2007-04-11, 17:54
Bannlyst
Jag tror inte att silversten visste det i förväg, personligen tror jag inte han har nåt med det att göra alls, men det vet jag inte. jag har svarat dig hundra gånger nu. om brandmännen blev kontaktade att dom skulle ta ner byggnaden wtc7 inte dom andra, med demolitioner, så finns det en bra chans att ordet kom till silversten oxå. om dom fråga han om han tyckte dom skulle spränga det eller inte vet jag inte, men vi alla vet att han anväde slanget "pull it" som folk i demoltions industrin använder sig av hela tiden, sen sa han, then we watch the bulding come down. Jag svara inte på ett inlägg om pull-it igen. och du är inte insatt för du vet inte det är ett jobb från insidan men snart om du läser vad jag skriver övehuvetaget vet du det. Gå ur ledet och varna dom andra fåren.
Citera
2007-04-11, 17:56
Bannlyst
hahahahahahahhahahaha alla undviker att svara på vad nist sa i deras egna raport. komist
Citera
2007-04-11, 17:57
Avslutad
Nejdå, vad jag ansåg postade jag i "bevis och vederlagda teorier".
Citera
2007-04-11, 17:58
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
om brandmännen blev kontaktade att dom skulle ta ner byggnaden wtc7 inte dom andra, med demolitioner, så finns det en bra chans att ordet kom till silversten oxå.

Är det vanligt att brandmän river hus?

/S
Citera
2007-04-11, 17:58
Medlem
Försöksdjurs avatar
Så jäkla snyggt i diskussionen att du tar upp ett ämne Soldier för att sedan bli motbevisad och avsluta med att du inte svarar på en enda fråga till om ämnet.
Citera
2007-04-11, 17:59
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
hahahahahahahhahahaha alla undviker att svara på vad nist sa i deras egna raport. komist

Istället för att copypasta andras ofullständiga argument, kan du ta och citera de stycken i NIST rapport du avser. Och argumentera själv för varför det är felaktigt.

/S
Citera
2007-04-11, 18:01
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sordid
Not: det kan inte vara konstruktivt att ha dessa circlejerks i all satans oändlighet; jag håller definitivt med om att 9/11 bör delas upp i underkategorier för överskådlighetens skull. Det verkar heller inte särskilt normalt att man ska kunna lämna tråden i fråga i 4 månader, för att komma tillbaka och upptäcka att en diskussion vi var klara med FÖR ETT ÅR SEDAN har dykt upp med samma gamla "fakta" och intet nytt under rektum.

Jag håller med till 100%. Det är definitivt dags att starta ett subforum för 9/11.
Citera
2007-04-11, 18:01
Bannlyst
SLOB. Jag skrev att brandmännen blev kontaktade av regerigen isf och att jag inte trodde brandmännen hade nåt med det att göra. gjorde jag inte? . lol

Försöksdjur, vad har jag blivit motbevisat på med pull it? vad??? LOL

och en gång till inga svar om vad nist sa i sin egen raport haha.

ni e nog bland dom ******** personerna jag snackat med
Citera
2007-04-11, 18:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SLOB
Istället för att copypasta andras ofullständiga argument, kan du ta och citera de stycken i NIST rapport du avser. Och argumentera själv för varför det är felaktigt.

/S

Du kanske inte kan engelska och kunde läsa delen från nist raporten jag skrev?
Citera
2007-04-11, 18:04
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
SLOB. Jag skrev att brandmännen blev kontaktade av regerigen isf och att jag inte trodde brandmännen hade nåt med det att göra. gjorde jag inte? . lol

Du skrev rätt exakt:

Citat:
Ursprungligen postat av Malmosoldier
om brandmännen blev kontaktade att dom skulle ta ner byggnaden wtc7 inte dom andra, med demolitioner, så finns det en bra chans att ordet kom till silversten oxå.

Min fetstil.

/S
Citera
2007-04-11, 18:04
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Majava, nu är det så att silversten är personen som faktiskt blev kontaktad om det eller hur?. och nu lämmnar vi pull it.

Mjo, men å andra sidan var det du som sa att det viktiga var att han var den ansvariga. Förstår för övrigt att du vill lämna pull it, kan inte kännas lätt att bli så totalaegd.
Citera
2007-04-11, 18:09
Medlem
Majavas avatar
Citat:

Pull it är också ett vanligt uttryck inom bogsering för att dra en bil. Innebär det att han egentligen pratade om bilbogsering?
För övrigt är merparten av alla här enbart intresserade av att diskutera sådant som de är insatta i. Du däremot sprider citat hej vilt omkring dig som du inte har en aning om vad de innebär och hur testerna som du hänvisar till gick till. Vidare så har du ett berg med obesvarade frågor så du är den sista som har rätt att kräva svar från andra. Du kan ju börja med att svara varför du sa att det inte skedde någon brandbekämpning i WTC7 samtidigt som du sa att den avbröts 11:30. Eller visa var jag har fel där jag bemöter din 10-punktslista. Eller visa var någonstans mina resonemang bryter mot vetenskap. Eller...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in