2011-11-08, 00:00
Medlem
Flipp-Flopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miloudot
Att du ser det som en anledning att inte lyssna på vad en människa säger tycker jag är en ytterst märklig läggning.

Men vi är överens om att hon hittat på en teori som hon tjänar pengar på... känns mycket bra
Citera
2011-11-08, 00:24
Medlem
miloudots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flipp-Flopp
Men vi är överens om att hon hittat på en teori som hon tjänar pengar på... känns mycket bra

Ja du, fortsätt att lägga ord i min mun om det får dig att må bra.
Citera
2011-11-08, 00:42
Medlem
Flipp-Flopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limparn
Eller är du sådan person som redan bestämt dig för vad som är vad innan du tittat på bevis, utredningen, vittnesmål m.m.?
ok?
Hade inget med videoklippet att göra som jag länkade eller dina och mina tidigare påståenden om WTC1, men ok.

Frågan kvarstår: Varför går det inte att mäta när det övre partiet krockar med underdelen?
Oskadade partiet ger lika lite motstånd som det skadade.

Ok. Nu har jag tittat på klippet.

Motståndet är mätbart annars skulle accelerationen vara g och inte 0.64g. Att den är 0.64g är ett uppenbart bevis på att det är ett kraftigt motstånd. Innan så sa alla "det är fritt fall så därför är det en CD". Nu när alla insett att det inte är fritt fall det så säger de "Det är 64% av fritt fall därför är det en CD"... lol

Sen så är deras slutsatser helt felaktiga. De struntar i att överdelen blir tyngre och tyngre. Sen så bryr de sig heller inte om att den undre delen på den fallande delen rör sig nedåt i 0.64g utan snarare ungefär hälften då denna del "tuggas" sönder lika snabbt som nederdelen (detta kan jag dock inte bekräfta då det inte är synligt pga allt damm).

Man borde fråga sig varför A&E döljer denna fakta...

Säljer dom också en bok?
Senast redigerad av Flipp-Flopp 2011-11-08 kl. 00:47.
Citera
2011-11-08, 02:01
Medlem
limparns avatar
Citat:
Ok. Nu har jag tittat på klippet.

Motståndet är mätbart annars skulle accelerationen vara g och inte 0.64g. Att den är 0.64g är ett uppenbart bevis på att det är ett kraftigt motstånd. Innan så sa alla "det är fritt fall så därför är det en CD". Nu när alla insett att det inte är fritt fall det så säger de "Det är 64% av fritt fall därför är det en CD"... lol

Sen så är deras slutsatser helt felaktiga. De struntar i att överdelen blir tyngre och tyngre.
Nej det är inte mätbart när det övre partiet krockar med den oskadade delen av tornet.
Som du såg på klippet så var det 64 % hela vägen ur bild.
Hur kommer det sig att det oskadade partiet ger lika lite motstånd som det brand och kraschskadade partiet av tornet?

Sen så när det har varit tal om fritt fall så sägs det oftast WTC 1 & 2 nära fritt fall och WTC 7 i fritt fall .

Det skulle också vara otroligt intressant att höra hur damm, stål och andra delar från tornet som kastas bort i alla riktningar får denna 'pile driver' att bli tyngre.

Utsätts inte den övre delen för samma påfrestningar som den undre?

Citat:
Sen så bryr de sig heller inte om att den undre delen på den fallande delen rör sig nedåt i 0.64g utan snarare ungefär hälften då denna del "tuggas" sönder lika snabbt som nederdelen (detta kan jag dock inte bekräfta då det inte är synligt pga allt damm).

Man borde fråga sig varför A&E döljer denna fakta...
Förstår inte riktigt vad du menar här.
Att det inte är märkligt att 1/10 klarar av att "tugga" sönder 9/10?

Om du inte får din information från NIST/FEMA så vart hittar du den, vem eller vilka har gjort experiment, samlat bevis m.m. så bra att du hellre lyssnar på dem än någon annan?

Vem var det nu som gnällde på alla andra om att inte svara på frågor, hmm?
Citera
2011-11-08, 02:52
Medlem
Sanningen: http://theinfounderground.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=5367

Framstående amerikanska sionister och Israel ligger bakom 9/11.
Citera
2011-11-08, 02:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prisfall
Sanningen: http://theinfounderground.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=5367

Framstående amerikanska sionister och Israel ligger bakom 9/11.

dualismens altare... if you knew who's REALLY behind all this you'd kill youselves.. or revolt.. Revolt is preferred, but i doubt it'll hapen before someone FORCE you to do so..
Citera
2011-11-08, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff
dualismens altare... if you knew who's REALLY behind all this you'd kill youselves.. or revolt.. Revolt is preferred, but i doubt it'll hapen before someone FORCE you to do so..
Öh? Vem ligger bakom 9/11 då? Säg det!
Citera
2011-11-08, 03:25
Bannlyst
Citat:
Öh? Vem ligger bakom 9/11 då? Säg det!

Alltså .. 9/11 är bara ett verktyg.. You divide and you conquer... Man ställer Väst mot Öst och i deras gemensamma kaos så erövrar man Båda. 1 Ideologi, 1 Värld, 1 Regering och 1 Tro är målet.

