av den, in genom väggen på nästa och ut på andra sidan av den.
När ska truthers sluta ljuga?