Vilken Ras det är som står för detta vill jag inte svara på i dagsläget. Enda nyckeln jag kan ge dig är att den inte kommer härifrån.. Tellus is not the origin of this.

Ett tips: om din regering vill placera vapen i rymden under en snar framtid: SÄG NEJ!!!
Gör de det ändå, STÖRTA den OMEDELBART!!!
Citera
2011-11-08, 03:37
Medlem
Citat:
Alltså .. 9/11 är bara ett verktyg.. You divide and you conquer... Man ställer Väst mot Öst och i deras gemensamma kaos så erövrar man Båda. 1 Ideologi, 1 Värld, 1 Regering och 1 Tro är målet.

Vilken Ras det är som står för detta vill jag inte svara på i dagsläget. Enda nyckeln jag kan ge dig är att den inte kommer härifrån.. Tellus is not the origin of this.

Ett tips: om din regering vill placera vapen i rymden under en snar framtid: SÄG NEJ!!!
Gör de det ändå, STÖRTA den OMEDELBART!!!
Intressant, men jag vet också att 9/11 är bara ett verktyg för att öka motsättning mellan USA/västvärlden och den muslimiska världen. Gissa vem som tjänar på den motsättningen? Naturligtvis Israel.

Enligt mig strävar den organiserade judenheten efter att upprätta en global världsstat, det står till och med i Torah. Detta ska ske med hjälp av många olika smarta knep. Jag är dock väldigt tveksam till teorin om rymdödlorna.
Senast redigerad av Prisfall 2011-11-08 kl. 03:40.
Citera
2011-11-08, 04:04
Bannlyst
Citat:
Intressant, men jag vet också att 9/11 är bara ett verktyg för att öka motsättning mellan USA/västvärlden och den muslimiska världen. Gissa vem som tjänar på den motsättningen? Naturligtvis Israel.

In a short run Yes, but.. The plan is that Israel will be completely annihilated.. Även Israel är sett som ett verktyg i denna "kamp".
Det landet och dess folk är dödsdömt och har så varit sedan FN utlyste det...

Citat:
Enligt mig strävar den organiserade judenheten efter att upprätta en global världsstat, det står till och med i Torah.

Du kan ta samtliga religiösa skrifter med en nypa salt i detta avseende. Planerna för Tellus är flera miljarder år gamla... waaaay äldre än religiösa skrifter..

Citat:
Detta ska ske med hjälp av många olika smarta knep. Jag är dock väldigt tveksam till teorin om rymdödlorna.

Jag nämnde aldrig dessa.. Även de är verktyg... De står för polariseringen, men deras makt i jordens fullkomliggörande, är... well .. de kommer gå ett HÅRT öde till mötes om de motsätter sig den normalisering och polsvängning som är på gång.

Kraften som står för jordens återgång till ett galaktiskt informationscentrum är en koalition av mer än 144 olika raser.

.. och nu har jag sagt för mycket, så jag tar och stänger av datorn nu. Tack för en nice konversation.
Citera
2011-11-08, 04:13
Medlem
Citat:
In a short run Yes, but.. The plan is that Israel will be completely annihilated.. Även Israel är sett som ett verktyg i denna "kamp".
Det landet och dess folk är dödsdömt och har så varit sedan FN utlyste det...

Du kan ta samtliga religiösa skrifter med en nypa salt i detta avseende. Planerna för Tellus är flera miljarder år gamla... waaaay äldre än religiösa skrifter..

Jag nämnde aldrig dessa.. Även de är verktyg... De står för polariseringen, men deras makt i jordens fullkomliggörande, är... well .. de kommer gå ett HÅRT öde till mötes om de motsätter sig den normalisering och polsvängning som är på gång.

Kraften som står för jordens återgång till ett galaktiskt informationscentrum är en koalition av mer än 144 olika raser.

.. och nu har jag sagt för mycket, så jag tar och stänger av datorn nu. Tack för en nice konversation.
Intressant, tack för klargörandet.
Citera
2011-11-08, 07:34
Avslutad
Citat:
Vad säger dina teknisk fysik-kompisar om dina idéer om energivapen/atombomber/bomber/thermite?

I sammanhanget har jag inte påstått annat än att jag finner det orimligt att brand orsakade total kollaps. Implicit betyder det att byggnaderna medvetet revs ner. Exakt hur gör jag inte anspråk på att kunna förklara. I andra sammanhang verkar det dock finnas viss bevis sprängämnen eller termit (förmodligen thermate). Jag har aldrig nämnt något om atomvapen eller liknande (det kan kanske stämma, men jag kan inte bedöma det).

För min del är det dock inte rivningsförloppet för de båda tornen som får bägaren att rinna över. För min del förefaller det fullkomligt omöjligt att flygplan kan få en och en halv timme på sig att flyga precis som de vill i världens förmodligen mest övervakade luftrum, utan att bli uppföljda av jaktplan. Flytta händelsen tio år bakåt i tiden och byt ut passagerarplan mot ryska bombplan så ser vi hur orimlig en så passiv reaktion är. Orimligheten i byggnadernas rivningsförlopp, i synnerhet wtc7, brer bara på misstankarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in